Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live -hintaseuranta

Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

tommy55 sanoi:
Itse ostin 43 eurolla Ebayn kautta 12+1 kk Liven, kerron jos toimii :) Kohta pitäisi tulla koodi sähköpostiin.

Kyllähän nuo toimii kun katsoo vaan, että kyseessä on oikeanmoinen koodi.
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

CDONissa riipaistu puolet hinnasta pois 3kk:n livestä. Ihan siedettävällä 10,90 (+pk) euron hinnalla irtoaa. Sen verran alkoi ainainen 48h koodien näpsyttely tympimään, että tilasinpa itsekin.
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

No ohhoh! Tuo on tosiaan jo halpa!! 11 kolme kuukautta. Marketeissa saa maksaa 2½-kertaisen hinnan! :mad:
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

Jälleen kerran muistutus. Älkää vaan ihmiset maksako ryöstöhintoja Livestä. Ebaysta löytyy searchin käytöllä 12+1 kk liveä (toimii worldwide) hintaan 50$. Myyjiä muutamia ja joka kerta olen tarvitessani sellaisen löytänyt (nimim. kavereille kanssa).
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

Jälleen kerran muistutus. Älkää vaan ihmiset maksako ryöstöhintoja Livestä. Ebaysta löytyy searchin käytöllä 12+1 kk liveä (toimii worldwide) hintaan 50$. Myyjiä muutamia ja joka kerta olen tarvitessani sellaisen löytänyt (nimim. kavereille kanssa).

Tämähän on halpa eikös tuolta kannata sitten ostaa
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

Foorumilla Kenaldo myy kohtuurahalla MSpisteitä ja Live Goldia. Gold 36e/12kk
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

löytyykö mitään luotettavaa paikkaa minne vain maksais ja koodi tulis päivän sisällä tilille, onko tälläistä? Auttakaa tietämätöntä
 
Vastaus: Xbox Live -hintaseuranta

Tämähän on halpa eikös tuolta kannata sitten ostaa

Toi linkki ei toimi, mutta mesta toimii. 12kk liven hinnaksi tuli 36eur. Lupaavat toimituksen 10min, jos ovat linjoilla, muuten tais olla 12 tuntia. Itellä meni korkeintaan 5min, eli voin suositella.


edit: HOH! HOH! siteerasimpa jotain ikivanhaa viestiä, kun googlettelin halpaa live aikaa, no ei se mitään, mesta on edelleen voimissaan!
 
Ylös Bottom