Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PaavoGold
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Maksullinen sisältö

Games on demand peleistä kysymys...

Saako näistä peleistä myös achievementeja?
Aiemmin ladatut pelithän eivät sisältäneet näitä, mutta olivatkin alkuperäisen boksin pelejä.

Miten on?

Games on demand peleistä kysymys...

Saako näistä peleistä myös achievementeja?
Aiemmin ladatut pelithän eivät sisältäneet näitä, mutta olivatkin alkuperäisen boksin pelejä.

Miten on?

Tottakai saa, se olisi typerää jos ei saisi.

Iloisia uutisia kaikille jotka eivät saaneet LameStopin HALO 3 ODST:n ennakkotilaajille lupaamaa kessu-skinin latauskoodia: Sgt. Johnsonin voi nyt ladata myös Xbox.comin kautta:

Xbox LIVE Marketplace | Halo 3: ODST

Jos tästä nyt väen vängällä jotain negatiivista halutaan hakea, latauksen hinta ei ole ihan ilmainen. Toisaalta latauksellahan on kokoakin peräti toistasataa kiloa, joten kilohinnaksi jää selvästi alle tuhat MS-pistettä...

Kyllä on kallis hahmo!!!!!! :D

Aattelin ostaa ton GTA: San Andreaksen mun "USA" acolla niin pitääkö mun ostaa Britti pojoja vai USA? Vai onko se ero vaan konsolissa eli voin käyttää täältäpäin ostettuja?

Aattelin ostaa ton GTA: San Andreaksen mun "USA" acolla niin pitääkö mun ostaa Britti pojoja vai USA? Vai onko se ero vaan konsolissa eli voin käyttää täältäpäin ostettuja?

Eikös pojot ole juuri sitä varten, ettei ostajan kansalaisuudella ole mitään väliä. Eli yksi pojo USA:ssa vastaa yhtä pojoa Suomessa. Pojojen hinta on sitten asia erikseen. Eli osta pisteet sieltä mistä saat ne halvimmalla.

Eikös pojot ole juuri sitä varten, ettei ostajan kansalaisuudella ole mitään väliä. Eli yksi pojo USA:ssa vastaa yhtä pojoa Suomessa. Pojojen hinta on sitten asia erikseen. Eli osta pisteet sieltä mistä saat ne halvimmalla.
Ostan USA:n puolelta koska tota peliähän ei myydä Suomi acolla.. siis tarkotin että onko sillä väliä ostanko: American / US Points and Subscriptions vai UK Microsoft Points / Xbox Live Points (EU) (gamepointsnow.com) Koska jos ne ei sit toimi sil USA acol ni turha ostos >_>

Osta jenkkipojoja. Semmoinen huomautus, että Xbox Originals pelit eivät välttämättä toimi toisella Gamertagilla ja sitten saattoi olla vielä silleen, että et saata pystyä ylipäätään ostaa Xbox Originals-pelejä muualta kuin Suomi-Marketplacelta. Eli siis sama rajoituis kuin esim. Netflixin, Last.fm jne. suhteen. (Muistakseni itselläni oli juuri tuo ongelma joskus aikoinaan) Helpommaksi (ja halvemmaksi) tulee varmaan ostaa San Andreas ihan jostain koteloversiona.

Osta jenkkipojoja. Semmoinen huomautus, että Xbox Originals pelit eivät välttämättä toimi toisella Gamertagilla ja sitten saattoi olla vielä silleen, että et saata pystyä ylipäätään ostaa Xbox Originals-pelejä muualta kuin Suomi-Marketplacelta. Eli siis sama rajoituis kuin esim. Netflixin, Last.fm jne. suhteen. (Muistakseni itselläni oli juuri tuo ongelma joskus aikoinaan) Helpommaksi (ja halvemmaksi) tulee varmaan ostaa San Andreas ihan jostain koteloversiona.
Ei haittaa jos ei toimi mun main GT:llä... noh.. ostan 1600USA pojoa ja jos ei onnaa ni voivoi

e: kivat hinnat USA pojoil =/

e: voi ***** ei anna lataa >_______________<

Kirjotanpa tän tänne ketjuun kun en löytänyt parempaa ketjua.

