Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Vastaus: Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Elokuu tuo mukanaan lisää pelejä Xbox Game Pass -palveluun.

Varsin päteviin lisäyksiin kuuluvat:
DiRT Rally
Dead Rising 3
Limbo
Ultratron
So Many Me
Metal Slug XX
Pharaonic

Lähde: Xbox Wire
 
Marraskuu tuo tullessaan uusia pelejä Xbox Game Pass -palveluun.

Seuraavat pelit voi käydä latailemassa jo vaikka tänään. Itse joudun ensin hakemaan isomman ulkoisen kovalevyn. :)
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Halo Wars Definitive Edition
Resident Evil HD
Oddworld: New ‘n’ Tasty
The World of Van Helsing: Deathtrap
Mega Man 9
Sky Force Anniversary
 
Näyttää siltä, että gamepassin saa nyt kuukaudeksi eurolla kahden viikon ajan. Tarjous vissiin koskee vain gold-jäseniä. :)
 
Näyttää siltä, että gamepassin saa nyt kuukaudeksi eurolla kahden viikon ajan. Tarjous vissiin koskee vain gold-jäseniä. :)
Tarjousta ei voi käyttää, jos on jossain vaiheessa käyttänyt 1 kuukauden ilmaiskoodin. 14 päivän kokeilun käyttäneet voivat tarjoukseen kuitenkin tarttua.
 
Tarjousta ei voi käyttää, jos on jossain vaiheessa käyttänyt 1 kuukauden ilmaiskoodin. 14 päivän kokeilun käyttäneet voivat tarjoukseen kuitenkin tarttua.

Aa okei, kiitos selvennyksestä. Itse olen käyttänyt vain 14 päivän kokeilun, lisäksi joka kuukausi maksanut gamepassia ja nyt hetkeksi lopetin tilauksen, niin oli tullut tuo euron tarjous minulle. :)
 
Aa okei, kiitos selvennyksestä. Itse olen käyttänyt vain 14 päivän kokeilun, lisäksi joka kuukausi maksanut gamepassia ja nyt hetkeksi lopetin tilauksen, niin oli tullut tuo euron tarjous minulle. :)
Tein tuosta ite eilen ihan empiirisen testin. En ollut aiemmin Game Passia käyttänyt lainkaan, joten tarjolla oli 14 päivän kokeilu ja eurolla kuukausi -tarjous. Kokeiluajan lunastamisen jälkeenkin 1 e/kk -hinta oli vielä voimassa, mutta kun käytin kaverilta saamani 1 kk:n ilmaiskoodin, pompsahti hinta Liven kauppapaikalla takaisin 9,99 euroon kuussa. Hieman harmittaa, että tuli kokeiltua juuri tuossa järjestyksessä. Todennäköisesti toisin päin - ensin 1 e/kk ja sit vasta koodi - olisi onnistunut muitta mutkitta, ja olisi ollut kuukauden verran pidempään pelipassi voimassa.

Mutta ei voi mitään, testaaminen vaatii joskus veronsa.
 
Viimeksi muokattu:
Tein tuosta ite eilen ihan empiirisen testin.

Onko niin, että tuo Game Pass -aika stäkkäytyy samalla tavalla kuin Live-aika?

Jos esim. aloittaisin 14 päivän ilmaisen kokeilujakson, ostaisin heti eurolla kuukauden lisää tarjouksesta ja käyttäisin sitten vielä Scorpio Editionin mukana tulleen kuukauden kortin. Tällöin minulla olisi 2,5 kk Game Passia. Vaiko eikö?
 
Onko niin, että tuo Game Pass -aika stäkkäytyy samalla tavalla kuin Live-aika?

Jos esim. aloittaisin 14 päivän ilmaisen kokeilujakson, ostaisin heti eurolla kuukauden lisää tarjouksesta ja käyttäisin sitten vielä Scorpio Editionin mukana tulleen kuukauden kortin. Tällöin minulla olisi 2,5 kk Game Passia. Vaiko eikö?
Kyllä. 44 päivää tuli, kun ensin lunastin ton 14 päivän kokeilun ja siihen vielä kuukauden koodin päälle.
 
Itse sain kahdeksi kuukaudeksi ilmaisen game passin. One x:n mukana tullut 1kk + toinen kuukausi siitä kun otti käyttöön automaattisen veloituksen.
 
Joulukuun Game Pass -lisäykset:
Gears of War 4
Darksiders: Warmastered Edition
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
This War of Mine: The Little Ones
Casey Powell Lacrosse 16
Mega Man 10
Mass Effect

Gears of War 4 vähän yllätti. Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter on ollut ostoskorissa useamman kerran, mutta onneksi olen malttanut mieleni. Nyt sitä pääsee pelaamaan ilman lisämaksuja. :)

Lähde: https://news.xbox.com/en-us/2017/11/21/xbox-game-pass-december-2017-update/
 
Onko tää siinä mielessä Netflixin kaltainen, että osa myös poistuu välillä? Vai pysyykö palveluun lisätty pelit jatkossakin siellä?

PS, eikö tämä ole palvelu ja ketju kuuluisi tuonne ”pelaaminen” osion alle?
 
