Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

Tuleeko kaikille tuo sähköposti siitä että tuo paketti on lähtenyt tulemaan Microsoftalta?

Sulaco
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha77
Tännekin paketti tuli toissapäivänä. Aikaa meni n. 6 viikkoo.

Asun samalla paikkakunnlla. Milloin lähetit kirjeen, itse lähetin 29.4., eli kohtahan tässä tulee jo 7 viikkoa, prkl. Toisen kirjeen lähetin 4.6. Sähköpostia lähetin 11.6. eikä mitään oo kuulunu, prkln hyvää palvelua, totisesti
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah


Asun samalla paikkakunnlla. Milloin lähetit kirjeen, itse lähetin 29.4., eli kohtahan tässä tulee jo 7 viikkoa, prkl. Toisen kirjeen lähetin 4.6. Sähköpostia lähetin 11.6. eikä mitään oo kuulunu, prkln hyvää palvelua, totisesti

Muistaakseni laitoin kirjeen postiin 26.4 tai 27.4 ja sain sähköpostilla varmistuksen päivää ennen kun kamat tuli.
 
Mä lähetin kirjeet 30.4 ja 5.6. Soitin sinne asiakaspalveluun eilen ja sanoivat että mä saan pakettini viimeistään 26.6.
 
Vieläkään ei ole kuulunut paketeista mitään. :( Lähetin ensinmäisen kirjeen 3.5 ja seuraavan kirjeen 15.6 kirjattuna. Nyt näen ainakin postin lähetysseuranta sivuilta saapuuko kirjeeni perille. Microsoft ei voi ainakaan väittää ettei kirje olisi heille saapunut. :)
 
Paketti tulossa...

Kaksi viikkoa sitten soitin uudelleen tuonne Xbox supportin 0800 numeroon ja kyselin pakettini perään. Kaveri käsitti ekaks hieman väärin ja alko latelee ohjeita, että "mene meidän sivuille ja lataa sieltä se lomake ja blaa blaa blaa.." Totesin vaan, että tein jo sen yli 6 vkoa sitten. Vähän aikaa oli ihan hiljasta ja sitten kysyi sarjanumeroa. Tsekkas koneelta ja sanoi olevan käsittelyssä ja että paketti tulee joko 24. tai 25.6. Olin tyytyväinen tietoon. Viime perjantaina tuli sitten Xbox repairilta mailia, että paketti on jo tulossa. Eli saattais olla kourassa jo tänään :)
Kirjeen lähetin 26.4. ja toisen varmuuden vuoksi 30.5. Ovat ilmeisesti löytäneet Tampereenkin jo kartasta ;)
 
...homma etenee...vihdoinkin!

Nonniin, päästiin asiaan. 26.4 lähti kuitit postiin ja maanantai-aamuna 17.6 klo 9.30 tuli meiliä Fedexiltä että paketti on tulossa.Menihän siinä hiukkasen pitempään kun toi 28(työ)päivää,mutta ei parane valittaa.Ihme että yleensä tulee jotain. (Ja tiedoksi vielä, ostin boxin tolla uudella hinnalla 25.4)
 
Ihmeiden aika ei ole ohi! Paketti tuli aamulla, mutta ei fedexin tuomana vaan napapiirin kuljetuksen kiikuttamana!:D Kirjeen lähetin 29.4 eli aika kauan kesti.
 
Paketti tuli!!!

Nyt se vihdoin tuli! Kuriiri soitteli aiemmin päivällä ja kyseli että olenko kotona. Sanoin olevani töissä ja lupas tuoda paketin mulle töihin. Asiallista! Kyllähän sitä odotettiinkin...vähän yli 7 viikkoa. Nyt vaan Haloa ja Rallisporttia jauhaan :D
 
Tänään tuli tännekin paketti. FedEx toimitti kotiin, mitään mailia tai soittoa en saanut etukäteen.
Maksoin muuten boxistani 325 euroa, joten ostohinnalla ei sitten loppujen lopuksi ollut mitään merkitystä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
FedExin kaveri soitti äsken ja sanoi että tuo paketin parin tunnin sisällä :cool:

Minäkin maksoin 325 Xboxista joten joo, kyllä kaikki sen hyvityspaketin saa. Hitto että jouduin odottamaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hyvityspaketti tuli vihdoinkin tiistaina 18.6 kesken Italia-Korea ottelun. :) Lippuset ja kuitit lähetin 3.5 ja uudestaan 14.6, mutta viimeisin lähetykseni ei varmasti vaikuttanut paketin saapumiseen mitenkään. Kesti vain 1.5kk. :D

Paketin toi muuten UPK:n sininen auto, mutta mikä on UPK? Ei ainakaan FedEX.

Nyt minulla on sitten kaksi RalliSportia. Ensinmäinen tuli tiistaina kilpailuvoittona ja toinen hyvityspaketin mukana.

Edit: Eipä muuten tullut mitään ilmoitusta mailiin tai kukaan soittanut paketista. Se vain tuotiin ovelle. Tuleekohan jälkikäteen ilmoitus mailiin. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mullekkin tuli sitten vihdosta viimein eilen se paketti, vappuaattona lähetin sen dokkarin. Meidän lähiosoite oli varmaan niin vaikea lukea/kirjoittaa, että ne olivat sitten päättäneet jättää sen vallan pois. Lähetin mukaan niitä oli ollut puuttellisilla tiedoilla vaikka kuinka paljon liikenteessä...no hyvä kuitenkin, että paketti viimein haki paikkansa!
 
Ei ole tullut ei!
Odotan tiistaihin ja sitten lähtee uudet paperit menemään.
Tällä kertaa peleiksi NBA ja DOA3. Näkeepä sitten kummalla lapun perusteella ne on laittanu :)
 
no mitä tässä on lukenu näitä viestejä, niin tuntuu siltä et saat lähetellä lappuja viel 80v. Ainut mistä on todellakin hyötyä tuntuu olevan toi puhelinsoitto. Suosittelen, ja jos englannin taitoa ei oo tarpeeks, niin soita siihen Suomen MS-aspiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
no mitä tässä on lukenu näitä viestejä, niin tuntuu siltä et saat lähetellä lappuja viel 80v. Ainut mistä on todellakin hyötyä tuntuu olevan toi puhelinsoitto. Suosittelen, ja jos englannin taitoa ei oo tarpeeks, niin soita siihen Suomen MS-aspiin.

Nyt on pakettini lähtenyt tulemaan, sain jopa FedEx- seurantanumeron :D

Lähetin siis ekan kirjeen 25.4.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote
Nyt on pakettini lähtenyt tulemaan, sain jopa FedEx- seurantanumeron :D
Lähetin siis ekan kirjeen 25.4.
Oho! No hieman kesti joo...taitaa olla uus enkka!?
 
Ylös Bottom