Elikkä tässä muutama päivä mulle kävi aika outo juttu, kun sähköpostiin tuli viesti että mun accountilla on ostettu 5000 pistettä ja en itte ainakaan ole niitä ostanut. Ja se on varmaa että en niitä vahingossakaan ole voinut ostaa.

Noh ensinnä tuli mieleen että nyt on mun gamertagi pöllitty ja alettu osteleen sillä pisteitä mutta kun avasin boxin niin kaikki oli ihan normalisti paitsi että tilillä oli tosiaan tuo 5000 pistettä tullu lisää.

Onko kukaan ikinä törmännyt tällässeen ja mitäs tässä nyt pitäs tehä? Valittaa microsoftille? Eihän tuo nyt sinänsä mikää suuri summa rahaa ollut ja kuitenkin voin sitten kuluttaa ne marketplacessa kun keksin jotain ostettavaa. Kunhan ei vain käy uudestan samaa juttua.

Mua kyllä ihmetyttää tää M$:n toiminta, miks ne ei voi myydä Eurooppalaisille just tota mahtavaa GTA:ta? Eihän mul paljoo rahaa noihin pojoihin menny (1600 US pojoo n.20e) mut oisin just halunnu sen San Andreaksen koska kaupat on täynnä paskaa (imo)

EI VOI YMMÄRTÄÄ

Elikkä tässä muutama päivä mulle kävi aika outo juttu, kun sähköpostiin tuli viesti että mun accountilla on ostettu 5000 pistettä ja en itte ainakaan ole niitä ostanut. Ja se on varmaa että en niitä vahingossakaan ole voinut ostaa.

Noh ensinnä tuli mieleen että nyt on mun gamertagi pöllitty ja alettu osteleen sillä pisteitä mutta kun avasin boxin niin kaikki oli ihan normalisti paitsi että tilillä oli tosiaan tuo 5000 pistettä tullu lisää.

Onko kukaan ikinä törmännyt tällässeen ja mitäs tässä nyt pitäs tehä? Valittaa microsoftille? Eihän tuo nyt sinänsä mikää suuri summa rahaa ollut ja kuitenkin voin sitten kuluttaa ne marketplacessa kun keksin jotain ostettavaa. Kunhan ei vain käy uudestan samaa juttua.

Huhhuh. Microsoftille valitus on tietenkin yksi keino, mutta eivät varmaan kovin usko, että muka vahingossa olisit pisteitä mennyt ostamaan... Mutta ota heihin kuitenkin yhteyttä, jottei vastaisuudessa käy näin!

Äijä: Itse ostin kesällä jenkkipojoja, hintaa oli 20€ 4000 pojoa... mutta nykyään ei enää näy tuollaisia hintoja.

VOIIIIIII STTTANA!! Miks olin niin tyhmä etten tajunnu ton jälkee vaihtaa salasanaa.. Joo nytte kesken pelien tuli ilmotus että profiilin tiedot on väärät ja sellasta... menin koneelle ja samalla huomasin että sähköposti ja mesen salasanat oli myös vaihettu... Se vaan että siellä on isän luottokortin tiedot ja kerroin justiin mitä on tapahtunut hänelle ja voin sanoa ettei eipä ollu kovin iloinen.. Voika se tyyppi ostaa vaikka pisteitä tunnin sisään niin paljon kuin vain ikinä kerkeää?? Ja pitääkö nyt isäni sulkea heti tili?

Tällänen kyllä pistää vituttaa kun 25 000 gamerscorea tuli jo kerättyä 3 vuoden aikana kovalla työllä ja kaiken lisäksi mese ei toimi!

