Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live -pisteet jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L1QU1D-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox Live Pisteet jne

Hienoa, että joku sai vastauksen gamepointsnow.com:lta... Koodia ei ole tullut eikä mitään vastauksia asiallisiin yhteydenottoihin moneen viikkoon. Neuvoisin välttämään ko. puljua ja kokeilemaan jotain toista.

Kokeileppas tätä linkkiä.

Pahoittelut tästä viivästyneestä vastauksesta.

Gamepointsnow.com tapauksesta, 1) kyllä, roskapostin ym. suodatuksen mahdollisuus poistettiin heti kättelyssä, 2) nocode uudelleenlähetys-lomaketta käytettiin lukuisia kertoja tuloksetta.

Lopulta otin yhteyttä Google Checkout -palveluun ja annoin heidän selvittää. Ja kas, Googlekaan ei saanut kauppiaaseen yhteyttä! No, asia on nyt reklamoinnissa ja laitan sitten myöhemmin tietoa miten kävi.

Gamepointsnow saa suuren määrän kehuja, jopa siinä määrin, että ns. astroturfing ei enää ole mahdollista ja 9/10 asiakkaasta saanee koodin. Löysin vain yhden muun tapauksen, missä joku ei ollut saanut koodiaan. Muissa tapauksissa koodia ei oltu saatu heti, vaan selvittelemällä sähköpostilla ja puhelimella (ja näissä kuulemma oli puhelinvaihteen kanssa ongelmia jne hassua). Tämä kokemus lienee hyväksi, jos jollakin muulla käy yhtä paska tuuri Gamepointsnown kanssa kuin minulla ;-)

http://www.gamesbite.com/ puljusta sain koodin ja odottelussa kesti seuraavaan päivään. 4200 pisteen kortteja taitaa saada hitusen halvemmallakin. Jos koodin tarvitsee hetinyt, ehkä Gamepointsnow voi olla kokeilemisen arvoinen.

Pahoittelut tästä viivästyneestä vastauksesta.

Gamepointsnow.com tapauksesta, 1) kyllä, roskapostin ym. suodatuksen mahdollisuus poistettiin heti kättelyssä, 2) nocode uudelleenlähetys-lomaketta käytettiin lukuisia kertoja tuloksetta.

Eipä täälläkään pisteiden osto Gamepointsnow:sta onnistunut. Odottelin koodia aikani ja kokeilin nocode-linkkiä, mutta eipä kuulunut pisteitä. Google checkout näytti tilauksen olevan "in progress" ja kun pistin mailia Gamepointsiin asiasta niin peruivat tilauksen ilman mitään vastausta, mutta meni minulta sentään sen suhteen helpommin ettei tarvinnut alkaa reklamoimaan - pisteitä tosin kaipailen edelleen ja täytynee kokeilla tuolla Gamesbitesiä seuraavaksi.

Tänään klo 19.00 laitoin pisteitä tilaukseen eikä vielä näy koodia.
Nocode toiminto ilmoittaa:
"Sorry, this order not yet been verified, and is currently in the process of being verified. This usually happens when your payment hasn't been transferred to us yet."

Maksu on kuitenkin googlecheckoutin mukaan lähtenyt.
Saas nähdä meneekö vastaavaksi kikkailuksi...

Ja pari minuuttia sitten tuli sähköpostilla linkki koodiin.
Koodi lunastettukin jo eli toimii.

Viisi tuntia meni melkein ennen kuin koodi ilmaantui, ei se nyt ihan "now" ole mutta parempi kuin alkaa varsinaista korttia tilaamaan...

Itse tilasin gamepointsnow.comista eilen lisää pisteitä (4200) ja heti kun olin tilannut, menin sähköpostiin ja siellähän se oli linkki Gamepointsnown sivuille, jossa oli kuva pistekortista. Helppoa ja nopeaa. Valitettavasti kaikilla tämä homma ei toimi. Taitaa olla niin, että jos ongelmia tulee tilauksen kanssa ei saa kunnollista asiakaspalvelua.