Onko tää siinä mielessä Netflixin kaltainen, että osa myös poistuu välillä? Vai pysyykö palveluun lisätty pelit jatkossakin siellä?
Pelejä saatetaan poistaakin, mutta tässä vaiheessa niin ei ole vielä käynyt. Microsoft lupaa ilmoittaa poistoista kuukautta ennen.

Once a title leaves the Xbox Game Pass catalog, you will need to insert a disc, purchase a digital copy from the Microsoft Store, or obtain another form of entitlement (like a trial) to continue playing. Remember, Xbox will notify users at least one month prior to a game leaving the Xbox Game Pass catalog. And, as a member, you can purchase any Xbox One game in the Xbox Game Pass catalog for 20% off (or the best available discounted price) to continue playing a game once it leaves the catalog.

Lähde: Xbox
 
Helmikuun Game Pass -päivityksen sisältö on julkaistu. Palvelu laajenee kahdeksalla uudella pelillä 1.2.2018.

Tässä uudet pelit:
NBA 2K17
WWE 2K17
Halo Wars 2
Darksiders II DE
Fable Anniversary
RIME
Riptide Renegade GP
Letter Quest: Grimm’s Journey

Muutama aika herkullinenkin lisäys sieltä löytyy. Itsellä napostelee varsinkin Halo Wars 2, kun en sitä hyvistä tarjouksista huolimatta vielä ehtinyt ostaa. Sen lisäksi RiME ja Fable Anniversary kutkuttelevat. Nyt on koko Fable trilogia pelattavissa Xbox Onella. Tällainen fan service lämmittää sydäntä.

Muoks. lähde unohtui: https://news.xbox.com/en-us/2018/01/17/xbox-game-pass-update-february-2018/
 
Nyt on ensimmäiset Xbox Game Passista katoavat pelit ilmoitettu: Metal Gear Solid V: The The Phantom Pain ja WWW 2K16 poistuvat 31. tammikuuta.

Xbox-Game-Pass.jpg


Ei tuossa kyllä ihan tuo alkuperäinen lupaus kuukautta aiemmin tiedottamisesta toteutunut.
 
Nyt on ensimmäiset Xbox Game Passista katoavat pelit ilmoitettu: Metal Gear Solid V: The The Phantom Pain ja WWW 2K16 poistuvat 31. tammikuuta.

Ei tuossa kyllä ihan tuo alkuperäinen lupaus kuukautta aiemmin tiedottamisesta toteutunut.

WWE 2K16 en pikaisella haulla löytänyt tietoa, mutta Metal Gear Solid V: The The Phantom Painin ilmoitettiin heti saapuessaan Game Passiin olevan palvelussa vain kolmen kuukauden ajan.
Lähde: https://news.xbox.com/en-us/2017/10/27/xbox-game-pass-november-2017/
There’s so much to do, so don’t miss out on all the fun and intensity Metal Gear Solid V: The Phantom Pain can offer while it’s in the Xbox Game Pass catalog from November 1, 2017 to January 31, 2018.

Metal Gearin kohdalla tämä siis ainakin toteutui.
 
WWE 2K16 en pikaisella haulla löytänyt tietoa, mutta Metal Gear Solid V: The The Phantom Painin ilmoitettiin heti saapuessaan Game Passiin olevan palvelussa vain kolmen kuukauden ajan.

Metal Gearin kohdalla tämä siis ainakin toteutui.
Seison korjattuna. Kiitos oikaisusta.
 
Helmikuun Game Pass -päivityksen sisältö on julkaistu. Palvelu laajenee kahdeksalla uudella pelillä 1.2.2018.

Tässä uudet pelit:
NBA 2K17
WWE 2K17
Halo Wars 2
Darksiders II DE
Fable Anniversary
RIME
Riptide Renegade GP
Letter Quest: Grimm’s Journey

Muutama aika herkullinenkin lisäys sieltä löytyy. Itsellä napostelee varsinkin Halo Wars 2, kun en sitä hyvistä tarjouksista huolimatta vielä ehtinyt ostaa. Sen lisäksi RiME ja Fable Anniversary kutkuttelevat. Nyt on koko Fable trilogia pelattavissa Xbox Onella. Tällainen fan service lämmittää sydäntä.

Muoks. lähde unohtui: https://news.xbox.com/en-us/2018/01/17/xbox-game-pass-update-february-2018/

Erittäin hieno homma nykyisille ja tuleville Game Pass haltijoille. Vaikka vähän marginaaligenrestä puhutaan niin kiistämättä vasemmalla kädellä yhdellä jalalla seisten paras RTS konsoleilla. Game Pass vissiin tätäkin ennen jo kuului Halo War: Definitive Edition joka sekin on varsinkin yksinpeli kokemuksena ihan viihdyttävä. Online siinä on kuollut toisin kuin HW2 kovat sodat käynnissä tälläkin hetkellä, tällä viikolla tuli viimeinen päivitys. Ja jos peli näyttää siltä että sen haluaa pysyvästi omakseen hintavinkkinä että saa uskomattomasti kympillä ja peliähän voi pelata myös Win 10 tietsikalla.

Eipä noi muutkaan pelit pöllömpiä ole! Jos on vasta hommannut Xbox Onen tämä Game Pass juttu on kyllä varsinkin siinä tapauksessa ihan hyvä keino päästä heti kunnolla pelien makuun Netflix hinnalla.
 
Ylös Bottom