Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Kokeilin demoa ja laitoin siitä kommenttiakin rytmipelit ketjuun. Liian monimutkainen omaan makuun, ei enään vanhan sormet kykene tähän. :D
Juu ikää täälläkin, voi olla ettei ihan pysy biitissä mukana;). Ei ainkaan vie päässy peliä pelaan. Tässä hyvä video tästä biitissä pysymisestä

 
Here's a rundown about each of the games that were revealed in the TGS event today:

  • Assassin's Creed Odyssey - September 15th
  • Danganropnpa V3 - September 15th
  • FUGA: Melodies Of Steel (PC) - September 15th
  • No No Kuni: Wrath Of The White Witch Remastered - September 15th
  • Deathloop - September 20th
  • Dyson Sphere Program (PC) - October 13th
  • Blazblue: Cross Tag Battle - Spring 2023
  • Guilty Gear Strive - Spring 2023
 
Viimeksi muokattu:
Here's a rundown about each of the games that were revealed in the TGS event today:

  • Assassin's Creed Odyssey - September 15th
  • Danganropnpa V3 - September 15th
  • FUGA: Melodies Of Steel (PC) - September 15th
  • No No Kuni: Wrath Of The White Witch Remastered - September 15th
  • Deathloop - September 20th
  • Dyson Sphere Program (PC) - October 13th
  • Blazblue: Cross Tag Battle - Spring 2023
  • Guilty Gear Strive - Spring 2023
Ni No Kuni 2 puuttuu listalta, muut menköön. :)

Tämä ei tainnut olla tulossa Game Passiin, mutta aikaisemmin en ollut nähnyt Sword and Fairy 7:n Xbox versiosta mitään infoa ja nyt se vilahti trailerikollaasissa. Tämähän on siis ollut PC:llä kohta vuoden päivät ja pleikkari sai oman versionsa elokuun alussa. Näillä näkymin sieltä on siis myös Xbox versio tulossa.
 
Here's a rundown about each of the games that were revealed in the TGS event today:

  • Assassin's Creed Odyssey - September 15th
  • Danganropnpa V3 - September 15th
  • FUGA: Melodies Of Steel (PC) - September 15th
  • No No Kuni: Wrath Of The White Witch Remastered - September 15th
  • Deathloop - September 20th
  • Dyson Sphere Program (PC) - October 13th
  • Blazblue: Cross Tag Battle - Spring 2023
  • Guilty Gear Strive - Spring 2023

Pöh, eipä tullu itelle perkele mitään.
 
Onko tuossa Ni No Kunissa mitään muuta hyvää kuin hieno graafinen tyyli? :D

En siis oikeastaan tiedä millainen (rooli?)peli tuo edes on. Onko se sitä tympeää edestakaisin juoksemista yhdentekevien questien perässä vai onko tuossa oikeastikin jotain mielekästä tekemistä?

Esimerkiksi Gravity Rush (joka tuskin muuten tuohon verrattavissa) oli lopulta aika yhdentekevää puuhaa ja jaksoi kiinnostaa vain sen painovoimapelimekaniikan takia. Nier Automatasta taas pidin, samoin kuin FF7 remakesta.

Onko Ni No Kuni siis sellainen että muutkin kuin vannoutuneet japsiropettajat jaksaa sitä pelata?

Voisin toki googletella ja tutkia asiaa itsekin mutta mielenkiinnosta lukisin ihan täältä jos joku haluaa kertoa fiiliksiään pelistä.

Ihan heti toki ei ehdi pelata kun on loistavaksi osoittautunut Tinykin kesken ja Immortalityakin pitäisi jatkaa kun saa Tinykinin pelattua.
 
Onko tuossa Ni No Kunissa mitään muuta hyvää kuin hieno graafinen tyyli? :D

En siis oikeastaan tiedä millainen (rooli?)peli tuo edes on. Onko se sitä tympeää edestakaisin juoksemista yhdentekevien questien perässä vai onko tuossa oikeastikin jotain mielekästä tekemistä?

Esimerkiksi Gravity Rush (joka tuskin muuten tuohon verrattavissa) oli lopulta aika yhdentekevää puuhaa ja jaksoi kiinnostaa vain sen painovoimapelimekaniikan takia. Nier Automatasta taas pidin, samoin kuin FF7 remakesta.

Onko Ni No Kuni siis sellainen että muutkin kuin vannoutuneet japsiropettajat jaksaa sitä pelata?

Voisin toki googletella ja tutkia asiaa itsekin mutta mielenkiinnosta lukisin ihan täältä jos joku haluaa kertoa fiiliksiään pelistä.

Ihan heti toki ei ehdi pelata kun on loistavaksi osoittautunut Tinykin kesken ja Immortalityakin pitäisi jatkaa kun saa Tinykinin pelattua.

Ni no kuni on niin perus JRPG kun olla ja voi. Vielä surkealla tekoälyllä joka tekee taisteluista ärsyttäviä.
 
