Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Täysin puskista Octopath Traveler II on juuri lisätty Xbox Game Passiin JA ensimmäinen Octopath Traveler on lisätty myös takaisin palveluun.
Screenshot_2024-06-06-07-10-51-51_d598bac2ca244129cd8945ea2d621073.jpg

Onkohan tässä käynyt niin, että kakkososan shadow drop olisi pitänyt tapahtua Xboxin showcasessa? Nyt siellä joku painoi julkaisunappia muutaman päivän etuajassa. :)
 
Täysin puskista Octopath Traveler II on juuri lisätty Xbox Game Passiin JA ensimmäinen Octopath Traveler on lisätty myös takaisin palveluun.
Näytä liitetiedosto 16902

Onkohan tässä käynyt niin, että kakkososan shadow drop olisi pitänyt tapahtua Xboxin showcasessa? Nyt siellä joku painoi julkaisunappia muutaman päivän etuajassa. :)

Luin tästä eilen että olisi tulossa. Voisi kuvitella että olisi haluttu show ilmoitus tehdä mutta ehkä sitten vaan päättivät pistää nyt vaan ulos.
 
Luin tästä eilen että olisi tulossa. Voisi kuvitella että olisi haluttu show ilmoitus tehdä mutta ehkä sitten vaan päättivät pistää nyt vaan ulos.
Niin joo, olisiko niin, että on vuotanut ja sitten on vaan katsottu, että sama julkaista heti. Saa sitä julkisuutta ja positiivista pöhinää näinkin.

Xboxin oma Youtube -kanava ei ole noteerannut tätä minkään sortin trailerilla toisin kuin yleensä tekevät, mutta Square Enix on itse pistänyt ulos ensimmäisen ja toisen osan sisältävää bundlea mainostavan trailerin. Ei vaikuta siltä, että olisi mennyt nyt ihan täydellisessä synkassa tämä julkaisu, mutta peli on nyt julkaistu myös Xboxilla, mikä on todella positiivista.
 
Niin joo, olisiko niin, että on vuotanut ja sitten on vaan katsottu, että sama julkaista heti. Saa sitä julkisuutta ja positiivista pöhinää näinkin.

Xboxin oma Youtube -kanava ei ole noteerannut tätä minkään sortin trailerilla toisin kuin yleensä tekevät, mutta Square Enix on itse pistänyt ulos ensimmäisen ja toisen osan sisältävää bundlea mainostavan trailerin. Ei vaikuta siltä, että olisi mennyt nyt ihan täydellisessä synkassa tämä julkaisu, mutta peli on nyt julkaistu myös Xboxilla, mikä on todella positiivista.

Paljon mahdollista. Ihan hyviä pelejä vaikka itselle ei maistunut se hahmosta toiseen ja tarinasta toiseen hyppiminen.
 
Paljon mahdollista. Ihan hyviä pelejä vaikka itselle ei maistunut se hahmosta toiseen ja tarinasta toiseen hyppiminen.
Tykkäsin kovasti ykkösestä, vaikka en sitä läpi asti pelannutkaan (noin 45 tuntia pelikellossa Switchillä). Jäin jumiin yhteen loppupomoon, enkä sitten jaksanut alkaa grindaamaan hahmojen tasoja korkeammalle että tuo vastus olisi mennyt läpi. Sen jälkeen peli saikin Xbox -version ja into Switch -version pelaamiseen laski lisää tuon jumiin jäämisen lisäksi. Silloin joskus 3 vuotta sitten pohdin, että pitäisikö aloittaa alusta Xbox -versiolla. En sitä koskaan tehnyt ja nyt sama pohdinta alkaa uudelleen. :) Saattaa kyllä olla että hyppään suoraan kakkososaan, kun olen ihan tarkoituksella odotellut siitä Xbox -versiota.
 
Ensimmäinen Octopath meni läpi aikanaan Xboxilla ja kakkonen meni hetki sitten läpi Switchillä. Molemmat hyvää neljän tähden viihdettä ja suosittelen kyllä ehdottomasti, jos genre kiinnostaa. Itse en muista ensimmäisessä grindausta ollenkaan, mutta toisen osan kanssa tätäkin joutui 80h kestonsa mittaan tehdä, mutta ei mitenkään liikaa siinäkään.

Mielenkiintoinen ajastus kyllä tällä, varsinkin kun aika hiljaisuudessa tulivat. Voiko olla vahinko? Ja oli miten oli, niin mielenkiinnolla odotan, että mitä muuta kuullaan Game Passiin liittyen Xbox Games Showcasessa.
 
Ensimmäinen Octopath meni läpi aikanaan Xboxilla ja kakkonen meni hetki sitten läpi Switchillä. Molemmat hyvää neljän tähden viihdettä ja suosittelen kyllä ehdottomasti, jos genre kiinnostaa. Itse en muista ensimmäisessä grindausta ollenkaan, mutta toisen osan kanssa tätäkin joutui 80h kestonsa mittaan tehdä, mutta ei mitenkään liikaa siinäkään.
Ehkä mulla oli sitten vaan huonosti optimoidut hahmot. Hyvin mahdollista. :D
Mielenkiintoinen ajastus kyllä tällä, varsinkin kun aika hiljaisuudessa tulivat. Voiko olla vahinko? Ja oli miten oli, niin mielenkiinnolla odotan, että mitä muuta kuullaan Game Passiin liittyen Xbox Games Showcasessa.
Tämän julkaisu osana showta olisi ollut iso juttu. Huhuja jonkun pelin shadow dropista on viime päivinä liikkunut, joten nyt pitää vaan toivoa, ettei se ollut tämä Octopath Traveler II. Toivottavasti saadaan vielä joku salassa pysynyt shadow drop shown päätteeksi.
 
