Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Uusia demoja ja muuta ladattavaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

T4iZuuni sanoi:
Nonni niinpä tietysti. Heti kun MUN boxi menee rikki niin jokin kiinnostava demo tulee MP:hen. Terve ja moi!

Et paljoa menettänyt. Ihan "hyvä" se oli, mutta "hyviä" pelejä on liikaa. Nykyään tarvitaan erinomaista jotta kukkaron nyörit avautuisi.:p
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

ofBLACKlight sanoi:
Dark Messiah: Elements demo ladattavissa kokoa n. 690 MB...
Uhh, tämän pelin tuleminen olikin jo päässyt unohtumaan... :o
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Dark Messiahin demo lähti latautumaan. Peli vaikuttaa oikein mielenkiintoiselle. Onkos kellään tietoa, että milloin kyseinen peli on tarkoitus julkaista?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

ofBLACKlight sanoi:
Dark Messiah: Elements demo ladattavissa kokoa n. 690 MB...

Sääli vain, että demossa ei saa inverttiä päälle, tai sitten missasin pahasti jotain.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Eip, siinä mätti jotain. Lähti kuntoon kun soitin MS tukeen (josta vastattiin heti + palvelu hoitui) ja piti poistaa marketplace datat system settingseistä + tyhjentää välimuisti XX+LB+RB+XX muistaakseni. Nyt toimaa taas.

Saisko ohjeita miten tyhjennetään välimuisti, sekä marketplace datat? En jostain syystä pääse liveen... Testi tökkää nimenomaan liven kohdalla, muut menee läpi. Mikähän tökkii? :eek:
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Saisko ohjeita miten tyhjennetään välimuisti, sekä marketplace datat? En jostain syystä pääse liveen... Testi tökkää nimenomaan liven kohdalla, muut menee läpi. Mikähän tökkii? :eek:

Koko live tökkiny pari viikkoo, voi olla siitäkin.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Tuleeko muillakin tämä demo todella hitaasti. Sama juttu oli Club pelin kanssa. Nyt turok on tullut 3 tunnissa n.15% (mulla on 2 megainen yhteys).. Eikö se live nyt piru vieköön vieläkään toimi?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Tuleeko muillakin tämä demo todella hitaasti. Sama juttu oli Club pelin kanssa. Nyt turok on tullut 3 tunnissa n.15% (mulla on 2 megainen yhteys).. Eikö se live nyt piru vieköön vieläkään toimi?

Niin.. Pääsisipä edes kirjautumaan liveen/marketplacelle. :mad:
Kolmatta päivää taitaa olla täällä live ihan kokonaan jökissä. (ja aiemmin on ollu pienempiä katkoja.)

Yhteys tampereenpuhelimelta, ja testissä herjaa liveen yhdistämisen epäonnistumisesta.

EDIT: taisi taas kerran olla se kuuluisa bitti poikittain. Buffalon purkin resetoinnista ei apuja, mutta boksille manuaalisesti uusi ip, niin johan toimii. Perin kummalista...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

ei helvetti. mulla on ollut nyt turok latauksessa n.15min ja vieläkin lukee 1% joka tuli heti siihen kun laitoin lataukseen. liikkuuko tuo edes vai onko joku ongelma nyt? onko joku päässyt testaamaan? ps.kun uus olen boxi puolella niin lataako demo vaikka pelaisin nyt bioshock? PS3 jos lataa jotain demoa ja pelaa samaan aikaan niin se demon lataus pysähtyy.
edit. nyt tuli toinenkin prosentti :)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

ei helvetti. mulla on ollut nyt turok latauksessa n.15min ja vieläkin lukee 1% joka tuli heti siihen kun laitoin lataukseen. liikkuuko tuo edes vai onko joku ongelma nyt? onko joku päässyt testaamaan? ps.kun uus olen boxi puolella niin lataako demo vaikka pelaisin nyt bioshock? PS3 jos lataa jotain demoa ja pelaa samaan aikaan niin se demon lataus pysähtyy.
edit. nyt tuli toinenkin prosentti :)

Bioshock kun ei ole yhteydessä liveen niin sen aikana voi ladata. Mutta jos pelaat jotain sellaista joka on yhteydessä liveen niin silloin ei voi ladata. PGR3 on koko ajan yhteydessä vaikka pelaisyksin peliä, eli aika peli kohtaista on. Ja voihan sen jättää yöksi latautumaan. Konsoli sammuu sit itsekseen, kun lataus päättyy.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Minkä helvetin takia noi uudet demot on aina lukittu hopea jäsenille...?
Ja sitten ku koitin laittaa sellasen pelin mukana tulleen gold lapun,
niin ei vieläkään vaihda kulta tiliin.No katsoin lapun takaa niin on mennyt vanhaksi vuonna 2006.
Mitenköhän se voi olla mahdollista kun tuli guitar hero 3 pelin mukana,
mikä on ostettu pari kuukautta sitten?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Noissa demoissa on 1viikon viive ennenkuin ne tulee hopeatilisille käyttöön. Ja sit niistä pelin mukana tulleista lapuista saa ns. vajaan gold tilin, eli voit pelata livessä, mutta et kaikkia pelimuotoja (esm. halo3:s lone wolfit on estetty)
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Bioshock kun ei ole yhteydessä liveen niin sen aikana voi ladata. Mutta jos pelaat jotain sellaista joka on yhteydessä liveen niin silloin ei voi ladata. PGR3 on koko ajan yhteydessä vaikka pelaisyksin peliä, eli aika peli kohtaista on. Ja voihan sen jättää yöksi latautumaan. Konsoli sammuu sit itsekseen, kun lataus päättyy.

kiitoksia. so Bioshock it is..
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

no minkäslainen se Turok demo on? pitää jatkaa latausta taas. 20% tullu :o
 
Ylös Bottom