Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clansman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Dr Evil sanoi:
Käsittääkseni se on maksullinen yli 26-vuotiaille joka tapauksessa.

Joo tuo toinen kohta oli ilmeisesti yksittäistapaus. Jollekin tyypille pankkineiti oli kieltäytynyt avaamasta tiliä, siitä oli täällä joskus juttua.

tommonen tieto loyty sammon sivulta

vuosimaksu 10 euroa. Huom! Uudet korttiasiakkaat ilman vuosimaksua vuoden 2004 loppuun.
alle 26 -vuotiaalle kortti on maksuton.
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Päivitystä jälleen ongelmaan:

Nordeasta viimeisin (ja varmaan viimeinenkin) vastaus ongelmiini: Koska Nordealla ei vielä ole käytössä tätä varmennuspalvelua verkkomaksamiseen Mastercardia käytettäessä niin se ei välttämättä onnistu (jotenkin johtuen siitä että Mastercardia käytettäessä Nordea edellyttäisi tämän kortin varmennusnumeron syöttämisen ennen kortin valtuuttamista, ja livessähän tämä kysytään vasta kun korttia on ensin koitettu valtuuttaa), mutta sanoivat että kortilla voi onnistua sattumalta rekisteröitymään esim. jonain tiettynä päivänä/kellonaikana/viikkona onnistuneesti kyseiseen palveluun. Näin kuulemma on muilla käynyt. Tämä siis koskisi kai myös Nordean Electronia. Sanoivat myös suoraan että muilla pankeilla ei ole samanlaisia ongelmia.. (halusivatko kenties minusta eroon liian vaativana asiakkaana?)

Noh, enpä tiedä tuosta teoriasta on tässä tullut kokeiltua sitä naputeltua useaan otteeseen viikon aikana eri aikoihin ja erilaisin keinoin. Taitaisi lotossakin olla paremmat todennäköisyysprosentit jos tuolle tielle lähtee. Kyllä tuo pankin vaihto täytyy varmaan ottaa vakavemmin harkintaan jos sillä kerta säästyisi moiselta turhalta säätämiseltä.

Ja minä kun aluksi pelkäsin että Liven tilaus olisi vaikea lopettaa luettuani täältä asiaa koskevia kertomuksia, mutta että minun kohdalla on tämä avaaminen muodostunut jo lähes farssiksi, niin se yksi soitto englanninkieliseen palveluun ei tunnukkaan enään niin vaikealta.
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Päätinpä tuossa laittaa neuvon käytäntöön ja kokeilla eri aikoihin ja JAHUU! kello 23.06 homma jostain syystä onnistui 20 minuutin yrittämisen jälkeen, mitään en tehnyt erilailla kuin ennenkään. Aikaisemmin olin muistaakseni kokeillut aina 16-18 välillä.. Kenties Nordean puheissa oli jotain perää..

Kiitoksia kaikille avusta/neuvoista, erityisesti Dr Evilille ja ScorpioNille.

Niin ja gamertag on rockNrolf jos joku sattuu joskus törmäämään.
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Clansman sanoi:
Päätinpä tuossa laittaa neuvon käytäntöön ja kokeilla eri aikoihin ja JAHUU! kello 23.06 homma jostain syystä onnistui 20 minuutin yrittämisen jälkeen, mitään en tehnyt erilailla kuin ennenkään. Aikaisemmin olin muistaakseni kokeillut aina 16-18 välillä.. Kenties Nordean puheissa oli jotain perää..

Kiitoksia kaikille avusta/neuvoista, erityisesti Dr Evilille ja ScorpioNille.

Niin ja gamertag on rockNrolf jos joku sattuu joskus törmäämään.


Hienoa että sait liven toimimaan. Ja eipä kestä. ;)
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Jes eipä kestä, mikäli löpinöistäni nyt jotain apua oli. Täytyy varmaan itsekin kaivaa live kellarista pölyttymästä kun Halo 2 ilmestyy.
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Ei voi olla totta.
Mulla on sama ongelma NORDEAN MASTERCARD EI KÄY!

