Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Tarjolla on hyviä ja vähän huonompia kävelysimulaattoreita. En leimaisi kaikkia suoraan huonoiksi. Niin ja sitten tietysti pelimaku vaikuttaa.
Niin en niitä huonoiksi sanonut.
Kaveri jolle vastasit pitkällä listalla, sanoi nimenomaan, että pelaa pari kertaa viikossa tunnin pari.
Silloin en suosittele näitä kävely/juttelusimuja.
 
Niin en niitä huonoiksi sanonut.
Kaveri jolle vastasit pitkällä listalla, sanoi nimenomaan, että pelaa pari kertaa viikossa tunnin pari.
Silloin en suosittele näitä kävely/juttelusimuja.

Tietämättä pelejä sen tarkemmin en olisi niin tiukka tästä, jos peli vain pitää otteessaan sen peliajan ja pelin pariin on sen tauonkin jälkeen helppo päästä takaisin mukaan. Sinänsä oman maun mukaan tuohonkin kategoriaan sopii aika moni peli, sillä ehtisihän tuossa ajassa pelailemaan parikin peliä Fifaa tai Haloa (vaikkakin tässä tarinan seuraaminen saattaisi jo vähän kärsiä). Ehkä se mitä itse eniten pyynnöllä hain, että löytyisi jotain vaihtoehtoja joillekin Red Dead Redemptioneille ja Fallouteille, jotka vaativat selvästi enemmän aikaa, jotta niistä saisi kaiken irti.

Mitä muuten itse suosittelisit? Pelimakuja lienee yhtä monta kuin pelaajia, niin mielellään kuulen muiltakin ehdotuksia, jos alkaa näyttää siltä ettei pelimaku @Dragonfly'n kanssa kohtaa :)
 
Niin en niitä huonoiksi sanonut.
Kaveri jolle vastasit pitkällä listalla, sanoi nimenomaan, että pelaa pari kertaa viikossa tunnin pari.
Silloin en suosittele näitä kävely/juttelusimuja.
Onko jotain erityisiä perusteluja tälle? Itse pelaan viikossa suurin piirtein sen muutaman tuntia ja olen erittäin paljon nauttinut näistä kevyistä tarinavetoisista peleistä. Niihin pääsee nopeasti sisään, koska suorittamista ei ole ja tarinallinen kokonaisuus on siinä kerrassa tai parissa koettu. Sen jälkeen voi tyytyväisenä siirtyä seuraavaan peliin (joka voi olla sitten ihan eri genreä). Ovat hyviä välipaloja ja siinä ominaisuudessa toimivat myös vähemmän pelaavalle. Monen muun genren pelit ovat vähän pelaavalle yksinkertaisesti liian pitkiä, jolloin pahimmillaan ei ole vuosittain mahdollisuutta kuin yhden pelin pelaamiseen.

Mielelläni kuulisin minäkin hyviä vaihtoehtoja vähän pelaavalle. On tärkeä aihe. Yhden genren dumaaminen ilman vaihtoehtoja ei ole kovin hedelmällistä.
 


Jotakin kivaa taas tulossa Gamepassiin. Huhuissa liikkuu Control.

Vihjeen perusteella voisi olla Control. Toisaalta jos ei ole Ultimate Edition, niin on vähän meh. Control Ultimate Edition voisi olla ensimmäinen isompi third party nextgen versio pelistä Game Passiin.
 
Jotakin kivaa taas tulossa Gamepassiin. Huhuissa liikkuu Control.

Niinpä tietenkin. Juuri ostin Controlin (jep, vasta nyt), joten tämä oli odotettavissa. No mutta, onpahan tuokin sitten Ultimatena, jos vaan karvalakki tulee tarjolle. Ja jos ei yllättäen tulekaan tarjolle, niin eiköhän se tule vielä ennen kuin itse tuon pariin ehdin.

On muuten tulossa myös Dragon Quest XI S:n Xbox-versio suoraan Game Passiin. Ja tottakai, pelaamatta tämäkin itsellä vielä. Milloin tuolle on aikaa, niin se jää nähtäväksi. Mistäs muuten näkisi, että milloin tämä ehkä mahdollisesti poistuu?
 
Niinpä tietenkin. Juuri ostin Controlin (jep, vasta nyt), joten tämä oli odotettavissa. No mutta, onpahan tuokin sitten Ultimatena, jos vaan karvalakki tulee tarjolle. Ja jos ei yllättäen tulekaan tarjolle, niin eiköhän se tule vielä ennen kuin itse tuon pariin ehdin.

On muuten tulossa myös Dragon Quest XI S:n Xbox-versio suoraan Game Passiin. Ja tottakai, pelaamatta tämäkin itsellä vielä. Milloin tuolle on aikaa, niin se jää nähtäväksi. Mistäs muuten näkisi, että milloin tämä ehkä mahdollisesti poistuu?

Dragon Quest XI S tullut jo ajat sitten ja ennakkoladattukkin jo Series Xlle :D
 
Niinpä tietenkin. Juuri ostin Controlin (jep, vasta nyt), joten tämä oli odotettavissa. No mutta, onpahan tuokin sitten Ultimatena, jos vaan karvalakki tulee tarjolle. Ja jos ei yllättäen tulekaan tarjolle, niin eiköhän se tule vielä ennen kuin itse tuon pariin ehdin.

On muuten tulossa myös Dragon Quest XI S:n Xbox-versio suoraan Game Passiin. Ja tottakai, pelaamatta tämäkin itsellä vielä. Milloin tuolle on aikaa, niin se jää nähtäväksi. Mistäs muuten näkisi, että milloin tämä ehkä mahdollisesti poistuu?
Ite ostin tuon myös Black Friday alesta boksin storesta, koska halusin päästä lisäreitä pelaamaan ja olen samaa mieltä, että tuskin tuota Ultimatea tuonne pistävät.
 
Niinhän minä sanoin jo ekalla kerralla, tarkensin vain että se ei ilmesty gamepassiin 4.12 koska on jo siellä. Mutta se ei ole pelattavissa ennen sitä.

No niin, pahoittelut. Game Passin kautta pääsee pelaamaan 4.12. tätä. Tärkeä huomio varmasti, jos haluaa tuon ennakkoon jo ladata odottelemaan.
 
Miten ne ohjeet meni, joilla tämän sai kikkailtua pariksi vuodeksi halvemmalla itselleen?

Hommaat jostain niin paljon live goldia ja niin halvalla kun haluat ja muutat sen ultimateksi. Muutos maksaa 1€ ensimmäisellä kerralla ja 13€ muuten, tilillä ei saa ennestään olla goldia tai gamepassia jotta muutos on 1:1.
 
Kannattaa muistaa, että tuota voi kuitenkin tehdä maksimissaan 3 vuoden edestä.
Aika kikkailua tällaiset. Itse en kyllä muutamien kymppien takia ala missään asioissa kikkailemaan ja säätämään tuohon malliin. Mutta kukin toki tavallaan - eihän siinä tietenkään mitään väärin sinänsä ole.
 
Ylös Bottom