HideoMiyamoto
Well-Known Member
Haukka passiin day 1.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä se saattaa jo noin olla. Kovaa settiä tullut koko alkuvuoden.Game Passin paras putki koskaan?
Haukka passiin day 1.
Eikös ne jossain vaiheessa olleetkin? Mutta joo, uudelleen ehkä voisivat tulla?Tulisikohan 1+2 myös Game Passiin tämän myötä...
Ei, huhuttiin viime vuoden puolella että olisi tulossa, mutta ei koskaan tullut. Nyt kun 3+4 tulossa, olettaisi 1+2 tulevan kanssa. Vihdoin.Eikös ne jossain vaiheessa olleetkin? Mutta joo, uudelleen ehkä voisivat tulla?
Tämä vuoden ensimmäinen puolisko kieltämättä tuntuu aikamoiselta tykitykseltä. Varsinkin jos vielä ottaa loppuvuodelta putkeen mukaan Indiana Jonesin ja S.T.A.L.K.E.R. 2:n, niin pelkästään day one -julkaisuja on tullut/tulee ihan vinopino:Game Passin paras putki koskaan?
Mulla loppui maanantaina, olen harkinnut livekortti.fi / livecards.net tai cdkeys.com. Nykyäänhän noi konversiotkin vähän muuttui kun game passiinkin tuli useampi tier. Aiemmin kun sai 3 vuodella liveä/corea 2 vuotta ultimatea, nyt saa vain 1.5 vuotta ultimatea ja 2 standardia. Näiden välillä sitten pitää arpoa, haluaako suoraan julkaisussa tulevat pelit ja ea-playn, vai riittääkö vähempi.jaa mulla loppuu 3 vuoden rupeama gamespassia pian, miten se kannattaa jatkaa nyt tänä päivänä jos haluaa tuollasen 3 vuoden setin?