Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei kiinnostanut Helsinkiläisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Xbox pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jazz Ja sitten se ainainen keskustelu siitä paljonko se maksaa ja mistä saa halvimmalla..... Suomessa ei osata vaatia palvelua. Muulla ei ole väliä kunhan saa vain halvalla....Harmi sinänsä. [/B]

Mitä ihmeen palvelua sä kaipaat konsolia ja pelejä ostaessasi ? Sitä että huoltosetä tulee asentamaan konsolin töllöösi ja opettaa miten lataat pelit ? "joo se dvd sinne sisälle ja sitten.."
Mieluummin säästän 500fim ja tilaan vekottimen saksasta kuin etsin sitä palvelua jota en tarvitse.

Re: Re: Xbox pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simo
Mitä ihmeen palvelua sä kaipaat konsolia ja pelejä ostaessasi ? Sitä että huoltosetä tulee asentamaan konsolin töllöösi ja opettaa miten lataat pelit ? "joo se dvd sinne sisälle ja sitten.."
Mieluummin säästän 500fim ja tilaan vekottimen saksasta kuin etsin sitä palvelua jota en tarvitse.
Mites meinasit sen tilata Saksasta? Ihanko netistä, vai onko sulla joku tuttu siellä? Kun itsekin olen kiinnostunut Saksasta tilaamaan :)

No toi oli esimerkki mutta saksassa xboxin hintaa laskettiin jo nyt 399 euroon http://sektori.com/uutiset/3330/xboxin

"Xboxin myynti Euroopassa ehti tuskin päästä kunnolla vauhtiin, kun Saksassa lasketaan jo pelikonsolin hintaa. Konsolin hinnan oli tarkoitus samalla tasolla kaikissa eilen torstaina myynnin aloittaneissa 16 valtiossa. Kaksi suurta saksalaista ketjua, MediaMarkt ja Saturn, pudottivat kuitenkin hinnan jo 399 euroon ja muut saksalaiset liikkeet seuraavat perässä. Microsoftin mukaan tuotteen virallinen eurohinta on 479 euroa. Suomessa Xboxia myydään yleisesti 519 eurolla. Lue juttu."

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
No Peliversumin työntekijät ovatkin vähän Xboxin puolella. Kuningaskonsoli- ja Xboxin julkistusjuttu oli lähinnä naurettavaa luettavaa.

Ensinnäkin Mgs2 sai vain 82 pistettä! Toiseksi Xboxin julkistusjutussa valehdellaan naurettavasti, taidetaan sielläkin olla vähän pettyneitä Xboxin julkaisuun kun tuommosta mennään valehtelemaan.

Ei minulla itselläni ole mitään Xboxia vastaan, mutta nuo Peliversumin jutut veivät hermot.

Joo en ollut ennen käynyt ees tuolla Peliversumissa mutta nytpä kävin jä sain kyllä kunnon naurut! Tosiaan tuo MGS2:n arvosteluki niin vaikutti siltä että arvostelija oli pelannut peliä ehkä puoli tuntia! Ja tosiaan jos MGS2 saa pelattavuudestaan vain 72, niin minä lyön pääni pantiksi että arvostelun kirjoittaja on täysi aasi. Ja katsotaanpas Halon pelattavuutta, ohhoh, 98! Tietenkin nämä ovat vain makuasioita, ja omasta mielestänikin Halo on ihan ok, mutta tämä menee jo naurettavaksi!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan simo
No toi oli esimerkki mutta saksassa xboxin hintaa laskettiin jo nyt 399 euroon http://sektori.com/uutiset/3330/xboxin

"Xboxin myynti Euroopassa ehti tuskin päästä kunnolla vauhtiin, kun Saksassa lasketaan jo pelikonsolin hintaa. Konsolin hinnan oli tarkoitus samalla tasolla kaikissa eilen torstaina myynnin aloittaneissa 16 valtiossa. Kaksi suurta saksalaista ketjua, MediaMarkt ja Saturn, pudottivat kuitenkin hinnan jo 399 euroon ja muut saksalaiset liikkeet seuraavat perässä. Microsoftin mukaan tuotteen virallinen eurohinta on 479 euroa. Suomessa Xboxia myydään yleisesti 519 eurolla. Lue juttu."