VOIIIIIII STTTANA!! Miks olin niin tyhmä etten tajunnu ton jälkee vaihtaa salasanaa.. Joo nytte kesken pelien tuli ilmotus että profiilin tiedot on väärät ja sellasta... menin koneelle ja samalla huomasin että sähköposti ja mesen salasanat oli myös vaihettu... Se vaan että siellä on isän luottokortin tiedot ja kerroin justiin mitä on tapahtunut hänelle ja voin sanoa ettei eipä ollu kovin iloinen.. Voika se tyyppi ostaa vaikka pisteitä tunnin sisään niin paljon kuin vain ikinä kerkeää?? Ja pitääkö nyt isäni sulkea heti tili?

Tällänen kyllä pistää vituttaa kun 25 000 gamerscorea tuli jo kerättyä 3 vuoden aikana kovalla työllä ja kaiken lisäksi mese ei toimi!
Otan osaa, helvetin paska homma tollanen, hakkerit pitäs hirttää

Pitää toivoa että saat jotenkin accos takaisin ja ettei isältäs kössitä rahaa...

Noita kaapattuja accoja pystyy kyllä käsittääkseni hoitamaan takaisin. Microsoftille vaan yhteyttä ja nopeasti. Luottokortti totta kai jäihin heti.

No mikäli tämä pitää paikkansa :

Puhelintukea:

358 969379415

tai 0800 1 19424

Kuulovammaiset (TTY-laite):
0800 1 19425

Aukioloajat:
maanantai - perjantai: 10.00–18.00
lauantai: Suljettu
sunnuntai: Suljettu

niin pitäisi odottaa koko viikonlopun yli.
Huh on se ihme kui jotkut achievementit voi merkata ihmiselle niin paljon että tuntuu kuin ois koko omaisuus pöllitty. Ehkä sitä vois alkaa tekee jotain muuta..

Vastaus: Xbox Liven joulutarjoukset

Ainoa todella typerä asia livessä kun microsoft ei voi muka ottaa suoraan kortilta sitä oikeaa rahaa

Minä en halua naputella kortin tietoja järjestelmään, joten onneksi löytyy vaihtoehtoja. Käytän mieluummin piste- ja Gold-kortteja.

Minä en halua naputella kortin tietoja järjestelmään, joten onneksi löytyy vaihtoehtoja. Käytän mieluummin piste- ja Gold-kortteja.

No voisivat tarjota molemmat vaihtoehdot kuten sony. Ja vielä typerämpäähän tuosta tekee se fakta että games on demand palvelustahan voi ostaa pelejä ja maksaa ihan oikealla rahalla joka otetaan suoraan kortilta, mutta mitään muuta ei voi.

Ja vielä typerämpäähän tuosta tekee se fakta että games on demand palvelustahan voi ostaa pelejä ja maksaa ihan oikealla rahalla joka otetaan suoraan kortilta, mutta mitään muuta ei voi.

Voi nuo ostaa pisteilläkin, siinä ostaessa on sellainen välilehti että "buy with microsoft points" tms. ja 2400 pojoahan nuo kustantaa.

Voi nuo ostaa pisteilläkin, siinä ostaessa on sellainen välilehti että "buy with microsoft points" tms. ja 2400 pojoahan nuo kustantaa.

No niin voi, mutta pointti oli se että miksi ihmeessä microsoft antaa ostaa vain noita games on demand pelejä käyttäen oikeaa rahaa vaikka tekniikka on selvästi siinä kunnossa että voisi ostaa ihan mitä tahansa. Lisäksi kyrsii se että jos liven kautta ostaa pojoja niin on ihan sama kuinka paljon niitä kerralla ostaa sillä mitään paljous alennustahan niistä ei saa. Onneksi quzu myy pojoja halvalla mutta se ei auta asiaa jos jonkun tavaran ostaminen on pahimmillaan kymmenesta pojosta kiinni ja sen takia täytyy ostaa 500 pojoa lisää.

Ylös Bottom