Itse tilasin gamepointsnow.comista eilen lisää pisteitä (4200) ja heti kun olin tilannut, menin sähköpostiin ja siellähän se oli linkki Gamepointsnown sivuille, jossa oli kuva pistekortista. Helppoa ja nopeaa.

Juuri itsekkin tuli kokeiltua ja samantien löytyi mailista linkki ja nyt on jo pisteet lunastettu.

Vastaus: Xbox Live -pisteet jne.

Mulle meni alle minuutti että koodi odotti jo kirjoittamista, eli pari minuuttia meni että pointsit oli jo live-tilillä! Suosittelen kyllä jos haluaa saada pisteitä nopeasti. Nyt latamaan Lost and Damnedia :P

Tuolta gamepointsnow.comista tilaajat kertovat että linkki tulee sähköpostiin mutta olin lukevinani gamepointsnow sivuilta että tarvitsee antaa puhelinnumero johon soitetaan nelinumeroinen varmistuskoodi. Siis tuleeko se puheluna vai viestinä? entä jos sen kuulee väärin vai toistaako se sitä numeroa niin kauan kunnes katkaisee puhelun. Laitetaanko maatunnukseen +35850jne... vai jätetäänkö + merkki pois. Nopealta ja kätevältähän tuo kuullostaa mutta tuntuu että moni homma voi mennä pieleen, tietty helpottaisi myös tieto että laskuttaako ne vasta sitten kun koodi on annettu sähköpostiin vai napsahtaako lasku heti kun tekee tilauksen.

Tuolta gamepointsnow.comista tilaajat kertovat että linkki tulee sähköpostiin mutta olin lukevinani gamepointsnow sivuilta että tarvitsee antaa puhelinnumero johon soitetaan nelinumeroinen varmistuskoodi. Siis tuleeko se puheluna vai viestinä? entä jos sen kuulee väärin vai toistaako se sitä numeroa niin kauan kunnes katkaisee puhelun. Laitetaanko maatunnukseen +35850jne... vai jätetäänkö + merkki pois. Nopealta ja kätevältähän tuo kuullostaa mutta tuntuu että moni homma voi mennä pieleen, tietty helpottaisi myös tieto että laskuttaako ne vasta sitten kun koodi on annettu sähköpostiin vai napsahtaako lasku heti kun tekee tilauksen.

Itse olen tuolta 2 kertaa tilannut ja ollut todella helppoa, ensimmäisellä kerralla venasin muutaman tunnin ja tuli mailiin koodi, seuraavalla kerralla huomasin että kun maksoit sen niin pystyy painamaan että se näytti sen koodin heti. En kyllä ole mistäään soittamisista kuullut eikä sunkaan tarvitse mitään soitella. Helppoja ja halpaa.

Itse olen tuolta 2 kertaa tilannut ja ollut todella helppoa, ensimmäisellä kerralla venasin muutaman tunnin ja tuli mailiin koodi, seuraavalla kerralla huomasin että kun maksoit sen niin pystyy painamaan että se näytti sen koodin heti. En kyllä ole mistäään soittamisista kuullut eikä sunkaan tarvitse mitään soitella. Helppoja ja halpaa.

Täältä help osiosta luin puhelin numerosta https://www.gamepointsnow.com/help#s2 , no hyvä homma jos ei tartte odotella puheluita. En ole aikaisemmin käyttänyt Google Check outia ja se ainakin kysyy puhelinnumeroa, gmailissa on kyllä sähköpostiosoite.

Näyttääpä olevan gamepointsnow.comissa pointsit loppu ja juuri kun olisin tilannut. Tapahtuukohan tuota useinkin ja miten nopeasti niitä on yleensä ollut taas saatavilla.

Näyttääpä olevan gamepointsnow.comissa pointsit loppu ja juuri kun olisin tilannut. Tapahtuukohan tuota useinkin ja miten nopeasti niitä on yleensä ollut taas saatavilla.

