Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Ja niin nykyään uudet pelit kuuluu vain Ultimateen ja se on kyllä aika kallis vain tiettyjen pelien pelaamiseen. Parempi ostaa peli vaikka sitten täyteen hintaan, mutta toki tässä tapauksessa Flight Simulator 24 saa odottaa tarjousta.

Onko siinä muuten mitään virallista aikaa koska pelit tulee Game Pass standardiin? 6kk myöhemmin?

Genshin Impact on myös tullut GP ultimateen, testiin menee vaikka tuo anime_tydy setti ei oikein kiinnosta minua.

Stalker 2 latauksessa GPstä. Valuu jotain 50-150Mbps ku omaa kaistaa riittäisi 700-800Mbps.. Liekö joku muukin lataamassa tätä samaan aikaan? :D
Normaalisti kyllä GBstä ladatessa on saanut ihan kaistantäydeltä inboundia

Edit:// no nyt tulppa aikes ja tulee ~750 keskiarvolla. Pääsee vielä tänään (parin oluen jälkeen) kokeilemaan :)

Viimeksi muokattu:
Ai niin nämä eri tasot Game Passissakin aiheuttaa nyt sitten hämmennystä.
Kieltämättä typerä systeemi. Ennen oli paremmin kun ei tällaisiä turhia tasoja ollut. Tietysti kun on itsellä aina ollut Ultimate, niin ei sitä niin ajattele, etteikö joku peli, joka tulee Game Passiin, olisikaan saatavilla juuri sillä minun tilauksella.

Törmäsin nyt tähän samaan useamman tason systeemiin kunnolla ensimmäistä kertaa PlayStationin puolella, kun mietin pitääkö päästä pelaamaan Gran Turismo 7:aa verkkoon. No, siinä sitten tilausta miettiessä lähdin selaamaan tarjontaa ja siellähän ne tilausmallien pelit ovat "sekaisin" eri tasojen välillä mitä mihinkin tilausmalliin kuuluu. Voisin kuvitella että ihan yhtä hankalaa ja ärsyttävää se on, jos olisi Game Passista Standard -tilaus.

Ja Road 96 tulee takaisin, viimeksi se jäi jostain syystä kesken, mutta nyt täytyy mennä läpi. Indy varmaan myös testiin.

Crash Team Racing

Luojan kiitos Gamepass. Tästä ripulista en maksaisi senttiäkään, joten asennus, tunnin pyörittely ja poisto. En todellakaan muistanut, että 90-luvun pelisuunnittelu oli tällaista roskaa. Kun on tottunut Mario Kartin tasoon, niin oikein edes ymmärrä miksi tällaisesta pelistä pitää edes tehdä uusioversio kaikkine 90-luvun ärsyttävyyksineen jotka johtivat peliohjaimen seinään heittämisineen aikanaan.

Aivan mieletöntä kuraa ja onneksi ainoa menetys oli tunti elämästä ja mielipaha siitä.

Kun on tottunut Mario Kartin tasoon, niin oikein edes ymmärrä miksi tällaisesta pelistä pitää edes tehdä uusioversio kaikkine 90-luvun ärsyttävyyksineen jotka johtivat peliohjaimen seinään heittämisineen aikanaan.

Olen itsekin ajatellut kokeilla tätä, mutta tämä kyllä saa harkitsemaan pitäisikö sittenkään tuhlata tähän aikaa. Mikä siis tarkemmin on vialla ja selvä ero nykyiseen Mario Kartiin?

Mulle aiheutti saman se Crash trilogian uusioversio, mikä julkaistiin joskus tuossa muutama vuosi sitten. En lapsena pitänyt niistä, enkä vieläkään. Mutta ei kaikki pelit ole kaikille.

Crash Team Racing

Luojan kiitos Gamepass. Tästä ripuslista en maksaisi senttiäkään, joten asennus, tunnin pyörittely ja poisto. En todellakaan muistanut, että 90-luvun pelisuunnittelu oli tällaista roskaa. Kun on tottunut Mario Kartin tasoon, niin oikein edes ymmärrä miksi tällaisesta pelistä pitää edes tehdä uusioversio kaikkine 90-luvun ärsyttävyyksineen jotka johtivat peliohjaimen seinään heittämisineen aikanaan.

Aivan mieletöntä kuraa ja onneksi ainoa menetys oli tunti elämästä ja mielipaha siitä.
Ei ihmetytä yhtään tällaisen huomaaminen. Itsellä kävi sama Crash 4:n kanssa. Pelasin silloin 1996(?) ihan tyytyväisenä ekaa Crashia mutta nyt kun sitä remakea ja nelosta pelasi niin tuo kuvauksesi pelisuunnittelun roskasta on oikein osuva. Vanhentunut teos, jonka uudelta osalta odotin oikeasti jotain hyvää enkä sitä samaa vanhaa ja ummehtunutta meininkiä. Halusin kovasti tykätä siitä mutta kesken jäi.

Crash Team Racing

Ihan mielenkiinnosta kysyn mikä tässä on huonoa? Mitä ovat nämä ärsyttävyydet, joita Mario Kartissa ei ole?

Julkkarissa ostettiin silloin, ja kyllä me monta viikonloppua jaksettiin siellä ajella. Itse olen aina tykännyt enemmän CTR:n driftauksesta vs. Mario Kartin, ja sen lisäksi en ole rehellisesti huomannut edes niissä paljon eroa :D Toki olen myös kohtuu surkea ja ns. kasuaali tämän genren peleissä, eli en sinällään ole yllättänyt jos merkittäviä eroavaisuuksia on mennyt ohi visiirin.

Ylös Bottom