Esim www.mediacheckpoint.de on sen mukaan mitä tiedän ihan asiallinen toimittaja (joka tosin ei _vielä ole laskenut tuota hintaa). Luottokortilla tilaaminen lienee helpointa
Tuleekos postikuluja paljonkin vai sisältyykö hintaan.
Ja koomisinta koko asiassa on että Microsoft väittää myyvänsä konetta tappiolla ja lisäksi vielä jotkut uskovat siihen...:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Tuleekos postikuluja paljonkin vai sisältyykö hintaan.
Ja koomisinta koko asiassa on että Microsoft väittää myyvänsä konetta tappiolla ja lisäksi vielä jotkut uskovat siihen...:D

No kyllä minä ainakin uskon. Koneista ei tule Suomessakaan juuri katetta edes kauppiaalle. Jossain epäiltiinkin, että nuo hinnan laskut olivat kusetusta. Siis hinta oli tuo, mutta koneet olivat mystisesti loppuneet. Jossain hinta oli myös 299e. Eivät kauppiaat eivät todellakaan laske hintaa päivän aikana n. 20%, siksi että kone "ei myy". Stockman varmaan jakaa niitä kohta ilmaiseksi, kun Tonppa tietää, että ne ei myy siellä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

http://www.mcvonline.de/?article_id=37630

Voisin melkein syödä hattuni, jos joku koneen tuolla hinnalla saa...
Ei ainakaan hinnastosta löytynyt...jutussa oli kyllä maininta asiasta...?

Ei ainakaan hinnastosta löytynyt...jutussa oli kyllä maininta asiasta...?

Kusetusta, uskoisin. Kuluttajat huijataan kauppaan väärillä hinnoilla. Pelit kyllä olivat halpoja, mutta alhaalla taisi lukea, että hintatiedot saattavat muuttua, eikä kauppa vastaa asiasta.

Kusetusta, uskoisin. Kuluttajat huijataan kauppaan väärillä hinnoilla. Pelit kyllä olivat halpoja, mutta alhaalla taisi lukea, että hintatiedot saattavat muuttua, eikä kauppa vastaa asiasta.
www.zur48.de oli siis oikea osoite.
Putiikin hieno (popup) sivukin pyöri jollain beetta versiolla..:D
Pelit oli kyllä just alle 60 eukkua mutta kannattaako kokeilla tommosta putiikkia joka sijaitsee Leipzigissa...noh olihan siinä kuitenkin osoite...:rolleyes:
Jos haluaa olla seikkailija niin siitä vaan, saattaa olla toimivakin laitos..

www.zur48.de oli siis oikea osoite.
Putiikin hieno (popup) sivukin pyöri jollain beetta versiolla..:D
Pelit oli kyllä just alle 60 eukkua mutta kannattaako kokeilla tommosta putiikkia joka sijaitsee Leipzigissa...noh olihan siinä kuitenkin osoite...:rolleyes:
Jos haluaa olla seikkailija niin siitä vaan, saattaa olla toimivakin laitos..

No jos hinta OIKEASTI on 299euroa niin hullu on kyllä joka ei sieltä osta! Ja parista paikasta oon bongannu jo 399euroa ei paha sekään www.saturn.de
Hmm oon lähössä toukokuussa Saksaan... Jaksaiskohan oottaa siihen asti?

tutuistani vain yksi omistaa ps2:n. .
mun tutuista omistaa..hmm kolme. itelläkin on ps2. yhellä niistä on:nes, Snes, PSone, Tietokone, N64 ja tietenki PS2. totta on, että PS2:n hankinta aste on suurempi kuin Xboxin koska PSonen huippupelit saa jatkoa sillä, ja ne jopa sopivat siihen. ja toiseksi, xbox maksaa saatanasti, mutta toisaalta niin makso PS2ki kun se tuli..ja sillon sanotiin, että PS2:n myynti floppaa..ja ajateltiin, että xbox syö kaikki, ja seisoo bill gatesin kans voittajana. Ja kun konsoli ilmestyy, 7 ostaa sen..cool. GameCube tulee olemaan parempi ku xboxi, ja halvempi ku PS2, joten sitäkin ostetaan paljon, osaksi myös mario, ja zelda pelien takia.

