Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nothing sanoi:Sama täältä löytyy. Ruuhka-ajat ovat tietenkin asia erikseen, mutta esim. eilen Blue Dragonin demo lataili ehkä noin 40 minuuttia. Että kyllä sieltä välillä tavara liikkuu ihan mukavastikkin.
Hyvä kun ilmoitit, pitääpä laittaa valumaan... Stuntmanin demo oli kyllä melkoista kuraa näin pikatestauksella. Näin pitemmän FlatOut-session jälkeen varsinkin.Luckyman sanoi:Näyttääpä makelta tuo lehdistötilaisuus ihan HOODEENA..
Luckyman sanoi:Näyttääpä makelta tuo lehdistötilaisuus ihan HOODEENA..
TeRm0z sanoi:Eurogamerin mukaan livestä pitäisi löytyä nyt Flatoutin lisäksi demo myös Juiced2:sta - toivottavasti myös Suomessa (en ole päässyt vielä testaamaan. )
Ro0Ki3 sanoi:Tuo Juiced2 oli kyllä aivan roskaa, jospa tuo darkness olisi vähän varteenotettavampi peli.
jep, viime yönä latasin motogp:n demoa ja p*rkeleen hitaasti tuli, onkohan microsoftin servereissä jotain häikkää.Jogi sanoi:Onkos kellään ollut viimepäivinä demojen latauksessa hitautta?? Pari päivää olen kokeillut MotoGPtä latailla ja on todella hidasta... samoin Forzan 15Mt autopaketti tuli todella tahmaisesti.
Olen nyt vain silver jäsen mutta ei se aiemmin ole latauksia hidastellut?
Jogi sanoi:Onkos kellään ollut viimepäivinä demojen latauksessa hitautta?? Pari päivää olen kokeillut MotoGPtä latailla ja on todella hidasta... samoin Forzan 15Mt autopaketti tuli todella tahmaisesti.
Olen nyt vain silver jäsen mutta ei se aiemmin ole latauksia hidastellut?
Kamesennin sanoi:Minä latasin joskus MotoGP:n demon eikä siinä mitään takkuilua ollut. Tuli valmiiksi täysin sulavasti.
Locust sanoi:X360 masiinan päivitys näkyi tulleen kans. Ei kuulemma mitään uutta muuta kuin tuki tuleville langattomille kitaroille. Ihmeen kauan asensi kuitenkin ainakin mulla.
Mulla tuli eilen ihan normaaliin tapaan päivitys ja demo.Jogi sanoi:Joo, tahmaa edeleen, tuo päivitys latasi kauemmin kuin mikään aiempi päivitys.. päh