Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Elite & muut vastaavat -ohjaimet

Ihan mielenkiintoisen oloinen ohjain. saa nähdä pystyykö korvaamaan Turtle Beachin. Olisi kiva nähdä miltä se toinen mukana tuleva ristiohjain näyttää kun tuo on tuollainen mikä ei sovellu kaikiin peligenreihin. Akkukin kestää vain 10+ tuntia ja lataus kestää 6h.

Eilen kun aloin pelaamaan niin harmistukseni huomasin ettei Elite 2:n LB oikein meinannut sanoa enää mitään. Sai sormi valkoisena painaa ja hinkuttaa että otti ihan hajanaista kontaktia. Kaikki tietysti lobbyssä jo ja pelit alkamassa. Sanoin tarvitsevani n. 5min tauon. Etupaneeli irti -> muoviliuska vekka sieltä napin välistä. Pinsetin kärjellä kun painaa sisältä sitä LB:n nappia, nii toimii kyllä. -> Virta pois -> Puhdistusainetta muutama tippa siihen -> Renkutetaan namiskaa -> Takaisin kasaan ja avot! Hyvin toimi seuraavat 3h

Mullahan on tosiaan siis noi gripit irronneet aika pitkälti, ja laittanut vaan gorillateippiä paljaisiin kohtiin. En tiedä syövyttääkö se sitten tuota ohjaimen muovia jotenkin, kun nyt joutui ne repimään irti että sai kannen auki, niin mukana irtosi sellaista muovilastua vaikka kuinka :p Sama homma kun kampesi sitä kansilevyä irti ohjaimesta. Sitä mukaa kun alkoi irtoilemaan, nii siellaista pientä muovimurskaa lähti kokoajan irti. Jotenki tosi hapristuneen oloinen alkaa olla koko Elite. Noh, meni se ainakin kasaan ja toimi hyvin vielä!

Aloin ihan nyt miettimään että kuinka kauan mulla on ollut tämä Elite, ja se on ollut kyllä kauan! Piti ihan mennä tutkimaan "kuittijemmaa", niin sikälimikäli kun en ole hävittänyt tästä välistä yhtään kuittia, niin ostettu julkkarina 4.11.19. Seuraavan vuonna mennyt vaihtoon 1.8 ja taas vuoden päästä 12.6. Mutta siitä saakka rokattu tällä samalla! Itselle varmasti ennätys yli 4v käyttöikä ohjaimella. Muutaman kerran olen joutunut tekemään aikaisemminkin tuon yllä mainitsema "hienosäädön". Vanhat potikkatatitkin toimii yllättävän ok:sti vielä. Onkohan Siegessä deadzonet 3? On meinaa ollut sellaisiakin ohjaimia mitkä ei pysy edes suoraan pakasta vedettynä noissa lukemissa. Alkuperäisen Eliten julkkari ollut 27.10.15, että hiukan pyöristäen voisi sanoa että 10v meni siihen että tässä nyt n. 10kpl Elite 1-2 ohjaimia läpikäyneen voin sanoa, että tähän yksilöön olen ensimmäistä kertaa oikeasti tyytyväinen ;)

Ylös Bottom