Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eilisen shown day one Game Pass julkaisut:
Näytä liitetiedosto 19238
Totta. Kyllä ne tulee ostettua, nyt kun vihdoin Xboxille tulivat/tulevat, mutta kun alkuperäisestä julkaisupäivästä on sen verran aikaa, niin olisi toivonut Game Pass julkaisua tai samanlaista lähestymistapaa kuin Death Strandingin Xbox julkaisun kanssa. Se oli heti julkaisussa 19,99€. Final Fantasy XVI on 59,99€.Gamepass tilaajat kyllä syövät hyvin. Vielä kun FF pelit olis tullu niin olis ollu täydellistä.
ei kaikkia voi saada gamepass pelin tekijät saavat paremmin kuin on fyysisenä myynnissä mutta onneksi olkoon xbox ihmiset saitte kaksi hyvää peliäGamepass tilaajat kyllä syövät hyvin. Vielä kun FF pelit olis tullu niin olis ollu täydellistä.
Tämä tietysti riippuu siitä paljonko Microsoft maksaa tietyn pelin tuomisesta Game Passiin. Pelintekijät voivat saada paremman diilin ihan kummalla tavalla tahansa. Se riippuu monesta asiasta. Siitä olen samaa mieltä, että kiva jos peli on fyysisenä myynnissä, mutta näinhän ei näytä ainakaan nyt heti olevan. Final Fantasy XVI on saatavilla kahtena digitaalisena versiona Xboxin kauppapaikalla, mutta siinä se.ei kaikkia voi saada gamepass pelin tekijät saavat paremmin kuin on fyysisenä myynnissä mutta onneksi olkoon xbox ihmiset saitte kaksi hyvää peliä
No eihän se nyt tietenkään noin yksioikoista ole. Jos olisi, niin ei Game Passissa olisi yhtäkään kolmannen osapuolen tekemää peliä, vaan pelkästään Microsoftin omien studioiden tuotoksia. Näin ei toki ole, vaan varsin monia muidenkin studioiden teoksia on jopa day one-julkaisuna. Kyse on kunkin pelistudion omasta lähestymistavasta ja strategiasta peliensä myyntiin liittyen, ja siitä mikä kunkin studion omasta näkökulmasta on paras tapa lähestyä pelimyyntiä. Game Pass on varmaa tuloa pelistudioille, ja sen ohessa voi silti parhaimmillaan tehdä myös perinteistä pelimyyntiä.ei kaikkia voi saada gamepass pelin tekijät saavat paremmin kuin on fyysisenä myynnissä mutta onneksi olkoon xbox ihmiset saitte kaksi hyvää peliä
Tuota tuli kokeiltua ps5:lla kun oli joku demo aikaa sitten... hieno ympäristö ja ideakin mutta itelle selvisi demon aikana että peli haluaa pitää kiireisenä ja työleirimäinen fiilis.. olis saanut olla rennompaa, ei kello kaulassa..Olihan The Alters pakko ladata valmiiksi huomista varten. Sen verta ylistystä peli saanut ja kiinnosti itseäni jo valmiiksi.
Eli aika pitkälti samanlainen meno kuin studion aikaisemmissakin peleissä.Tuota tuli kokeiltua ps5:lla kun oli joku demo aikaa sitten... hieno ympäristö ja ideakin mutta itelle selvisi demon aikana että peli haluaa pitää kiireisenä ja työleirimäinen fiilis.. olis saanut olla rennompaa, ei kello kaulassa..
Mitäs ne aikaisemmat pelit ovat olleet? Itse en tuollaisesta kiirehtimisestä ja jatkuvasta työläydestä pidä peleissä, joten ei nyt ainakaan täällä kirjoitetun perusteella kuulosta kovin houkuttelevalta peliltä. Toki voisihan sitä ilman lisäkustannuksia testata onko tämä niin ärsyttävä pelata, kuin miltä kuvauksien perusteella on jo kuulostanut.Eli aika pitkälti samanlainen meno kuin studion aikaisemmissakin peleissä.![]()
This War of Mine sekä Frostpunk ovat tämän studion tekeleitä.Mitäs ne aikaisemmat pelit ovat olleet? Itse en tuollaisesta kiirehtimisestä ja jatkuvasta työläydestä pidä peleissä, joten ei nyt ainakaan täällä kirjoitetun perusteella kuulosta kovin houkuttelevalta peliltä. Toki voisihan sitä ilman lisäkustannuksia testata onko tämä niin ärsyttävä pelata, kuin miltä kuvauksien perusteella on jo kuulostanut.
Gamepass hinnan nosto mahdollisesti tiedossa lähiaikoina. Löytynyt ajastettu tiedosto nimeltä "Subscription price increase". Monta mainintaa PC:stä joten voi olla että vain PC gamepass hinta nousee.
Lähtee täällä tänään illemmalla testiinPakko tulla hehkuttamaan tuota The Alters. Siis tämä on aivan US-KO-MA-TON peli. Olen täysin myyty ja pelannut vasta pari tuntia. Kannattaa kokeilla kun Game Passissa kerta on. Tarina on mielenkiintoinen, mielestäni todella nätti peli ja musiikit mahtavat. Voisin sanoa että itselleni aika kova ehdokas Vuoden Peliksi.
Mihin peleihin vertaisit Altersia ?Pakko tulla hehkuttamaan tuota The Alters. Siis tämä on aivan US-KO-MA-TON peli. Olen täysin myyty ja pelannut vasta pari tuntia. Kannattaa kokeilla kun Game Passissa kerta on. Tarina on mielenkiintoinen, mielestäni todella nätti peli ja musiikit mahtavat. Voisin sanoa että itselleni aika kova ehdokas Vuoden Peliksi.
Olikos tuossa nyt sitten jatkuvaa työläyttä ja aikapainetta? Jos noita on, niin mitkään hyvät ominaisuudet eivät minulle peliä pelasta.Pakko tulla hehkuttamaan tuota The Alters. Siis tämä on aivan US-KO-MA-TON peli. Olen täysin myyty ja pelannut vasta pari tuntia. Kannattaa kokeilla kun Game Passissa kerta on. Tarina on mielenkiintoinen, mielestäni todella nätti peli ja musiikit mahtavat. Voisin sanoa että itselleni aika kova ehdokas Vuoden Peliksi.
No onhan tuossa kello, aamulla heräät, teet hommia (mitkä kuluttavat energiaa) ja kannattaa mennä ajoissa nukkumaan, muuten herää myöhempään. Sitten tietysti pitää pitää huolta ravinnosta. Suosittelen lataamaan ja kokeilemaan. Tämä on jotain todella erilaista.Olikos tuossa nyt sitten jatkuvaa työläyttä ja aikapainetta? Jos noita on, niin mitkään hyvät ominaisuudet eivät minulle peliä pelasta.
No tämä on sellainen sekametelisoppa; tässä on selviytymistä, on strategiaa (rakentelua, resurssienhallintaa). En oikeasti keksi mitään mihin tätä vertaisin koska tämä on omasta mielestäni aika ainutlaatuinen. Jatkaa kuitenkin samalla linjalla studion aikaisempien tuotoksien kanssa; hyvin paljon tunteisiin vetoava.Mihin peleihin vertaisit Altersia ?