Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Brotatoa testasin ja taisin jäädä johonkin koukkuun.

Kyllä tuossa koukkua on, mutta jotenkin tuo miten tässä kehittyy ei ihan samanlaista maniaa luo kuin Vampire Survivors. "Vielä kerran" kunnes on aamu tyylistä hulluutta ei ainakaan itselleni ole vielä iskenyt.

Mutta viihdyttävä tämäkin on. Pitää vähän pelailla ja ymmärtää paremmin mihin panostaa ja minkä hahmon tyyli sopii itselle parhaiten, niin ehkä tässä vielä vahvempi koukku syntyy.
 
Helmikuun lisäyksiä "varmistunut":

Resident Evil 3 tulee varmana myös Playstation plussan extraan jos kakkosen merkkejä seurataan. Jotta ei mene liian offtopicin puolelle niin jos näin ei käy niin voisi Xbox Series S kautta testailla tätä. Olisi se vaan Pleikkarilla pyörinyt paremmin.
 
Brotatoa pelannut nyt useamman hetken ja ihmetellyt että miten muka tämä voi olla näin vaikea.
Nettitutut menee runeja läpi ja minä en ole läpäissyt ensimmäistäkään.

Tänään sitten aukesi että mikä vikana.
Pelikentällähän vilisee vihreitä pylpyröitä ja vihollisten ampumia punaisia palluroita.
Hektisimmillän niitä on paljon.
Minä olen punavihervärisokea ja se ilmenee etenkin kun on monta pientä vihreää ja punaista vierekkäin.
Ei siis ihmekkään että jää nuo projectilet huomaamatta ja kuolema seuraa aina niistä kun havaitsen ne kun on liian myöhäistä.

Onneksi asetuksista sai hieman hoonattua projectilien opacitya ja niille sai lisätty myös highlight reunuksen.
Tämä auttoi ja nyt on ensimmäinen runi suoritettu.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli uusittua Game Pass Ultimate Game Pass Core - korttien kautta. En viitsinyt ottaa riskiä, minkään VPN:n suhteen, joten käytin ihan eurokortteja (kauppana livekortti.fi), vaikka varmasti halvemmallakin voisi saada. 36 kk Game Pass Corea maksoi vajaa 150 e. Ultimateksi muutettuna aikaa tuli noin kaksi vuotta eli noin 6 euroa kuukaudessa. Olen tähän ihan tyytyväinen. Hyvin rajallisen peliajan takia täyttä hintaa olisi paha maksaa.
 
Maneater on saapunut Game Passiin! Itse ostin tämän julkaisussa ja yksi hauskimmista pelaamistani peleistä eli nyt kokeilemaan jos "haisimulaattori" kiinnostaa yhtään. :D
 
Voisi pelailla uusiksi juu nyt boxilla, PS:llä on jo platinoitu. DLCtä ei tosin ole tullut hankittua.
 
Maneater on saapunut Game Passiin! Itse ostin tämän julkaisussa ja yksi hauskimmista pelaamistani peleistä eli nyt kokeilemaan jos "haisimulaattori" kiinnostaa yhtään. :D
Väittäisin että tämä on siellä joskus ollut aiemminkin. Pari vuotta sitten tuli sieltä mielestäni pelattua.
Oli ihan hauska, joskin itse en ihan loppuun asti tainnut jaksaa. Mutta hauskaa oli kuitenkin!
 
Ylös Bottom