Nyt on ainakin 4200 pisteen paketteja taas myynnissä. Ja välittömästi napsahti pisteet suoraan sähköpostiin :)

Jep, pointsit tippui välittömästi.

Kai ihmiset ovat huomanneet etukupongit:

ntsc-uk

ja

WORLDOFCLANS

kummallakin tippuu hinta kokonaiset 0,5£. Onhan se jotain kuitenkin :)

Ite tilasin tuolta gamepointsnow:sta pojot jo pari tuntia sitten eikä oo vieläkään tullu pojot :X

e: nyt tuli pojot (klo 18.49)

No nyt on koodit helppoahan tuo oli kun vaan oli pojoja saatavalla. Linkistä löytyi hemmetin pitkä koodi jossa on kirjaimia ja numeroita sekä yhdeksän numeroinen koodi, kumpikohan noista pitää laittaa vaiko kummatkin että saa pojot käyttöön. Pitää kohta virittää tuo konsoli nettiin ja koittaa viimeinkin ladata gta4 lisäosa.

No nyt on koodit helppoahan tuo oli kun vaan oli pojoja saatavalla. Linkistä löytyi hemmetin pitkä koodi jossa on kirjaimia ja numeroita sekä yhdeksän numeroinen koodi, kumpikohan noista pitää laittaa vaiko kummatkin että saa pojot käyttöön. Pitää kohta virittää tuo konsoli nettiin ja koittaa viimeinkin ladata gta4 lisäosa.
Jos tarkotat gamepointsnow ni mulle ainaki tuli sähkäri jossa oli linkki jota painamalla pääs sivulle jossa oli kuva siitä microsoft kortin taka osasta ja siinä näkyi se koodi.

Jos tarkotat gamepointsnow ni mulle ainaki tuli sähkäri jossa oli linkki jota painamalla pääs sivulle jossa oli kuva siitä microsoft kortin taka osasta ja siinä näkyi se koodi.

Juurikin gamepointsnowta tarkoitin, sen kuvan näin ja siinä on mainitsemani kaksi erilaista koodi sarjaa. No tuo selviää sitten kun löydän paikan mihin koodi laitetaan luultavasti se on tuo pidempi missä on numeroita ja kirjaimia eikä vain numeroita. Jees ja olen kyllä täys aloittelija koko x-box internet hommassa kun liitin koneen nettiin sain kuukauden live aikaa mutta en kertaakaan edes käyttänyt sitä kun mua kiinnostaa vaan saada tuo gta4 lisäosa ja päästä sitä pelaamaan, parasta olisi kun sen lisäosan olisi saanut ihan fyysisenä lättynä niin olisi ollut helpompaa mulle.

Onko mahdollista lahjoittaa tai antaa tiettymäärä pisteitä esim. 120 ms, vai pitääkö antaa se koodi 800 ms, 2100 ms ja 4200 ms?

Tänään tuli sitten tilattua kolmannen kerran gamepointsnow.comista. Kaksi aikaisempaa tilausta hoituivat täysin ilman ongelmia, mutta nyt kolmannella kerralla niitä tuli vastaan. Sieltä nimittäin lähetettiin kuva kortista, mutta kolme viimeistä koodin merkkiä on leikkautunut pois kuvasta, joten eipä sillä oikein mitään tee. Äsken laitoin juuri palautetta menemään. Nyt pääsee sitten kunnolla testaamaan miten sivuston asiakaspalvelu toimii.

Onko mahdollista lahjoittaa tai antaa tiettymäärä pisteitä esim. 120 ms, vai pitääkö antaa se koodi 800 ms, 2100 ms ja 4200 ms?
Ei ole mahdollista.

//Viiden minuutin kuluttua viestin lähettämisestä tuli postiin vastaus, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja ilmoitettiin pois leikkautuneet merkit. Syötin koodin dashboardilla ja 2100 pistettä tuli tilille. Varsin tasokasta toimintaa ainakin tällä kertaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom