Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Ilman Nonary Gamesia melko täydellinen huti. Varmaan ajattelivat Mikkisoftan toimistolla, että kaikki pelaa kuitenkin Elden Ringiä.
No onhan tuossa formulaa ja täysin uusi konsoliyksinoikeus lumilautailupeli. Crusader Kings myös nauttii tiettyä arvostusta. Nuo muut onkin sitten vähän tuntemattomampia.

Minun mielestä ihan kohtuu hyvä kattaus. Toki on parempiakin nähty.

Muoks. Ihan mietitty veto muuten laittaa uusin formulapeli nyt tarjolle, kun uusi F1 kausi starttaa ensi viikonloppuna.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo formulapelin saapuminen ei ollut kovin vaikea arvata, kun peli roikkui tarjouksissa koko alkuvuoden. Toki oli myös tiedossa, että se sinne Game passiin varmaankin jossain vaiheessa kevättä tulee. Itse odotan tuolta paljon, koska se tulee olemaan eka virallinen F1-peli, jota aion pelata kunnolla. En ole oikein koskaan jaksanut noissa alkua pitemmälle, kun ei ole ihan suosikkilaji kuitenkaan, vaikka tykkään ajaa formuloilla muissa peleissä, mutta tuossa on kaikkea kynnystä alentavaa kivaa puuhaa niin kuin tarinamoodi.
 
Tuo formulapelin saapuminen ei ollut kovin vaikea arvata, kun peli roikkui tarjouksissa koko alkuvuoden. Toki oli myös tiedossa, että se sinne Game passiin varmaankin jossain vaiheessa kevättä tulee. Itse odotan tuolta paljon, koska se tulee olemaan eka virallinen F1-peli, jota aion pelata kunnolla. En ole oikein koskaan jaksanut noissa alkua pitemmälle, kun ei ole ihan suosikkilaji kuitenkaan, vaikka tykkään ajaa formuloilla muissa peleissä, mutta tuossa on kaikkea kynnystä alentavaa kivaa puuhaa niin kuin tarinamoodi.
Formulalle iso peukku. Minulla on nyt tätä uusinta versiota PCllä ja Xboxilla ajettu yhteensä se 160 tuntia. Vielä ehtii ennen tämän vuoden painosta jokusen kymmenen tuntia ottaa tuohon päälle. Cooppiura on aivan huippu pelimuoto, jos löytyy joku kaveri ajamaan. Sama ura tietysti toimii myös yksin. Eniten rattia on kuitenkin omalta osalta jälleen veivattu onlineliigan puolella. Tiukkaa kisaamista ja kiitos tekoälykuskien, niin aina saa ajaa täydellä gridillä, vaikkei ihan 20 onlinekuskia löytyisikään.
 
No onhan tuossa formulaa ja täysin uusi konsoliyksinoikeus lumilautailupeli. Crusader Kings myös nauttii tiettyä arvostusta. Nuo muut onkin sitten vähän tuntemattomampia.

Minun mielestä ihan kohtuu hyvä kattaus. Toki on parempiakin nähty.

Muoks. Ihan mietitty veto muuten laittaa uusin formulapeli nyt tarjolle, kun uusi F1 kausi starttaa ensi viikonloppuna.
Niin no olisi varmaan pitänyt laittaa viestiini että "minun mielestäni" vaikka harvemmin kai täällä muiden mielipiteitä esitetään. Formulat ei kiinnosta tosielämässä ja vielä vähemmän virtuaalielämässä. Muuten kattaus oli osastoa plääh, eikä Metacritic tätä yksilöllistä kokemusta muuta. Hyvä jos muille maistuu.
 
Niin no olisi varmaan pitänyt laittaa viestiini että "minun mielestäni" vaikka harvemmin kai täällä muiden mielipiteitä esitetään. Formulat ei kiinnosta tosielämässä ja vielä vähemmän virtuaalielämässä. Muuten kattaus oli osastoa plääh, eikä Metacritic tätä yksilöllistä kokemusta muuta. Hyvä jos muille maistuu.
Muuten olisi mennytkin omasta mielipiteestä, mutta jos kirjoitat että "varmaan ajattelivat Microsoftin toimistolla, että kaikki pelaavat Elden Ringiä" niin kyllä tuossa on enemmän yleistys kuin oma mielipide. Tässähän yhdistät oman mielipiteesi siihen mitä kuvittelet, että Microsoftilla ajatellaan heikosta lisäyksestä tai mikä voisi yleisesti olla heikko kattaus uusia pelejä palveluun.

Tähän sitten vastasin, että onhan tuossa mukana kaikkea ihan hyvää peliä. En minäkään esim. formulapelin lisäyksestä itse kostu mitään, kun olen pelin jo julkaisussa ostanut, mutta arvostan silti pelin lisäämistä palveluun - varsinkin näin alkavan kauden kynnyksellä.
 
Crusader kings 3. Haluaisin tykästyä tähän täysillä mutta vaikka tutoriaalin kävi läpi ja pelasin easylla alkuun 2-3h niin jotenkin täysin kujalla mitä tehdä.
Katson vaan kun aika matelee ja pari liittoa sain tehtyä jälkeläisille. En ymmärrä miten voi siegeä, millä tyyleillä voi laajentaa reviiriä. Saa nähdä riittääkö kärsivällisyys vai onko vaan siirryttävä yksinkertasempiin peleihin. Ehkä joku oikeesti hyvä tutoriaali löytyy tubesta?
 
XGP_Coming-Soon_4.5.2022.jpg


 
Lost in Random on taas kerran sellainen peli, joka sai hyviä arvioita, mutta jota ei olisi koskaan tullut hankittua muuta kuin muutamalla eurolla alennuksesta. Nyt alkaa olla Game passissa niin paljon sen tasoista materiaalia, että pelit voi valita aika vapaasti pelkän mieltymyksen mukaan ja harmittavasti suurin osa kiinnostavasta sisällöstä jää ajanpuutteen vuoksi pelaamatta.
 
Ylös Bottom