Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei kiinnostanut Helsinkiläisiä

Inertia

New Member
Xbox-pelikonsoli floppaa?

iltasanomat:

Microsoftin Xbox-pelikone ei villinnyt yöllisiä ostajia
Tietokonejätti Microsoftin uusi Xbox-pelikonsoli ei kiinnostanut viime yönä helsinkiläisiä.
Xboxin julkaisupäivä Euroopassa on tänään. Microsoft yritti herättää asiakkaiden mielenkiinnon lupaamalla 500 ensimmäiselle halukkaalle uuden pelikoneen heti puolenyön jälkeen Helsingissä.
Näin suomalaiset pääsivät ensimmäisenä eurooppalaisina kokeilemaan uutta konsolia.
Koneet myytiin Keskuskadulle parkkeeratusta rekka-autosta - mutta peräkärryn sivuoven edessä jonotti vain kymmenisen ihmistä.
Euroopan ensimmäinen Xbox luovutettiin arvonnan voittajalle Joonas Kantolalle kello 00.03 ilmaiseksi.
-En mä tätä olisi ostanutkaan, Kantola totesi saatuaan pelikoneen.
 
Re: Xbox-pelikonsoli floppaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
-En mä tätä olisi ostanutkaan, Kantola totesi saatuaan pelikoneen.

LoL

No arvontakin meni kyllä nolosti, saivat luetella numeroita pitkään. Kunnes paikalta löytyi joku, jolla oli vastaava lipuke.
 
VOI LOL sua Inertia. Mihin katosi alkuperäinen otsikkosi "Xbox ei kiinnostanut Helsinkiläisiä"? No onhan toi sensaatiohakuisempi noin, olisit varmaan pätevä mies Seitsemän Päivään yms muihin lehtiin. ;)

Englannissa aiotaan oikein teeskennelllä sairasta XBoxin takia että voi lintsata launch-päivän duunista:

Playing hooky for Xbox U.K. launch

:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
VOI LOL sua Inertia. Mihin katosi alkuperäinen otsikkosi "Xbox ei kiinnostanut Helsinkiläisiä"? No onhan toi sensaatiohakuisempi noin, olisit varmaan pätevä mies Seitsemän Päivään yms muihin lehtiin. ;)


Sinne minne MS Outlook hukkaa sahkopostit... Ei kun taa otsikko on suoraan 50 Paivaa lehdesta... :)


Englannissa aiotaan oikein teeskennelllä sairasta XBoxin takia että voi lintsata launch-päivän duunista:

Playing hooky for Xbox U.K. launch

:D

Naurettavaa. No Suomessa onkin ihan erilainen kulttuuri.
 
No mä kyllä otin töistä vapaata 24.11.2000, tosin en sairaslomaa vaan käytin rästivapaita :) Vaihdoin otsikon originaaliin, paljon parempi.
 
Ilta-Lehti

Ilta-Lehti uutisoi asian näin:
Microsoftin Suomen väki ei aikaillut uuden pelikonsolinsa myynnin aloittamisen kanssa. Ensimmäiset Xbox-konsolit myytiin halukkaille heti kellon lyötyä kaksitoista viime yönä. Stockmannin nurkalle oli saapunut satakunta innokasta tietokonepeliharrastajaa, jotka halusivat uuden vehkeen ohjaimiin heti alusta alkaen.

- Xbox tulee tällä tavalla Suomessa myyntiin ensimmäisenä Euroopassa. Vuorokausi kun vaihtuu Suomessa tunnin muuta Eurooppaa edellä, perusteli Microsoftin myyntipäällikkö Markku Leskinen.

- Tällä tilaisuudella tavoitamme kaikkein innokkaimmat harrastajat.

Niiden jotka eivät olleet Helsingin kaduille viime yönä ehtineet, ei ole syytä huolestua, sillä Leskinen vakuuttaa konsoleja riittävän kaikille halukkaille.

- Olemme saaneet Suomeen varsin paljon konsoleita.

