Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Uusia demoja ja muuta ladattavaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Täällä mennään 3 megasella kaapelilla, ihan tarpeeks hyvä vauhti..... mutta kyllä se forza 2:sen demo sillon lataili pitkään :)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

nothing sanoi:
Sama täältä löytyy. Ruuhka-ajat ovat tietenkin asia erikseen, mutta esim. eilen Blue Dragonin demo lataili ehkä noin 40 minuuttia. Että kyllä sieltä välillä tavara liikkuu ihan mukavastikkin.

Itse en noihin ruuhkiin ole jumiutunut. Täältä löytyy 24/1 ADSL, ja 100MB tiedostot valuvat yleensä noin 2min sisällä, 1GB demot noin 15min sisällä. Aika lähelle 1MB/s tuolta Livestä saan keskimäärin, PC:llä tiedonsiirto on miltei tuplasti enemmän.

Aika hyvin sikäli, kun miettii käyttäjämäärää samassa verkossa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Näyttääpä makelta tuo lehdistötilaisuus ihan HOODEENA..
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Luckyman sanoi:
Näyttääpä makelta tuo lehdistötilaisuus ihan HOODEENA..
Hyvä kun ilmoitit, pitääpä laittaa valumaan... Stuntmanin demo oli kyllä melkoista kuraa näin pikatestauksella. Näin pitemmän FlatOut-session jälkeen varsinkin.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Luckyman sanoi:
Näyttääpä makelta tuo lehdistötilaisuus ihan HOODEENA..


Juuh, itsekkin sitä eilen tossa ihastelin... Aika eeppinen aloitus oli kanssa tossa lehdistötilaisuudessa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Eurogamerin mukaan livestä pitäisi löytyä nyt Flatoutin lisäksi demo myös Juiced2:sta - toivottavasti myös Suomessa (en ole päässyt vielä testaamaan. )
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

TeRm0z sanoi:
Eurogamerin mukaan livestä pitäisi löytyä nyt Flatoutin lisäksi demo myös Juiced2:sta - toivottavasti myös Suomessa (en ole päässyt vielä testaamaan. )

Kyllä löytyy.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

The Darknessin demo livessä, kokoa ~1,3gb.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Tuo Juiced2 oli kyllä aivan roskaa, jospa tuo darkness olisi vähän varteenotettavampi peli.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Ro0Ki3 sanoi:
Tuo Juiced2 oli kyllä aivan roskaa, jospa tuo darkness olisi vähän varteenotettavampi peli.

minä taas tykästyin juicediin parin ajokerran jälkeen kun siihen ajomalliin tottui.
driftaus oli jopa erittäin mukavaa puuhaa kuten myös autojen customointi.
ei tuosta täyttä hintaa maksaisi mutta jonkun 30e mielellään jos peli on edes ok tasoa.

darkness oli kyllä pettymys.
kontrollit oli jotenkin jäykät eikä muutenkaan oikeen nappaa tuo kulje 2 askelta ja ammu valot, kulje 2 askelta ja ammu valot, mene lonkerolla kulman taa ja tapa joku.
jatka miljoona kertaa.
en kyllä alunperinkään ollut tätä ostamassa vaan päätin vuokrata kun kyseessä kuitenkin on lyhyt kertakäyttö peli.
tosin nyt ei ole sillä vuokraamisellakaan kiire enää.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

MotoGP 07 demo Euromarketissa

Dynasty Warriors: Gundam demo Jenkkimarketissa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Onkos kellään ollut viimepäivinä demojen latauksessa hitautta?? Pari päivää olen kokeillut MotoGPtä latailla ja on todella hidasta... samoin Forzan 15Mt autopaketti tuli todella tahmaisesti.
Olen nyt vain silver jäsen mutta ei se aiemmin ole latauksia hidastellut?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Jogi sanoi:
Onkos kellään ollut viimepäivinä demojen latauksessa hitautta?? Pari päivää olen kokeillut MotoGPtä latailla ja on todella hidasta... samoin Forzan 15Mt autopaketti tuli todella tahmaisesti.
Olen nyt vain silver jäsen mutta ei se aiemmin ole latauksia hidastellut?
jep, viime yönä latasin motogp:n demoa ja p*rkeleen hitaasti tuli, onkohan microsoftin servereissä jotain häikkää.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Jogi sanoi:
Onkos kellään ollut viimepäivinä demojen latauksessa hitautta?? Pari päivää olen kokeillut MotoGPtä latailla ja on todella hidasta... samoin Forzan 15Mt autopaketti tuli todella tahmaisesti.
Olen nyt vain silver jäsen mutta ei se aiemmin ole latauksia hidastellut?

Minä latasin joskus MotoGP:n demon eikä siinä mitään takkuilua ollut. Tuli valmiiksi täysin sulavasti.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Kamesennin sanoi:
Minä latasin joskus MotoGP:n demon eikä siinä mitään takkuilua ollut. Tuli valmiiksi täysin sulavasti.


Viimepäivinä
.Oppetelisit Kamesennin lukemaan.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Vampire Rain demo nyt saatavissa.
X360 masiinan päivitys näkyi tulleen kans. Ei kuulemma mitään uutta muuta kuin tuki tuleville langattomille kitaroille. Ihmeen kauan asensi kuitenkin ainakin mulla.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Locust sanoi:
X360 masiinan päivitys näkyi tulleen kans. Ei kuulemma mitään uutta muuta kuin tuki tuleville langattomille kitaroille. Ihmeen kauan asensi kuitenkin ainakin mulla.

Joo, tahmaa edeleen, tuo päivitys latasi kauemmin kuin mikään aiempi päivitys.. päh :(
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Jogi sanoi:
Joo, tahmaa edeleen, tuo päivitys latasi kauemmin kuin mikään aiempi päivitys.. päh :(
Mulla tuli eilen ihan normaaliin tapaan päivitys ja demo.

Tänään Strangleholdin demu Nelsonin mukaan.
1.28 GB
 
Ylös Bottom