Kaiken huippu on se, että kyseisellä kortilla olen joskus aikoinaan aktivoinut koko vuoden tilauksen liveen, ja nyt sitten kun yritän ottaa ton kahden kuukauden kokeilun ( HALO 2 ;-) ) niin ei onnaa sitten millään! Kortilla on maksettu ostoksia netissä useaan kertaan, ja ulkomailla mukisematta, mutta tää helkkarin Live ei nyt kyllä suostu toimii, ei sitten millään. :mad:
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

XeteX sanoi:
Ei voi olla totta.
Mulla on sama ongelma NORDEAN MASTERCARD EI KÄY!

Kaiken huippu on se, että kyseisellä kortilla olen joskus aikoinaan aktivoinut koko vuoden tilauksen liveen, ja nyt sitten kun yritän ottaa ton kahden kuukauden kokeilun ( HALO 2 ;-) ) niin ei onnaa sitten millään! Kortilla on maksettu ostoksia netissä useaan kertaan, ja ulkomailla mukisematta, mutta tää helkkarin Live ei nyt kyllä suostu toimii, ei sitten millään. :mad:

No sillä 2kk lipulla ainakaan et voi lisätä aikaa siihen 12kk tilaukseesi...
täytyy tehä uus. Ja jos kortilla on ennenkin tehty tunnus ni tuskin se kortissa on vika. Ellei sitä sitten olla kuoletettu jotenkin.
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Juu en ole yrittänytkään tilaustani jatkaa, se loppui jo kevällä. Nyt olen yrittänyt satunnaisina aikoina aloittaa tilausta, mutta ei onnea. Toisella Nordean Mastercardilakin olen Yrittänyt. Kummassakohan on vika Nordeassa vai Microsoftissa.
Niin ja vielä, jos joku viitsisi varmistaa, että missä muodossa nimet ja muut osoitetiedot on syötettävä ääkkösillä vai ilman, sekä Isoilla vai pienillä kirjaimilla?
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

XeteX sanoi:
Juu en ole yrittänytkään tilaustani jatkaa, se loppui jo kevällä. Nyt olen yrittänyt satunnaisina aikoina aloittaa tilausta, mutta ei onnea. Toisella Nordean Mastercardilakin olen Yrittänyt. Kummassakohan on vika Nordeassa vai Microsoftissa.
Niin ja vielä, jos joku viitsisi varmistaa, että missä muodossa nimet ja muut osoitetiedot on syötettävä ääkkösillä vai ilman, sekä Isoilla vai pienillä kirjaimilla?

Mun live tili on kyllä aikoinaan aktivoitu juurikin Nordean MC:llä. Ja tuota, kyllä minä pistin nimet niinku ne kirjotetaan, ja osoitetiedot niinkuin ne äidinkielellisesti oikein kirjoitetaan, tosin minä olen saanut sellaisen kuvan ettei osoitetiedoilla ole väliä, koska niitä korttiin ei ole sidottu.

Mutta kirjoita nimi oikein, eli alota nimet isolla :) Ja skandeista sen verran, et eiköhän niitä käytetä jos siihen on mahdollisuus, eli kirjota kaikki niinku kortissa lukee.

T: Scorp
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Jaahas ja sama ongelma Nordean Mastercardissa.. Ei helvetti.
 
Vastaus: Xbox live ei hyväksykkään Mastercardia?

Kokeilin piruuttani mutsin Nordean Mastercardilla. Ja suureksi yllätyksekseni se toimi! Eli meitsi löytyy Jusa74 -nimellä sieltä, jos jotakin kiinnostaa pelata vaikka NHL 2K4:ää pelata. Mikkiä ja kuulokkeita mulla ei ole tosin.
 
Ylös Bottom