Ehkä mulla oli sitten vaan huonosti optimoidut hahmot. Hyvin mahdollista. :D

Tai ehkäpä minä muistan paremmin tuon jatko-osan, kun juuri sen sain vihdoin maaliin :)

Mutta noin 10-15h enemmän tuli pelikelloon kakkosen kanssa, että oli siinä myös muutenkin enemmän pituutta, vaikka osa tuosta ehkä tosiaan selittyy grindaamisella. Yhteensä näihin on mennyt noin 150 tuntia, enkä ole pääjuonen lisäksi ihan hirveästi mitään tehnyt, joten jos ensimmäistä kertaa nyt joku aloittaa näitä, niin tekemistä näissä riittää.

Toivottavasti saadaan vielä joku salassa pysynyt shadow drop shown päätteeksi.

Towerbornella voisi olla myös selkeä mahdollisuus tähän.
 
Viimeksi muokattu:
Game Passin twitter tili noteeraa Xboxin Showcasessa esiteltyjä pelejä, jotka tulevat Game Passiin heti julkaisupäivänä. First partyn pelien lisäksi sieltä löytyy muutama tosi mielenkiintoinen uusi tulokas, kuten Annapurnan julkaisema Mixtape, tyylikkään oloinen Expedition 33, söpö Winter Burrow ja tunnelmallinen Atomfall.
 
Game Passin twitter tili noteeraa Xboxin Showcasessa esiteltyjä pelejä, jotka tulevat Game Passiin heti julkaisupäivänä. First partyn pelien lisäksi sieltä löytyy muutama tosi mielenkiintoinen uusi tulokas, kuten Annapurnan julkaisema Mixtape, tyylikkään oloinen Expedition 33, söpö Winter Burrow ja tunnelmallinen Atomfall.


Huikee lista isoja ja pieniä pelejä jotka voi vaan ladata ilman lisäkuluja. Kilpailijat ovat kyllä kaukana tällaisesta tarjonnasta.
 
Vaikka olenkin pääasiassa pleikkari pelaaja, niin on tää game pass jotain ihan huikeeta. 9,99€ voit pelata 70€ pelin esimerkkinä Black Ops 6, sitä voi jo sanoa hyväksi diiliksi. En ymmärrä miten tämä toimintamalli on millään mittarilla kannattavaa tai järkevää mutta pelaajalle huippua että näin on. Ai että kun pleikkarilla olis sama systeemi että kympillä yksinoikeinpelit heti day one...
 
Game Passin twitter tili noteeraa Xboxin Showcasessa esiteltyjä pelejä, jotka tulevat Game Passiin heti julkaisupäivänä. First partyn pelien lisäksi sieltä löytyy muutama tosi mielenkiintoinen uusi tulokas, kuten Annapurnan julkaisema Mixtape, tyylikkään oloinen Expedition 33, söpö Winter Burrow ja tunnelmallinen Atomfall.

Olin kyllä hieman puulla päähän lyöty, kun katsoin Xbox Showcasea ja lähes jokainen peli josta kiinnostuin, tulee heti julkaisussa Game Passiin. On kyllä todellakin kova tarjonta ja rahalla vastinetta.
 
Olin kyllä hieman puulla päähän lyöty, kun katsoin Xbox Showcasea ja lähes jokainen peli josta kiinnostuin, tulee heti julkaisussa Game Passiin. On kyllä todellakin kova tarjonta ja rahalla vastinetta.
On kyllä hieno homma! Tavallaan ei edes kovin yllättävää, kun sehän on kuitenkin Microsoftin linja ollut, että kaikki heidän omistamiensa studioiden tekemät pelit tulevat Game Passiin day one, ja ovat pysyneetkin siellä, lukuunottamatta joitain yksittäisiä Forza-pelejä, niiden autoihin liittyvien lisenssien umpeuduttua. Mutta aika hyviä third party pelejäkin on MS toki haalinut Game Passiin mukaan day one. Itselleni niillä ei silti ole niin suurta merkitystä, vaan todellinen Game Passin arvo tulee minulle MS:n omien studioiden peleistä, koska ne eivät Game Passista poistu, joten niitä voi pelata ilman mitään aikataulupaineita. Niitä parhaita third party-pelejä on toki kiva kokeilla Game Passilla, ja jos ne paljastuvat erityisen hyviksi, olen yleensä ostanut ne omaksi jonkin ajan kuluttua, kun hinta on hieman laskenut. Sitten kun saa normaalisti lisäksi sen Game Pass-tilaajan 10%:n alennuksen, niin ei yleensä kovin paljoa joudu maksamaan.
 
The Callisto Protocol saapunut Game Passiin ja yllätyin että siitä myös Xbox One-versio. En oikeasti ollut tietoinen tuosta... :D
 
Still Wakes the Deep meni odotuslistan kärkeen.
Tämänhän muuten julkaistaan tänään. Game Passin laskuri näyttää, että julkaisuun olisi kolme ja puoli tuntia eli tämä on puolilta päivin linjoilla.

Open Criticin 75 pisteen arvostelukeskiarvo povaa ihan kelvollista kauhupeliä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom