Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Game Passin paras putki koskaan?
Tämä vuoden ensimmäinen puolisko kieltämättä tuntuu aikamoiselta tykitykseltä. Varsinkin jos vielä ottaa loppuvuodelta putkeen mukaan Indiana Jonesin ja S.T.A.L.K.E.R. 2:n, niin pelkästään day one -julkaisuja on tullut/tulee ihan vinopino:
Lonely Mountains: Snow Riders
Ninja Gaiden 2 Black
Sniper Elite Resistance
Eternal Strands
Citizen Sleeper 2
Avowed
AtomFall
South of Midnight
Clair Obscur: Expedition 33
Revenge of the Savage Planet
Doom: The Dark Ages

Sitten jos katsoo kesään ja siitä pidemmälle loppuvuoteen, niin siellä odottelee ainakin seuraavat:
Ninja Gaiden 4
Tony Hawk's Pro Skater 3+4
The Outer Worlds 2
Seuraava Call of Duty
Wuchang: Fallen Feathers
Moonlighter 2: Endless Vault
Tanuki Pon's Summer
Mixtape
Subnautica 2 early Access

Tuossa osuu omaan makuun niin monta peliä, ettei tarvitsisi koko vuonna ostaa ainuttakaan tekelettä Game Passin ulkopuolelta, eikä silti ehtisi pelaamaan kaikkea mitä haluaisi. No, eipä se ole ennenkään estänyt silti ostamasta hyllyä täyteen pelejä. Pelaa sitten joskus vanhoilla päivillä. :D

jaa mulla loppuu 3 vuoden rupeama gamespassia pian, miten se kannattaa jatkaa nyt tänä päivänä jos haluaa tuollasen 3 vuoden setin?
Mulla loppui maanantaina, olen harkinnut livekortti.fi / livecards.net tai cdkeys.com. Nykyäänhän noi konversiotkin vähän muuttui kun game passiinkin tuli useampi tier. Aiemmin kun sai 3 vuodella liveä/corea 2 vuotta ultimatea, nyt saa vain 1.5 vuotta ultimatea ja 2 standardia. Näiden välillä sitten pitää arpoa, haluaako suoraan julkaisussa tulevat pelit ja ea-playn, vai riittääkö vähempi.

Tuolta näyttäisi löytyvän myös core ja standard valikoiman sisältö.

Pelattavaa on löytynyt ilman game passiakin tässä, Avowedin ehti vetäistä loppuun, tosin aloitin toista kierrosta joka jäi vähän kesken ja Balatroakin voisi jatkaa. Standardiin nuo eivät kuulu, niin katsoo nyt sitten missä välissä tulee palava tarve päästä game passin pariin, tai peräti ostaa (!) joku peli.

Ylös Bottom