Televisioon liitettävän laitteen perushinta on 519 euroa. Alkuvaiheessa sillä voi pelata 20 eri peliä.

Itse en ollut paikalla joten en tiedä kumpi on lähempänä totuutta.
Kymmenisen ihmistä vai satakunta? Ero on aika suuri kuten on myös jutun sävy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hahaa! Konsolisota alkaa myös iltapäivälehdissä! PS2-myönteinen Ilta-Sanomat vastaan Xboxia suosiva Iltalehti! Ja kaikkihan me tiedämme, kumpi on se laadukkaampi lehti. :D
 
Ilta-Sanomat on oikeassa. Tässä teille FAKTAA, juuri soitin Stockmannille ja kysyin:

EILEN YÖLLÄ MYYTIIN RUHTINAALLISET 7 (seitsemän) X-BOXIA JA TÄMÄ ON SITTEN FAKTATIETOA!

Ei kannata tulla aukomaan päätä noiden "satakunta halusi koneen" -juttuja. Ilta-Lehden väittämät tiedot ovat ihan shittiä.

Tänään, 14.3. aamusta lähtien klo 11:45:een asti on Hesan Stockalla myyty jopa 3 konetta! WAU, kylläpä äkspoks näyttää kiinnostavan!

Ja takaan edelleen, että nuo tiedot on saatu suoraan Stockalta ilman mitään välikäsiä.
 
En kyllä yhtään ymmärrä vahingoniloa ja heikolla myynnille riekkumista. Vähän rajaa, Sonyt ja Microsoftit eivät kuitenkaan ole mitään jääkiekko- tai jalkapallojoukkueita. Hiton lapsellista.

Itse hain koneen tänään Gigantista. Ei sielläkään mitään ryysistä ollut. Tulin itse turhaan etukäteen paikalle, kun ovien avautuessa sisäänpääsyä odotti n. 10-20 henkeä.

Halo muuten rokkaa. :D
 
Huh mikä yllätys.. klo 21-22 olin paikalla ja markkinahumu oli jees. Porukka oli sitten paikalla ilmeisesti sen tapahtuman takia ja nauttimassa batteryä/tupla-patukoita. Harmi ettei paikan päältä saanut niitä flyereitä jossa oli arvontanumeroita, oli ilmeisesti aika hyvät chanssit voittaa konsoli ;).

Kuvia:
http://photos.yahoo.com/jolainefi

Tuolta valitsee xbox launchin.

Ilmeisesti mokattu launchin mainostus täysin, ei tuollaista muuten voi ymmärtää. Mielenkiintoista nähdä montako konsolia suomen markkinat jaksaa kantaa. Täällähän on PC kuitenkin "joka talossa" ja launchipelit oli keskimäärin keskivertoa huonompaa PC-kamaa.
 
No kuka edes lähtee keskellä viikkoa keskiyöllä jonottamaan jotain pelikonetta? Työttömät fanit? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
En kyllä yhtään ymmärrä vahingoniloa ja heikolla myynnille riekkumista. Vähän rajaa, Sonyt ja Microsoftit eivät kuitenkaan ole mitään jääkiekko- tai jalkapallojoukkueita. Hiton lapsellista.

Itse hain koneen tänään Gigantista. Ei sielläkään mitään ryysistä ollut. Tulin itse turhaan etukäteen paikalle, kun ovien avautuessa sisäänpääsyä odotti n. 10-20 henkeä.

Halo muuten rokkaa. :D

Kylmät faktat näköjään ärsyttää toisia unissakävelijöitä.

Ja saman hepun mielestä teepeeässälle riekkuminen ei ole yhtään lapsellista?

Jessus, mistä näitä löytää?... :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kylmät faktat näköjään ärsyttää toisia unissakävelijöitä.

Ja saman hepun mielestä teepeeässälle riekkuminen ei ole yhtään lapsellista?

Jessus, mistä näitä löytää?... :D :D

No urheiluun kuuluu kilpailu ja ahkera kannatus, on aina kuulunutkin, mutta miten kukaan järkevä kuluttaja voi olla merkkiuskollinen ts. fani? Ovatko monopolit hienoja juttuja?