Et nyt ota huomioon, et kaikki ei jaksa pelata sellasia pelejä ku mario ja zelda.

Zeldakin on mun mielestä niin syvältä. Kyllä sille kai jokin hyväkin peli tulee kuten resident evil (mulla jo nyt maku ja into poissa) ja joku hikinen soul calibur, joten mun hankintani on xbox.

EIKÄ SE NYT NIIN KALLIS OLE, YHTÄ KALLIS KUN PS2 ILMESTYESSÄ !!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Et nyt ota huomioon, et kaikki ei jaksa pelata sellasia pelejä ku mario ja zelda.

Zeldakin on mun mielestä niin syvältä. Kyllä sille kai jokin hyväkin peli tulee kuten resident evil (mulla jo nyt maku ja into poissa) ja joku hikinen soul calibur, joten mun hankintani on xbox.

EIKÄ SE NYT NIIN KALLIS OLE, YHTÄ KALLIS KUN PS2 ILMESTYESSÄ !!!!

Anakondan asialliset viestit jälleen jatkuvat...
Zelda syvältä? Jos tosissaan sanot noin niin... Noh... Omapa on mielipiteesi, mutta suosittelen sinullekin vähän tutustumista juuriin, mistä ne pelit on lähtenyt ja mitkä pelit on olleet näiden nykypelienkin innoittajia.

Ja hikinen Soul Calibur? Lyön pääni vetoa että se pieksee DOA3:n mennen tullen, tosin Soul Calibur 2 tulee joka koneelle, joten vähän outoa miksi valitsit juuri sen Gamecuben repertuaarista.

Ja tuskin kai se Xbox kallis ole, isi varmaan maksaa uuden pelikoneen sulle ku vaan pyydät! Mutta ei tarvi aukoa naamaa jos on asiat ja tiedot noinkin hyvin hallussa.

kun konsoli ilmestyy, 7 ostaa sen..cool

kuinkahan moni olisi ostanut PS2:n julkasun yhteydessä keskellä työ viikkoa klo 12 jälkeen varsinkaan jos asiasta ei olisi pahemmin ilmotettu etukäteen. Kuinkahan monta ns. "casual gameria" uskoisit sinne eksyneen yli 500 euroa kädessä?
Teinä odottaisin "oikeita" myyntilukuja ennenkun alatte hehkuttaa floppaamista.

Mielestäni tällä hetkellä on ihan turhaa spekuloida myyntiluvuilla. PS2 dominoi ilman varteenotettavaa vastusta aina tulevan joulusesongin alkuun asti.

Pukin kolkutellessa ovelle alkaa todellinen konsolisota, jossa ratkaistaan aika pitkälti kaikkien koneiden kohtalo myyntilukujen ja massojen suosion perusteella. Íhme täytyy tapahtua, jos pölyn laskeuduttua korkeimmalla pallilla on uusi konsoli.
Toisaalta, mistäpä sen voi tietää.

Xboxin menekki

Haloo ihmiset! Eikö toi ole ihan selvä asia, että Xboxia ei osteta heti niin paljon kuin PS2:sta. Ai miksikö?
No, syy on ihan siinä, että lähes kaikilla konsolipelaajilla on PS2 ja harva haluaa laittaa 500 uuteen konsoliin, kun PS2:kin on vielä todella hyvä pelikone.

Itselläni ei ollut PS2:sta joten ostin Xboxin enkä ole katunut :)

Vielä lisäys viestiin:

En todellakaan tarkoita, etteikö PS2 omistajat olisi valmiita vaihtamaan konetta Xboxiin. Kyse on siitä, että ne jotka omistavat PS2:en, voivat odotella ja tarkkailla tilannetta ennen kun tekevät ostopäätöstä Xboxista.

Ylös Bottom