Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Nämä kaksi lähtee ainakin lataukseen. Onneksi tuli hankittua 4 TB ulkoinen kiintolevy. :)
Itse olen kitkuttanut Xbox One X:n teran sisäisellä ja yhden teran ulkoisella levyllä. Kun on Game Pass, EA Access, Xbox Live Goldin kuukausittaiset pelit ja sitten vielä kaikki ne mitkä ihan ostaa kaupasta, niin ei riitä. :D Se on seuraavaksi lähdettävä kovalevykaupoille. "Onneksi" näistä uusista lisäyksistä ei tarvitse ladata kuin Onrush, Aven Colony ja Snake Pass. Muuten toki myös Quantum Break, mutta se on jo pelattu läpi ja Halo: The Master Chief Collection, mutta sekin on pelattu läpi, eikä nyt ehdi sen moninpeliin panostaa. CoD WW2 vie kaiken moninpeliajan. :)
 
Hieno palvelu kyllä..Paljon hyvää pelattavaa..State of decay 2 ilman tätä olisi jäänyt pelaamatta ja ollut positiivinen yllätys..Taas F1 2015 maistui hyvälle ja sai ostamaan.uusimman version pelistä ihan fyysisenä kaupasta..Eli hyvin tää tutustuttaa myös uusiin sarjoihin vanhemilla versioilla ja saa jopa ostamaan sen uusimman..
 
Veivät myös Overcookedin pois, vissiin samasta syystä kun toi PES lähti, uus versio tuli myyntiin.... se on kyllä harmi, muksujen kanssa piti jatkaa kokkailua nyt viikonloppuna, mut jäi sit jatkamatta :(

Huikean hyvä peli kyllä
Itse olin ladannut sen just ja tänää piti koittaa ja sit pomppaa storeen 15-16e hintalapulla. Pisti ärsyttämään. :D

Näissä (ja esim netflixissä jne.) sais olla selkeästi, että poistuu x.x.xxxx
 
Näköjään tuo Snake Pass ei tullutkaan Game Passiin :(
 
Microsoft juhlistaa Forza Horizon 4:n julkaisua tarjoamalla Forza Horizon 3:n, Forza Motorsport 7:n ja vuoden Game Passia yhteishintaan 99e. Tarjous on voimassa 30.9.2018 asti. Varsin hyvä diili, kun kuukausimaksullisena vuoden Game Pass maksaisi kuitenkin pelkästään 120e. Nyt kaupan päälle parit Forzat. Latauskoodit Horizon 3:lle ja Motorsport 7:lle tulevat erillisellä viestillä Xboxillesi, josta voit ne sitten lunastaa. Tarjous on voimassa niin uusille kuin vanhoille Game Passin tilaajille.

You can take advantage of this offer on Xbox.com or from your Xbox One console. You can begin playing games with Xbox Game Pass immediately and will receive codes to download Forza Horizon 3 and Forza Motorsport 7 via Xbox Message Center, likely within 7-10 days, but no later than October 21, 2018.

Vuoden Game Pass: https://www.microsoft.com/fi-fi/p/xbox-game-pass/cfq7ttc0k6l8/0008?rtc=1
Lähde: https://news.xbox.com/en-us/2018/09/13/xbox-game-pass-and-forza-promotion/

Laitoin itse tilaukseen, kun maksaisin muuten joka tapauksessa kuukausittain Game Passista.
 
Microsoft juhlistaa Forza Horizon 4:n julkaisua tarjoamalla Forza Horizon 3:n, Forza Motorsport 7:n ja vuoden Game Passia yhteishintaan 99e. Tarjous on voimassa 30.9.2018 asti. Varsin hyvä diili, kun kuukausimaksullisena vuoden Game Pass maksaisi kuitenkin pelkästään 120e. Nyt kaupan päälle parit Forzat. Latauskoodit Horizon 3:lle ja Motorsport 7:lle tulevat erillisellä viestillä Xboxillesi, josta voit ne sitten lunastaa. Tarjous on voimassa niin uusille kuin vanhoille Game Passin tilaajille.



Vuoden Game Pass: https://www.microsoft.com/fi-fi/p/xbox-game-pass/cfq7ttc0k6l8/0008?rtc=1
Lähde: https://news.xbox.com/en-us/2018/09/13/xbox-game-pass-and-forza-promotion/

Laitoin itse tilaukseen, kun maksaisin muuten joka tapauksessa kuukausittain Game Passista.

