Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox hinnastoa / laskeeko hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wombut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wombut

Jäsen
Xbox hinnastoa

Mitä hintaa teidän paikalliset liikkeet repivät xboxista?

paikallinen dataviesti pyytää 530 euroa konsolista. tämä siis Lohjalla.

tämähän on 31 euroa enemmän kuin esim konsolinetissä.

Itse tilasin boxin, pelit ja muut romppeet verkkokauppa.comista. Kokonaispaketin hinta oli siellä edullisin. Itse x-box on siellä 504 euroa.

EDIT: ohessa vertailuhinnat:

verkkokauppa.com
- x-box 504
- ohjain 42
- DVD-ohjain 48
- Adv.Scart 28,70
- Halo 65
- RallySport 65
YHT. 752,7

Konsolinet.fi
- x-box 499
- ohjain 42
- DVD-ohjain 48
- Adv.Scart 28
- Halo 69
- RallySport 69
YHT. 755

Eli sieltä mistä halvimmalla saa...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse en viitsi webistä tilaa koska olen 100% varma et ne ei ole mulla julkaisupäivänä =) siis siks koska se olis just mun tuuria. vai tietääkö joku että paljonko esim verkkokaupalla tai konsolinetillä noita kamoja on?

Määrästä en tiedä, mutta sain tämän viikon alussa Verkkokaupasta sähköpostia. Siinä annettiin ymmärtää, että koneita, pelejä ja muita tavaroita tulee riittävästi takaamaan ainakin minun ja muiden ennakkotilaajien tilaukset. Viisaampia olla kuitenkin vasta ensiviikon perjantaina tai sitä seuraavalla viikolla.

Oho :eek:. GameBOXin listoille on tullut myyntiin XBox ja hinta on "vain" 489 .

Oman koneen tilasin Verkkokaupasta ja maksoin/maksan siitä 504.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Nettikaupat

Millaisia toimitusaikoja on nettikauppa game boxilla ennen ollut.
Tiedän että se riippuu tuotteesta mutta, kun olen ehkä tilaamassa sieltä x boxia niin olis kiva tietää milloin se tulis(suunnilleen).

xbox nettikauppa paketit

Melkein missään nettikaupoissa ei mainita mitä pakettiin kuuluu.
Tietääkö kukaan mitä GameBoxin nettikaupassa XBOX pakettiin kuuluu muuta kuin konsoli.

taitaa tulla mukaan 1 ohjain ja normaali kaapeli... ja manuska tietty... olist muuten voinut liittää tän tohon sun edelliseen Otsikkoon niin ei tulis näin hajanaista

No se kauppa on ollut pystyssä vain noin kuukauden, joten kokemukset on aika vähissä. Mutta ainakin sieltä vastataan todella nopeasti lähettämiini kysymyksiin, mikä on positiivinen merkki tilauksiakin ajatellen.

Tietäiskö joku nettikauppoja missä ois kohtuulliset hinnat.
Ois kiva tietää vähän paikkoja mistä kattoo.

Re: xbox nettikauppa paketit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Colonium
Melkein missään nettikaupoissa ei mainita mitä pakettiin kuuluu.
Tietääkö kukaan mitä GameBoxin nettikaupassa XBOX pakettiin kuuluu muuta kuin konsoli.

Tuossa äsken yhden maahantuojalta saapuneen Xbox paketin avanneena voin kertoa, että mukana on konsoli, 1 ohjain, virtajohto, manuaali ja av kaapeli scart adapterilla.

Paketin sisältö on sama kaikilla jälleenmyyjillä.

Pasi / Viihdekauppa.com

Kannattaa myös tsekata www.viihdekauppa.com. Xbox 499 EUR + toimituskulut riippuen toimitusvaihtoehdosta, toimitukset alkavat 13.3. Nouto on mahdollista Jyväskylän keskustasta 14.3 alkaen klo 00:01.

Pelit 68 EUR / kpl sisältäen toimituskulut etukäteis- ja luottokorttimaksulla, postiennakolla +3,5 EUR 1-2 peliä.

Pasi / Viihdekauppa.com

[EDIT]: Ei mainostusta! Noh, poikkeus vahvistaa sääntöjä. Mutta oli sitten viimeinen mainostus. T: Unreal-Hawk, Moderaattori.

No perkele!
Joutu perumaan Verkkokaupan x-box tilauksen. Gigantti repäsi hinnaksi 469 euroa. Ja sieltähän se pitää tietenkin hakea mistä halvimmalla saa...
Eli huomen aamuna (14.3) Gigantin oven eteen parkkiin...

Gigantin hinta 469 on varmaankin suomen halvin, mutta voisiko joku kertoa paljonko maksaa gigantissa se advanced rgb-kaapeli?

Entä paljon on hintaa Halolla?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorhe
Gigantin hinta 469 on varmaankin suomen halvin, mutta voisiko joku kertoa paljonko maksaa gigantissa se advanced rgb-kaapeli?

Entä paljon on hintaa Halolla?

RGB:tä tai edes s-videota ei Gigantissa ole ollenkaan. VPD:stä hain omani. Kaikkien Xbox-pelien hinta Gigantissa on 65 euroa.

Ylös Bottom