Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Taitaa löytyä vanhemmista vastaa VII ja IX tosiaan. Itse odotan eniten X:ää, se kun on päässyt jäämään kokonaan pelaamatta.

Itse pelasin ton X:n läpi ekaa kertaa PS vitalla, on kyllä sen verran hyvä FF että voisin jollakin muulla konsolilla pelata sen uudelleen läpi.
 
Uusia pelejä gamepass

On kyllä hurja kuukausi Game Passin osalta. Huh huh!
 
Crusader Kings III on aika kova lisäys PC:lle. Tuolla sivulla kehotettiin ennakkolataamaan, mutta se ei ole mahdollista, eli täytynee odotella sinne syyskuun alkuun ja ladata sitten. Paradoxin pelejä on aika paljon game passissa.
 
Uusia pelejä gamepass

Resident Evil 7 menee kyllä peluuseen, vaikka olenkin sen jo pleikalla platinoinut, niin ehkä sitä vois boksilla vetää 1000G myös :)

Ei tässä millään ehdi kaikkia kiinnostavia pelaamaan, kun jatkuvasti heitetään lisää.


Tässä vielä poistuvat pelit.

Poistuu elokuun 31

  • Creature in the Well (Console & PC)
  • Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s Cut (Console)
  • Metal Gears Solid 2 & 3 HD (Console)
  • Metro: Last Light Redux (Console)
  • The Jackbox Party Pack 3 (Console)
Poistuu syyskuun 1

  • NBA 2K20 (Console)
Poistuu syyskuun 7

  • Red Dead Redemption 2 (Console)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei tainnut RDR2 ja NBA kauan viihtyä palvelussa. Veli ei tykkää, kun eka jäi kesken Lego City Undercover ja nyt RDR2.
 
Ei tainnut RDR2 ja NBA kauan viihtyä palvelussa. Veli ei tykkää, kun eka jäi kesken Lego City Undercover ja nyt RDR2.
Joo, RDR2 ei ollut kuin neljä kuukautta. Tämä on kieltämättä aika lyhyt pätkä. Toisaalta voihan pelin ostaa nyt alennuksella ennenkuin poistuu.

Pelihän on siis tällä hetkellä alennuksessa osana Ultimate Game Salea. Hintää jää 38,49€ tai Live Gold jäsenille 31,49€.

Noin yleisesti, kaikki Game Pass pelit ovat halvempaan hintaan ostettavissa Game Passin jäsenille.
 
Mulle ei Game Pass ole muodostunut miksikään system selleriksi. Otin sen tarjouksen silloin RAGE 2:n vuoksi joka olikin hyvä peli, sen jälkeen olen löytänyt sieltä vain yhden mielenkiintoisen pelin joka oli Deliver Us The Moon. Olen peruuttanut automaattisen uusimisen jo jokin aika sitten ja tällä hetkellä ei näytä siltä, että tarvitsisi uusia. Noista viimeksi lisätyistä peleistä ei kiinnosta yksikään itseäni ja sellaista sen ollut jo pitkään noiden lisättyjen pelien kohdalla.
 
Joo, RDR2 ei ollut kuin neljä kuukautta. Tämä on kieltämättä aika lyhyt pätkä. Toisaalta voihan pelin ostaa nyt alennuksella ennenkuin poistuu.

Pelihän on siis tällä hetkellä alennuksessa osana Ultimate Game Salea. Hintää jää 38,49€ tai Live Gold jäsenille 31,49€.

Noin yleisesti, kaikki Game Pass pelit ovat halvempaan hintaan ostettavissa Game Passin jäsenille.

Offtopic mutta vetäsen tähän vielä tämän kortin että fyysistä tukemalla saa pelin vähän halvemmalla:

 
Offtopic mutta vetäsen tähän vielä tämän kortin että fyysistä tukemalla saa pelin vähän halvemmalla:

Hyvä veto. :)

En lähtenyt sen enempää etsimään tarjouksia, katsoin vaan että oli kauppapaikallakin alennuksessa.
 
Hyvä veto. :)

En lähtenyt sen enempää etsimään tarjouksia, katsoin vaan että oli kauppapaikallakin alennuksessa.

