Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Vastaus: XBOX Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Mistäs toi Elite löytyy?

E: laitoin latinkiin tuolta Xboxin sivulta mutta ei lähde. Onko tässä nyt jotain mitä en osaa?
 
Vastaus: XBOX Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Mistäs toi Elite löytyy?

E: laitoin latinkiin tuolta Xboxin sivulta mutta ei lähde. Onko tässä nyt jotain mitä en osaa?

Jaa-a, luulin ladanneeni ne kans, mut konsulilla ei näy, ehkä se on jotenkin ton Xbox Preview dashboardin kautta sit?
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Konsolilla pitää pitää olla jenkkilokaatio.
Noi on vaan toistaseksi siellä voimassa. Ja pitää olla siis Xbox preview ohjelmassa mukana.
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Meikällä toimi irkkulokaatio kyl, previkkaohjelmassa olen messissä. Kaiffari imutti Eliten Irlannista vaikkei ole previewssä mukana.
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

En kyl tajua, miten toi antaa laittaa ne netissä latinkiin?

PAKKO SAADA SE LONG DARK
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

En kyl tajua, miten toi antaa laittaa ne netissä latinkiin?

PAKKO SAADA SE LONG DARK

Elite löytyy ainakin boxilla haulla kun laittoi US alueeksi ja sieltä sai otettua sen TRY IT FREE.

EDIT

Ja sama homma oli näköjään tolla Long Darkilla.
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Elite löytyy ainakin boxilla haulla kun laittoi US alueeksi ja sieltä sai otettua sen TRY IT FREE.

EDIT

Ja sama homma oli näköjään tolla Long Darkilla.

kerros wanhalle, miten se vaihdetaan?
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

JES, kiitos, olipas se näppärää.

Tunnin saa ainakin Long Darkia pelata / account

Pystynkö mä ihan vaan ostamaan sen normaalisti kun on jenkkilocaatio päällä?
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

JES, kiitos, olipas se näppärää.

Tunnin saa ainakin Long Darkia pelata / account

Pystynkö mä ihan vaan ostamaan sen normaalisti kun on jenkkilocaatio päällä?

Irkuista onnistuu. Sekä trial että osto ainakin Eliten kohdalla. Sieltä latasin Long Darkin myös.
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Ok, täytyy kokeilla sitä, toi Long Dark on ihan hauska

Mun mielestä jenkkitililtä ostaessa pitää ostaa ensin niitä dollari kuponkeja esim amazonilta tms.. Tosin en ole hetkeen jenkkistoresta mitään ostanut niin voi olla, että on systeemi muuttunutkin.
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Irkuista onnistuu. Sekä trial että osto ainakin Eliten kohdalla. Sieltä latasin Long Darkin myös.

Onnistuuko ihan suomalaisella luottokortilla osto tuolta irlannista vai vaatineeko pisteiden ostoa esim amazonilta? Kiinnostaisi tuo elite dangerous.
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Onnistuuko ihan suomalaisella luottokortilla osto tuolta irlannista vai vaatineeko pisteiden ostoa esim amazonilta? Kiinnostaisi tuo elite dangerous.

Mun mielestä kannattaa ostaa niitä "pisteitä". Kyllä se ilmeisesti jotenkin onnistus kortilla ostokin, mutta vaatis vissiin melkoisesti säätöä.
 
Onnistuuko ihan suomalaisella luottokortilla osto tuolta irlannista vai vaatineeko pisteiden ostoa esim amazonilta? Kiinnostaisi tuo elite dangerous.

Kyllä onnistuu kun heittää kortin osoitteeksi jonkun feikki-Irkkuosoitteen. Pisteet on helppo vaihtoehto myös.

Elite on ihan mahtava!
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Mun mielestä kannattaa ostaa niitä "pisteitä". Kyllä se ilmeisesti jotenkin onnistus kortilla ostokin, mutta vaatis vissiin melkoisesti säätöä.

Onko nuo pisteet samat koko eu:n alueella vai tarviiko ostaa englannin/irlannin pisteitä?
 
Vastaus: Xbox Game Preview - Mikkisoftan Early Access

Nuo siis kuitenkin kelpaavat?

Ei, jos Irlannista meinasit ostaa. Se on monen suosikkivalinta juurikin siksi, että siellä käytetään euromääräisiä kortteja.

Luottokorttitietojen väärentämistä en ihan suoralta kädeltä suosittelisi, koska huonolla onnella se saattaa aiheuttaa toimintaongelmia omalle Microsoft-käyttäjätilillesi.
 
Ylös Bottom