Muutenkin hieman huvittavaa ilakoida, kun koneet eivät ole menneet kaupaksi. Tähän aikaanhan suurin osa ihmisistä on tosiaan kaupassa eikä töissä tai koulussa.. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kylmät faktat näköjään ärsyttää toisia unissakävelijöitä.

Ja saman hepun mielestä teepeeässälle riekkuminen ei ole yhtään lapsellista?

Jessus, mistä näitä löytää?...
Faktat on faktoja juu. Esimerkkinäni kokemukseni Gigantista. Ilkkuva kirjoittaminen ja henkilökohtaisten kiksien saaminen huonosta myynnistä on jotain muuta kuin kylmää faktaa.

Ja kyllä urheilujoukkueiden kannattaminen on aikalailla ymmärrettävämpää kuin suuryritysten kannattaminen. Eihän niitä HIFK vs Jokerit -juttujakaan toki kovin tosissaan...

Tuon viimeisen lauseesi pitäisi olla minun kommenttini sinusta. :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Faktat on faktoja juu. Esimerkkinäni kokemukseni Gigantista. Ilkkuva kirjoittaminen ja henkilökohtaisten kiksien saaminen huonosta myynnistä on jotain muuta kuin kylmää faktaa.

Ja kyllä urheilujoukkueiden kannattaminen on aikalailla ymmärrettävämpää kuin suuryritysten kannattaminen. Eihän niitä HIFK vs Jokerit -juttujakaan toki kovin tosissaan...

Tuon viimeisen lauseesi pitäisi olla minun kommenttini sinusta. :D

SINÄHÄN olet suuryrityksen kannattaja, kun osti äkspoksin!

Ja se on kylmää faktaa että 7 konetta myytiin viime yönä.

Se on naurun syyni. Jos tämä ei ole sinusta vitsi niin se on sinun ongelmasi:

-mikkisofta varasi 500 konetta suurimmille intoilijoille, jotka saisivat ostaa masiinan heti vuorokauden vaihduttua. Seitsemän osti. Vain 493 jäi yli. :D

Myös sen arvonnan voittajan lausunto "En mä tätä muutenkaan olisi ostanut." oli aivan loistava! :D

Musta noi on tosi hauskoja juttuja, joille pitääkin nauraa! Ei kyse ole siitä etteikö äkspoksi minuakin kiinnostaisi. Varmaan joskus hankin jos halvalla saa tai sille on paljon minua kiinnostavia pelejä. Olen kuitenkin pelifani ja koneita löytyy joka lähtöön.

Huumori on kuitenkin huumoria. Ja 500 vs 7 on kerrassaan ratkiriemukasta! Ajatelkaa mikä prosenttimäärä tuo on mitä koneita myytiin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
SINÄHÄN olet suuryrityksen kannattaja, kun osti äkspoksin!
Ahaa....

Voi ehkä tuntua vaikealta ymmärtää, mutta en osta koneita valmistajan mukaan vaan ihan pelien takia. On ihan sama kenen tekemä itse kone on. Xboxille on Halo. Nuff said.

Hyvä, että meillä molemmilla on hauska päivä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ilkkuva kirjoittaminen ja henkilökohtaisten kiksien saaminen huonosta myynnistä on jotain muuta kuin kylmää faktaa.

Hah hah! Riippuu ihan siitä kummalla puolella aitaa seisoo. Johan Tomppa tuli kylmät FAKTAT sanoneeksi ;). Kyllä on hienoo vääntää asioita aina mieleisikseen.

Mielenkiintoista nähdä kenen pää putoaa suomen microsoftilla.. sillä tilanne ei voi olla näin huono oikeasti.

Olisi ehkä tehnyt sinullekin hyvää olla seuraamassa PS2-launchia paikan päällä ja eilen puolen yön aikoihin katsomassa vastaavaa Xbox-meininkiä? Olisi ehkä enemmän perspektiiviä tapahtumiin.
 
Ylös Bottom