Onko tuossa Ni No Kunissa mitään muuta hyvää kuin hieno graafinen tyyli? :D

En siis oikeastaan tiedä millainen (rooli?)peli tuo edes on. Onko se sitä tympeää edestakaisin juoksemista yhdentekevien questien perässä vai onko tuossa oikeastikin jotain mielekästä tekemistä?

Esimerkiksi Gravity Rush (joka tuskin muuten tuohon verrattavissa) oli lopulta aika yhdentekevää puuhaa ja jaksoi kiinnostaa vain sen painovoimapelimekaniikan takia. Nier Automatasta taas pidin, samoin kuin FF7 remakesta.

Onko Ni No Kuni siis sellainen että muutkin kuin vannoutuneet japsiropettajat jaksaa sitä pelata?

Voisin toki googletella ja tutkia asiaa itsekin mutta mielenkiinnosta lukisin ihan täältä jos joku haluaa kertoa fiiliksiään pelistä.

Ihan heti toki ei ehdi pelata kun on loistavaksi osoittautunut Tinykin kesken ja Immortalityakin pitäisi jatkaa kun saa Tinykinin pelattua.
Ni No Kunissa on hienon graafisen tyylin lisäksi myös sellainen Studio Ghibliltä lainattu tunnelma itse pelaamisessa. Ehkä olen vähän jäävi arvioimaan koko peliä, koska oma arvio perustuu pelin noin ensimmäiseen 10 tuntiin johon asti olen pelannut. Siihen mennessä yhdentekeviä tehtäviä oli ollut aika vähän. Toki jotain, mutta ei häiritsevästi. Sen enempää paljastamatta tarinaa, niin pelissä seikkaillaan varsinkin alussa kahdessa erilaisessa paikassa. Pelissä on "luolastoja", jossa ei voi tallentaa kuin ennaltavalituissa kohdissa, toisin kuin avoimessa maailmassa seikkaillessa.

Taistelu on ehkä se vedenjakaja. Se ei ole vuoropohjainen, vaan pikemminkin hahmopohjainen, kun en nyt parempaakaan sanaa keksi. :) Olet itse ihmispoikana joukon käskyttäjä, mutta sinulla on partyssa mukana vähän kuin pokemonien kaltaisia otuksia. Näitä voi vaihtaa lennosta ja on pakkokin, koska ne väsyvät taistelussa. Sanoisin että taistelu on sellaista ok -tasoa. Kuten @HideoMiyamoto sanoikin, tekoäly on mitä on, mutta jos pystyy itse kaitsemaan hahmoja niin kyllä se paikoin ihan viihdyttävää on. Siitä on hetki kun olen pelannut, mutta jotenkin muistelen, että vastustajien iskujen väistö oli jotenkin hankalaa. Tämä teki sen, että hahmot ottivat herkästi vahinkoa ja kokoajan sai olla parantelemassa. Voin tosin muistaa väärinkin.

Peli on kaikin puolin äärimmäisen sympaattinen. Sellainen hyvän mielen JRPG, jolla on todella vahvat Studio Ghibli vaikutteet.

Kakkososa uudisti taistelun täysin ja vei sen lähemmäs perinteistä Hack 'n Slashia. Tämä toimii minusta paremmin, vaikka muuten ehkä tällä omalla rajallisella kokemuksella molemmista peleistä ykkönen on se kauniimpi, kivempi, parempi, tunnelmallisempi ja niin edelleen.
 
Harmi, että tuli ostettua Ni No Kunit pleikkarille joskus tarjouksesta enkä niitä paljon ehtinyt pelata vaikka tyylistä tykkäsin. Nyt ne tulee sitten kuitenkin pelattua boksilla, kun on vähän sujuvampaa. Periaatteessa pitäisi olla iloinen, että saa pelata paremmalla alustalla, mutta harmittaa, että on tullut ostettua pelejä, joita ei sitten koskaan pelaa sillä alustalla, mille ne on ostanut.
 
Viimeksi muokattu:
Harmi, että tuli ostettua Ni No Kunit pleikkarille joskus tarjouksesta enkä niitä paljon ehtinyt pelata vaikka tyylistä tykkäsin. Nyt ne tulee sitten kuitenkin pelattu boksilla, kun on vähän sujuvampaa. Periaatteessa pitäisi olla iloinen, että saa pelata paremmalla alustalla, mutta harmittaa, että on tullut ostettua pelejä, joita ei sitten koskaan pelaa sillä alustalla, mille ne on ostanut.
Itsellä kanssa vähän sama. Ni No Kuni ostettu Switchille ja Ni No Kuni 2 PC:lle. Jos ja kun nyt hyppään peleihin takaisin, niin teen sen itselle mieluisammalla alustalla, joten siinä mielessä ostokset ovat olleet turhia. Ei tosin voinut millään tietää, että näitä ikinä nähdään Xboxilla. Eikä edes pelkästään se, että on Xboxilla vaan että on PlayAnywhere ja voin pelata ristiin rastiin PC:llä ja Xboxilla. Se on vielä parempi. Toivottavasti se on myös näin Ni No Kunien kanssa.

