Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ja Gamecube

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikoju

New Member
Olen ostanut tässä parisen viikkoa sitten Xboxin, ja olen ostokseeni tyytyväinen. Nyt olen huomannut, kuten odottaa saattoi, että Microsoft ja Nintendo ovat alottaneet kunnon hintasodan. Nuo jotkut Gamecuben pelit ovat ihan mielenkiintoisia, ja nyt kun ei konsoli paljoa maksa, voisi sitä ajatella Xboxin kaveriksi. Hetken mietittyäni ajattelin että kun tämä alku on tällaista hintasotaa, niin kyllä sillä Xboxillakin pelailee, niin odottaa sitten jouluun, kun hinnat lasketaan varmasti vielä ainakin vähäsen alemmas. Onko joku muu aikeissa ostaa sekä Gamecuben että Xboxin? Pelitarjonta konsoleilla on mielestäni sen verran erilaista, että ostos on kannattava, jos haluaa pelata niitä parhaita pelejä, ja kun tuo hintakin on jo nyt niin alhainen, niin ei raha kovinkaan paljon ole esteenä. Mielipiteitänne asiasta kiitos :)

Juu meikäläiseltä löytyy Xbox, ja GameCube tulee 3.5 :). PlayStation 1 ja Nintendo 64 myöskin istuskelevat tuolla hyllyllä. Dreamcast löytyy myöskin mutta on tällä hetkellä veljen luonna pelitettävänä. :D Myin sen suhteellisen alhaiseen hintaan veljelleni, sillä en halunnut menettää sitä kokonaan ;).

Jooh, Xboxin hommasin jo kuukausi sitten ja Dreamcast on ollut viime syksystä. Kieltämättä tuo GC:n hommaaminen ei olisi huono idea, varsinkin jos hinta on jotain noin naurettavaa. Mutta mitä arvelette - pysyykö hinta samana vielä jouluun saakka? Meinaan, että nouseekohan takasin...

Enpä jaksa uskoa että hinnat tulevat nousemaan. Eiköhän ne alaspäin mene kun kilpailu kiristyy.

Näillä näkymin konetta saadaan Suomessa hintaan 220 euroa. Ei paha!

Olin jo suunnilleen marssimassa kauppaan ostamaan Xboxia, mutta sitten N ilmoitti laskevansa Cuben hinnan 200 euroon. Kävin miettimään, että hetkinen, mitäs hyviä (lue 'minua kiinnostavia') pelejä sille Xboxille on tulossa. Morrowind, Fable. Siinäpä ne. Cubelle tulee jo kesäkuussa ainakin kolme peliä, jotka kiinnostavat minua: RE, Pikmin ja Lost Kingdoms.
Syyskuussa ehkä eniten odottamani Eternal Darkness ja StarFox Adventures.

Joten kyllä se Cube taitaa sittenkin tuohon PS2:n viereen laskeutua... ja mahtuukin paremmin kuin Xbox. ;)

Minä omistan tällä hetkellä: Playstation2, Nintendo64, GameBoy, ja tänään käyn kaupasta Xbox:in. Minulla on ollut 8bit.Nintendo Super Nintendo ja Playstation1.

Kesällä hommaan GameCuben, sillä olen aina pitänyt Nintendon koneista ja peleistä. Harmi vaan että Nintendo 64 jäi Playstationin jälkeen...

Menee kohta järki tämän henk. koht. Xbox vs. GC -jutun kanssa.
Morrowind on nimittäin valmistunut, 1,5 kuukautta ja sitten pitäisi sitäkin saada Xboxille. Se on sellainen peli, että sen takia voisin vaikka hypätä avantoon (mitäköhän tuo nyt tarkoitti? :)). Parin viikon päästä, kun GC on myynnissä jne, lähden Helsinkiin, ja katsotaan sitten kumpi konsoli sieltä tarttuu mukaan.

Jos Morrowind ei tulisi PC:lle niin voisinpa XboXin sen takia mukaan kaapata. No joo, Nintendohan on valmistanut kaikki kuutiot japanissa tähän mennessä, nyt siirrytään kiinaan. Valmistushinta tulee alas joten ehkäpä jouluksi hinta putoo parilla kympillä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ikoju
Olen ostanut tässä parisen viikkoa sitten Xboxin, ja olen ostokseeni tyytyväinen. Nyt olen huomannut, kuten odottaa saattoi, että Microsoft ja Nintendo ovat alottaneet kunnon hintasodan. Nuo jotkut Gamecuben pelit ovat ihan mielenkiintoisia, ja nyt kun ei konsoli paljoa maksa, voisi sitä ajatella Xboxin kaveriksi. Hetken mietittyäni ajattelin että kun tämä alku on tällaista hintasotaa, niin kyllä sillä Xboxillakin pelailee, niin odottaa sitten jouluun, kun hinnat lasketaan varmasti vielä ainakin vähäsen alemmas. Onko joku muu aikeissa ostaa sekä Gamecuben että Xboxin? Pelitarjonta konsoleilla on mielestäni sen verran erilaista, että ostos on kannattava, jos haluaa pelata niitä parhaita pelejä, ja kun tuo hintakin on jo nyt niin alhainen, niin ei raha kovinkaan paljon ole esteenä. Mielipiteitänne asiasta kiitos :)

Jos olet samoissa aikeissa kanssani, eli ostaa molemmat konsolit, niin muista varoa tätä. X-Box on Microsoftin tekemä ja GC taas heidän kilpailijan eli Nintendon. Konsolit saattavat tapella keskenään;) Noh, leikki leikkinä. GC.n olen tilannut ja X-Box tulee PS2:n ja GC:n viereen jahka siihen ilmestyy muutakin kiinnostavaa kuin Halo. En tee mitään konsolilla, mihin on julkaistu vain yksi kiinnostava peli.

Ylös Bottom