Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Vahva ehkä, mahdollisesti? Kovaa helmikuu kattaustahan siellä on ainakin lupailtu.
Se kova helmikuu on jo alkanut. Tässä ensimmäiset pelit.


Final Fantasy XV ja Wolfenstein Youngblood ovat aika kovia lisäyksiä heti helmikuun alkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä. Huomionarvoista on myös, että FF XV:stä on kyseessä nimenomaan Royal Edition, joka sisältää melkolailla kaiken (jollei jopa kaikkea?) lisäsisällön mitä peliin on tarjolla. Tämän tavan soisi yleistyvän muihinkin peleihin.

Tohon olisi muuten heti kysymys jos jonku pelin lataa game passista ja kauppapaikalta ostaa lisäri erikseen niin toimiiko se game pass versiossa vai pitääkö se peli ostaa käytännössä itselle?
 
Tohon olisi muuten heti kysymys jos jonku pelin lataa game passista ja kauppapaikalta ostaa lisäri erikseen niin toimiiko se game pass versiossa vai pitääkö se peli ostaa käytännössä itselle?
Kauppapaikalta ostetut lisärit toimivat myös pelien Game Pass -versioissa. Ne ovat ihan yhtälailla täysverisiä versioita peleistä. Olen näin tehnyt muun muassa Forza Horizon 4:n ja Shadow of the Tomb Raiderin kanssa.
 
Hurja on kattaus kyllä.. Tämä Gamepass on kyllä hyvä juttu myös uuteen sukupolveen lähdettäessä, kun sukupolvien alussa on aina ollut suht vähän kiinnostavaa pelattavaa.. Nyt taaksepäin yhteensopivuuden ansiosta Xbox Series X:llä on pelattavaa heti paljon pikkurahalla kuukaudessa..
 
Hurja on kattaus kyllä..

Ja hyvä niin, koska ennen uutta Doomia pelijulkaisurintamalla on tällä hetkellä todella kuivaa. Game Passin backlogia on nyt hyvä käydä läpi.

Luulin muuten, että xbox360:n Rage 1 poistui palvelusta, mutta peli toimii edelleen. Olen ihan varma, etten ole ostanut sitä koskaan itselleni ja käynnistyksen yhteydessä tulee ruudun alareunaan Game Pass -logo. Miten tämä on mahdollista?
 
Tullut kyllä mentyä kauheasti pelejä tämän kautta lähiaikoina. Vampyr, Life is Strange 2, A Plague Tale, After Party ym ym. Wasteland kyllä kiinnostaisi, mutta näytti kyllä melkoisen vanhahtavalta. Wasteland 2 olen kyllä pelannut. Onko kukaan kyseistä vielä pelannut?
 
Täällä myös pelit pyöriny passin kautta vuoden päivät oikeestaan. Nyt työn alla FFXV, ja on kyllä helmi. Toki toi nimi vois olla ihan mitä tahansa, sen verran on muuttunut sitten oliko XII vai mikä olikaan edellinen ei online jota pelannut :)
Cyberpunkia ootellut että saisi ostohousut taas vedettyä jalkaan, Control ollut pari kertaa liipasimella mutta jotenkin kutkuttaa takaraivossa että se saattaa passiin eksyä myös lähi kuukausina niin ei ole sit raskinnu:D
 
Tullut kyllä mentyä kauheasti pelejä tämän kautta lähiaikoina. Vampyr, Life is Strange 2, A Plague Tale, After Party ym ym. Wasteland kyllä kiinnostaisi, mutta näytti kyllä melkoisen vanhahtavalta. Wasteland 2 olen kyllä pelannut. Onko kukaan kyseistä vielä pelannut?

Wastelandista olen vähän arvosteluja lukenut pelaajilta ja tuntuu että ainut mitä sille on tehty niin graaffinen päivitys, kaikki muu tuntuu todella vanhalta verrattuna wasteland 2. Joo on se vanhempi pelikin mutta olis sitä silti voinut vähän hioa paremmaksi. Myös todella buginen kuulemma.
 
Wastelandista olen vähän arvosteluja lukenut pelaajilta ja tuntuu että ainut mitä sille on tehty niin graaffinen päivitys, kaikki muu tuntuu todella vanhalta verrattuna wasteland 2. Joo on se vanhempi pelikin mutta olis sitä silti voinut vähän hioa paremmaksi. Myös todella buginen kuulemma.

Joo vähän tällänen vaikutelma jäänyt. Ehkä sitä odottelee vaan suoraan kolmos osaa.
 
Game passin hyvä puoli on juurikin tuo pelien testaus.. Jos pelistä tykkään, niin olen useamman kerran ostanut sen myös hyllyyn fyysisenä.. Gears 5 taisi olla edellinen.. Pitää tekijöitä kuitenkin tukea ja fyysinen on aina fyysinen.. Silloin myös omistan pelin oikeasti.. Digitaaliset on kuitenkin vain ns"lainassa"..
 
Ei muutako testaamaan vaan, eihän siinä mitään menetä ku kiinteä kk maksu :D
Tässä miettinyt että millainen peli tuo kingdom hearts on ja katsellut videoita. Olisi vaan helpompi asentaa ja testata
:D
 
Game passista on nyt poistunut hyviä pelejä siihen tahtiin, että alkaa välillä tulla stressi siitä, mikä peli poistuu seuraavaksi. Pelien läpipelaaminen ennen kuin ne ehtivät poistua alkaa käydä jo työstä, esim. kaikki Tomb Raiderit, joista yhtään en ollut pelannut läpi aiemmin. Pitäisi varmaan alkaa pelaamaan pelejä silloin, kun ne tulevat game passiin, eikä silloin kun ne ovat jo lähdössä pois. Jotenkin vain pelien arvo tuntuu nousevan, kun ne ovat vaarassa poistua. Sellaistakin hölmöä laskelmointia olen huomannut itsessäni, etten pelaa Microsoftin studioiden pelejä, kun ne eivät ainakaan poistu palvelusta.
 
Game passista on nyt poistunut hyviä pelejä siihen tahtiin, että alkaa välillä tulla stressi siitä, mikä peli poistuu seuraavaksi. Pelien läpipelaaminen ennen kuin ne ehtivät poistua alkaa käydä jo työstä, esim. kaikki Tomb Raiderit, joista yhtään en ollut pelannut läpi aiemmin. Pitäisi varmaan alkaa pelaamaan pelejä silloin, kun ne tulevat game passiin, eikä silloin kun ne ovat jo lähdössä pois. Jotenkin vain pelien arvo tuntuu nousevan, kun ne ovat vaarassa poistua. Sellaistakin hölmöä laskelmointia olen huomannut itsessäni, etten pelaa Microsoftin studioiden pelejä, kun ne eivät ainakaan poistu palvelusta.
Tämä onkin itselleni se ainoa hieman huono puoli Game Passissa. Ikävää sinänsä kun todella myöhään saa tietää, että peli onkin jäämässä pois valikoimasta. En jaksa pelien takia nykyaikana kauheasti stressata, joten on aika moni peli sitten jäänyt kokonaan pelaamatta, kun en ole jaksanut alkaa työkseni niitä pelaamaan loppuhetkillä. Saisi tulla heti pelin tullessa Game Passiin tieto siitä, kauanko se siellä tulee olemaan. Pystyisi vähän paremmin arvioimaan sitä mitä voisi milloinkin alkaa pelaamaan.
 
Ylös Bottom