Persona 5:n kanssa on muuten myös ihan sama. Löytyy pleikkariversio hyllystä. Onneksi se on tosin edelleen muoveissa, kun en koskaan sen kimppuun ehtinyt, enkä nyt tietysti enää aiokaan, kun peli on tulossa Xboxille.
 
Onko tuossa Ni No Kunissa mitään muuta hyvää kuin hieno graafinen tyyli? :D

En siis oikeastaan tiedä millainen (rooli?)peli tuo edes on. Onko se sitä tympeää edestakaisin juoksemista yhdentekevien questien perässä vai onko tuossa oikeastikin jotain mielekästä tekemistä?

Esimerkiksi Gravity Rush (joka tuskin muuten tuohon verrattavissa) oli lopulta aika yhdentekevää puuhaa ja jaksoi kiinnostaa vain sen painovoimapelimekaniikan takia. Nier Automatasta taas pidin, samoin kuin FF7 remakesta.

Onko Ni No Kuni siis sellainen että muutkin kuin vannoutuneet japsiropettajat jaksaa sitä pelata?

Voisin toki googletella ja tutkia asiaa itsekin mutta mielenkiinnosta lukisin ihan täältä jos joku haluaa kertoa fiiliksiään pelistä.

Ihan heti toki ei ehdi pelata kun on loistavaksi osoittautunut Tinykin kesken ja Immortalityakin pitäisi jatkaa kun saa Tinykinin pelattua.
Itse tykkäsin kyllä. Ihan koukuttavaa JRPG-pelaamista, mutta sen ainaisen perinteisen manga- tai anime-tyylin sijasta sitä iloista ja tunnelmallista Studio Ghiblin luomaa ulkoasua. Toimi ainakin itselleni erittäin hyvin. Toki olen JRPG:eiden varsin suuri ystävä, kuten noin muutenkin konsoli-RPG:eiden. Varmaan noista pitää kuitenkin yleensä innostua, jotta Ni No Kuni toimii hyvin.

Ja siis toimiihan se perinteisempi manga-/animetyylikin tottakai useinkin hyvin. Viime aikoina olen itse pelannut kovasti Tales-sarjaa, ja ovat kyllä sarjan pelit hyvin kaapanneet mukaansa. Ensin pelasin Tales of Zestirian läpi PS4:llä, ja heti perään aloitin Tales of Berserian. Erinomaisia pelejä kumpikin, vaikka vähän hitaasti käynnistyi varsinkin ToZ. Joka tapauksessa suosittelen kumpaakin JRPG-ystäville, kuten toki myös Ni No Kunia.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän nuo Ubin pelit varsinaisesti huonoja ole. Ne on vain niin "tieteellisen" tarkasti masinoitu täyttämään tietyt kritiirit eikä sitten oikein muuta. Ne on sellaista perusvarmaa "pelien makaronilaatikkoa", jota ei jaksa ihan joka päivä ja jatkuvasti syödä, varsinkaan isoja määriä, mutta kyllä se menee ja joskus kun on ollut pidempi tauko niin voi maistua oikein hyvinkin. Mitään ihmeellistä ne eivät kuitenkaan yleensä tarjoa vaikka pinnalla olisikin vähän jotain uutta maustetta :D

Isoin ongelma yhä minulle on se, että ne vievät niin hitosti aikaa että tuntuu ettei ikinä ole sopiva aika niitä aloittaa.
 
Eihän nuo Ubin pelit varsinaisesti huonoja ole. Ne on vain niin "tieteellisen" tarkasti masinoitu täyttämään tietyt kritiirit eikä sitten oikein muuta. Ne on sellaista perusvarmaa "pelien makaronilaatikkoa", jota ei jaksa ihan joka päivä ja jatkuvasti syödä, varsinkaan isoja määriä, mutta kyllä se menee ja joskus kun on ollut pidempi tauko niin voi maistua oikein hyvinkin. Mitään ihmeellistä ne eivät kuitenkaan yleensä tarjoa vaikka pinnalla olisikin vähän jotain uutta maustetta :D

Isoin ongelma yhä minulle on se, että ne vievät niin hitosti aikaa että tuntuu ettei ikinä ole sopiva aika niitä aloittaa.
Mitä helvettiä?! Makaroonilaatikkohan on ehkä parasta ruokaa ikinä! :D
 
Ai saakeli että on sulavaa menoa tää Odyssey. Vaikka tästäkin jo platina napattu ps puolella niin kyllä tekis vaan mieli pelaa tätä uudestaan. Kadehdin niitä jotka ei ole peliin vielä tutustuneet.
 
Ylös Bottom