Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox autoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Omenanraato

Well-Known Member
eli kun on jo pitkään ollu suunnitelmissa toi boxi siirtää autoon niin ois pari kysymystä...

millä saan tavallisen tft näytön kiinni boxiin
ja millä saan auton kajarit boxiin (eli millasilla liitännöillä)

sitten ei xboxiin liittyvä niin aattelin laittaa näytön kattoon mutta en osta valmista sinne tulevaa vaan rakennan sellaisen itse tft näytöstä...mites se kannattais totetuttaa....alumiinikehikko ja siihen sarana systeemit vai mitenkä

Vastaus: Xbox autoon

Mihin meinaat saada itse konsolin mahtumaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska olen nähnyt ratkaisuja, joissa konsoli on ripustettu pelkääjän paikalle, joko suoraan hanskalokeroon tai sen alle, tai sitten vaan jätetty takapenkille. Mitä itse ajattelit?

feldon sanoi:
Mihin meinaat saada itse konsolin mahtumaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska olen nähnyt ratkaisuja, joissa konsoli on ripustettu pelkääjän paikalle, joko suoraan hanskalokeroon tai sen alle, tai sitten vaan jätetty takapenkille. Mitä itse ajattelit?

tuossa mittailin niin menee suoraan itellä käyttämättömänä olevaan hanskalokeroon piiloon. se on oikeastaan ainut järkevä paikka koska kuten jotku on sijoittanu takalootaan niin ei sellasta jaksa pelata jollei saa edes pelejä vaihdeltua kesken menon

Mäksä sanoi:
tuossa mittailin niin menee suoraan itellä käyttämättömänä olevaan hanskalokeroon piiloon. se on oikeastaan ainut järkevä paikka koska kuten jotku on sijoittanu takalootaan niin ei sellasta jaksa pelata jollei saa edes pelejä vaihdeltua kesken menon

Mites tuuletus? Ei tykkää Boxi hyvää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Playstationin virittäminen autoon on ihan ymmärrettävää ja onhan se mm.julkkisten autossa ihan yleistä, mut xbox taas on ehkä aika vaikea sijoittaa mihinkään :rolleyes: (kokoluokka vähän erilaista+ tietysti tuuletus!!)

Ruthless sanoi:
Playstationin virittäminen autoon on ihan ymmärrettävää ja onhan se mm.julkkisten autossa ihan yleistä, mut xbox taas on ehkä aika vaikea sijoittaa mihinkään :rolleyes: (kokoluokka vähän erilaista+ tietysti tuuletus!!)
No ei niillä koossa nyt niin hirveätä eroa ole. Ja myös PS2 pitää tuulettaa siinä missä Xboxikin. :-)

MTVltä katselin about viikko sitten sen ohjelman missä ne tekee vanhasta romusta suhteelisen hienon pelin. Siinä oli vanha jenkki pickup jonka lavalle sijoitettiin viihdekeskus. Siinä oli pienehkö wide tft töllö, oli kajareita, subbareita ja niin päin pois. Siihen oli laitettu gamecube konsoliksi ja wavebirdit ohjaimiksi. Hauskalta näytti kun pojat pelasivat lavalla olevalta minisohvalta. Kaikki tämä peitettiin kaukoohjattavalla kannella. Kannesta sai myös tehtyä pingispöydän. Vaikutti kaveri ihan tyytyväiseltä lopputulokseen. :D

Joku aika heittivät Xboxin auton kattoon (tai sellaiseen katokseen, jota veivattiin ylös ja alas) sellaisilla remmeillä. Näytti siltä, että asema aukesi just ja just, jos aukesi lainkaan. Tuuletukseen oli kyllä lääniä.

BTW, eilen pelas Frasierin poika ykkösellä Xboxia. Pöydällä oli kolme pelikoteloa, joista yksi taisi olla halo. Oli kyllä pikkuset kädet ison ohjaimen rinnalla. Eikä se kyllä mitenkään järkevästi niitä tatteja liikutellut.

dasb00t sanoi:
MTVltä katselin about viikko sitten sen ohjelman missä ne tekee vanhasta romusta suhteelisen hienon pelin. Siinä oli vanha jenkki pickup jonka lavalle sijoitettiin viihdekeskus. Siinä oli pienehkö wide tft töllö, oli kajareita, subbareita ja niin päin pois. Siihen oli laitettu gamecube konsoliksi ja wavebirdit ohjaimiksi. Hauskalta näytti kun pojat pelasivat lavalla olevalta minisohvalta. Kaikki tämä peitettiin kaukoohjattavalla kannella. Kannesta sai myös tehtyä pingispöydän. Vaikutti kaveri ihan tyytyväiseltä lopputulokseen. :D

Täsmälleen saman jakson näin joskus kesällä. Olipas vielä platiniumi kuutio. Oli se tyyppi kyllä suht iloisen näköinen, kun näytettiin naamaa homman jälkeen työmiesten esiteltyä hienoudet.

dasb00t sanoi:
No ei niillä koossa nyt niin hirveätä eroa ole. Ja myös PS2 pitää tuulettaa siinä missä Xboxikin. :-)

MTV Cribbs ohjelmassahan ne viritti pleikka ykkösen siihen etummaisten istuimien väliin..oli niillä kyllä sitten jotkut plasma-telkut jokaisen istuimen edessä :rolleyes:

Omalla kohdallani boksi kuumeni pienemmässä hyllyssä aika paljon, mut jos sen sais autoon viritettyä vaikka katolle niin sais läpivedon laitteeseen :D

http://www.caraudiomag.com/features/0305cae_arc/
The integration of the Xbox proved to be no easy task. Technicians at Microsoft said the needed modification was impossible. So the installers dismantled the game console and installed it in the dash part by part.

Saa nähdä aika paljon vaivaa kojelautaan asentamisessa. Mutta tyylikäs se viritys joka tapauksessa on.

tänään kattelin niin taidankin laittaa 15" tft näytön ku sai 450e. on omat kajaritkin siin. (lisäksi tosin laitan soittimen kajarit)

filicus sanoi:
Tällaisethan olisi myös yksinkertainen ratkaisu, jos ei välttämättä halua mitään minnekään upotella :cool:

tuollainen tietysti olis kätevä. mutta kun tarkoituksena on saada se siten että sitä voi pelata sekä taka että etupenkeiltä ja myös kaksinpelinä...eli sillon on periaatteessa kaks mahdollisuutta. joko näyttö kattoon saranalla. tai sitten sekä taakse että eteen omat näytöt.

ja itse päädyin kyllä siihen että hommaan varmaan 15" tft television joka sopii suoraan 12v ja se keskelle kattoa kiinni. mutta miten. alumiinikehikko ja siihen sarana systeemi?

Uusimmassa Pimp My Ridessä pistivät xboxin Cadillacin takakonttiin tarra/narukiinnityksellä ja kaks näyttöä oli siinä takakontin aukeavassa osassa.

Toimiskohan jotenkin noin? :P

Ylös Bottom