Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox live beta testaus......

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xclone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

xclone

New Member
moniko teistä on signeerannut itsensä xboxlive beta testaus jutskaan??? itse sain tänään rohkaisevan meilin xbox.comilta että olet valittu kyseiseen ryhmään, ainakin näin käsitin???? ja että saan beta versioita live peleistä jne.... no anyway lisätietoa saan syyskuun 20 päivä meilitse!!! eli ovatko muut saaneet kyseisiä meilejä microsoftilta????
 
Joo mäkin sain... Poistin jo kyseisen meilin, mutta muistaakseni siinä ei sanottu, että olisit valittu beta-ohjelmaan, vaan, että sinulla on jonkinlaiset mahdollisuudet päästä mukaan.
Veikkaisin kyseessä olevan kuitenkin joukkokirje, joka on lähetetty kaikille EU-alueella asuville, beta-hakemuksensa jättäneille Xboxin omistajille.
 
Itse sain myöskin ...

Xbox Live: Your Beta Status

Thanks for waiting to participate in the beta. The response exceeded 100,000.

We wanted to let you know we plan to send you an email no later than September 20th regarding your status to potentially be included in our beta test program.
You're at the top of our pre-registration list for our ongoing beta program. So you'll be the first to create a Gamertag and the first to know when it's time to get in this incredibly intense, high-speed gaming experience. That means you can start creating a rep before most.
In the meantime, check out http://www.xbox.com/live/ for the latest news and updates on Xbox Live. Or, copy and paste the link into your browser.
Thanks again for your desire to participate in the beta and you will hear from us soon.
-Xbox Live Beta Selection Team
 
Mitä tietoja siihen pitää antaa. Varmaan osoite, maili, puh ja jotain muuta tietoja vaikka nettiyhteydestä.

Miten ne beta-testaukset toimii, lähettääkö ne sulle jonkun beta-pelin, jota sitten pelaat, ja arvostelet. Xbox Liven beta-testaustahan ei voi oikein suomessa suorittaa. Ainakaan vielä. Vai voiko? Tahtoisin itsekin siihen, mutta pitää kysyä vielä ainakin vanhemmilta, koska olen vielä niin pieni *tutti suussa*.
 
Ylös Bottom