Joo itekki vaan varsin aloin katsomaan että paljoha tuo mahtaa nykyään maksaa fyysisenä niin tuli itellekki yllärinä :D edullinen se on myös silti diginä.
 
Mulle ei Game Pass ole muodostunut miksikään system selleriksi. Otin sen tarjouksen silloin RAGE 2:n vuoksi joka olikin hyvä peli, sen jälkeen olen löytänyt sieltä vain yhden mielenkiintoisen pelin joka oli Deliver Us The Moon. Olen peruuttanut automaattisen uusimisen jo jokin aika sitten ja tällä hetkellä ei näytä siltä, että tarvitsisi uusia. Noista viimeksi lisätyistä peleistä ei kiinnosta yksikään itseäni ja sellaista sen ollut jo pitkään noiden lisättyjen pelien kohdalla.
Jos Deliver Us The Moon kiinnosteli, niin Observationille kannattaa ehkä antaa mahdollisuus. Löytyy sekin Game Passista.


Kaikkia on tietysti vaikea miellyttää. Minulle tuossa on useampi mielekäs peli. Tällä hetkellä juuri menossa Game Passin kautta Darksiders Genesis, jonka olen meinannut ostaa, mutta nyt saakin pelata tätä kautta pelin läpi. Sitä ennen meni läpi Game Passin kautta Carrion, The Touryst ja Minecraft Dungeons.
 
Joo, RDR2 ei ollut kuin neljä kuukautta. Tämä on kieltämättä aika lyhyt pätkä. Toisaalta voihan pelin ostaa nyt alennuksella ennenkuin poistuu.

Pelihän on siis tällä hetkellä alennuksessa osana Ultimate Game Salea. Hintää jää 38,49€ tai Live Gold jäsenille 31,49€.

Noin yleisesti, kaikki Game Pass pelit ovat halvempaan hintaan ostettavissa Game Passin jäsenille.
34.99e red dead redemption ultimate edition suosittelen mielummin sitä.

 
Täytyy näköjään lootaa käynnistellä sitten kun nuo pelit tulee.
New super luckys tale on kiinnostanut switch julkaisusta saakka, mutta en mä siitä halua 40e maksaa.
Rytmipelien ystävänä double kick heroes täytyy myös testata ja tell me why kiinnostaa myös edelleen ja todellakin toivon, että se ei ole samanlainen pannukakku mitä LiS2.
Battletoads näyttää edelleen joltain kämäiseltä 5e flash peliltä enkä meinaa edes testata ennen kuin tsekkaan arvostelut.

Olen varmaan oikein unelma asiakas microsoftille sillä kyllästyin etsimään hyvää gamepass tarjousta silloin kun sitä tarvitsee joten mulla on jo kuukausia mennyt ihan vaan sillä perus kuukausi veloituksella ultimate eikä kone ole ollut edes päällä. Tai no katsoin mä sillä viikko sitten yhden uhd leffan.
 
Olikos tähän game passiin vielä se tarjous voimassa, että voi muuntaa live gold tilauksen game pas tilaukseksi ilman lisämaksua? Tuli tuota tarjousta käytettyä vajaa vuosi sitten. Loppuu aikaisempi tilaus lokakuussa ja voisi jatkaa game passia pidemmälle tuolla konstilla, jos vielä mahdollista. En kuitenkaan haluaisi ostaa pelkkää live gold jäsenyyttä turhaan, kun itse goldille ei käyttöä juurikaan.
 
Kyllä se näyttäisi vielä olevan voimassa:
What happens to my prepaid months of Xbox Live Gold and/or Xbox Game Pass when I join Xbox Game Pass Ultimate?

When you join Xbox Game Pass Ultimate, we will apply any prepaid time you have on Xbox Live Gold and/or Xbox Game Pass toward Xbox Game Pass Ultimate, up to a maximum of 36 months.
For example, if you have 3 months of Xbox Live Gold and 3 months of Xbox Game Pass already on your account when you purchase your first month of Xbox Game Pass Ultimate, you will have a total of 7 months of Ultimate on your account before you need to renew your membership.
 
Ylös Bottom