Liekkö nuo pelikoodit lukittu käyttäjätunnukselle ja mikä lie niiden edelleen myynti politiikka?
 
Liekkö nuo pelikoodit lukittu käyttäjätunnukselle ja mikä lie niiden edelleen myynti politiikka?
Enpä osaa varmaksi sanoa, mutta ainakin joskus Microsoftilta tulleet "koodit" ovat olleet sellaisia, että viestissä lukee vain lunasta tästä ja kun siitä painat pääset lataamaan/ostamaan pelin. Tällaisissä tapauksissa niitä ei ainakaan voi myydä eteenpäin.
 
Lokakuun pelit:

Forza Horizon 4
Wolfenstein The New Order
Metro 2033 Redux
Westeradro Double Barrelled
Lego Indiana Jones (360 BC)
Shante 1/2 Genie Hero
Split Second (360 BC)

https://www.resetera.com/threads/october’s-xbox-game-pass-titles-annouced-on-inside-xbox.70871/
Tämä lista ei taida ihan tuollaisenaan päteä Suomen osalta. Pelasin nimittäin jo syyskuun alussa Split Secondia ja muistaakseni latasin jo myöskin Metro 2033 Reduxin Game Passin kautta. Olisko noiden tilalla jotkut toiset pelit, vai kuinkahan tuo on?
 
Tämä lista ei taida ihan tuollaisenaan päteä Suomen osalta. Pelasin nimittäin jo syyskuun alussa Split Secondia ja muistaakseni latasin jo myöskin Metro 2033 Reduxin Game Passin kautta. Olisko noiden tilalla jotkut toiset pelit, vai kuinkahan tuo on?

Metro Last Light on ollut Game Passissa, mutta Metro 2033 tulee nyt ja Split Second on voinut olla kultapelinä, ainakaan itse en ole sitä nähnyt Game Passin valikoimassa :confused:
 
Veivät myös Overcookedin pois, vissiin samasta syystä kun toi PES lähti, uus versio tuli myyntiin.... se on kyllä harmi, muksujen kanssa piti jatkaa kokkailua nyt viikonloppuna, mut jäi sit jatkamatta :(

Huikean hyvä peli kyllä

Headsup tähän että tämähän on nyt sitten kultajäsenille jaossa veloituksetta, kokkailu muksujen kanssa voi jatkua mikäli Gold taskussa.
 
Sinner: Sacrifice for Redemption (Saatavilla nyt)

Sinner: Sacrifice for Redemption on "boss-battler" toimintaroolipeli. Kohtaa kahdeksan kauhistuttavaa päävihollista, joista ensimmäiset seitsemän kukin pohjautuvat kuolemansynteihin. Ennen jokaista eeppistä yhteenottoa, sinun on uhrattava kehityspisteitä ja laskea taso. Kukin taistelu tulee olemaan edellistä vaikeampi, kun sinä sodit itse syntiä vastaan.

Ja ilmeisesti nämä pelit ovat tulossa myös Game Passiin lähiaikoina.

- Observer
- Dead Island: Riptide Definitive Edition
- Hello Neighbor
- Outlast

https://www.trueachievements.com/n34867/are-four-more-xbox-game-pass-titles-arriving-for-halloween
 
XGP_NOV_18-hero.png

Marraskuu tuo mukanaan jälleen uusia pelejä Game Passiin. 1.11. alkaen pääsee pelaamaan seuraavia pelejä:
Sniper Elite 4
Olli Olli 2 XL
Rise and Shone
Sheltered

Ja viisi päivää myöhemmin 6.11. palveluun hurjastelee myös Grip: Combat Racing. Tämä on myös pelin Xbox version julkaisupäivä, joten tuoretta settiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ori pitää kyllä kokeilla, kuppipäätä oon myös odottanut että milloin tulisi mutta maltti on valttia ettei tarvi ostella :D
 
Cuphead myy niin hyvin edelleen, että tuskin tulee ihan heti tuonne Game passiin tarjolle. Hyvät tarjonnat silti, paria peliä olen noistakin miettinyt, mutta ei ole tullut hankituksi. Ainoa ongelma Game passissa on, ettei pelejä vain jaksa pelata niin paljon ja tulee sellainen Netflix-ahdistus, kun ei käytä palvelua täysimääräisesti.
 
Ylös Bottom