Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox live pistekortti ei toimi. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Berserker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Berserker

New Member
Terve, ostin tänään xbox live pistekortin, mutta kun laitoin koodin siihen, se alkoi valittaa että "invalid code". Noh ajattelin että olin vain laittanut pari kirjainta väärin, joten tarkistin pari kolme kertaa että olin laittanut oikeat kirjaimet ja numerot. Harmikseni huomasin että näin oli.

Joten mitäs nytten? Vien kortin kauppaan ja vaadin rahoja takaisin tai hyvitystä, vai soitan Xboxin neuvonta numeroon? Kysyn vain kun siinä lukee että rahoja ei voi palauttaa kun pakkaus on avattu, mutta mitäs teet jos joku on jo haxannut koodin itsellensä kun ostat näitä kortteja? :S

Vastaus: Xbox live pistekortti ei toimi. :(

Yritäkkö laittaa niitä pisteitä heti siitä alusta redeem code kohdasta?

Soita Microsoftin asiakaspalvelunumeroon: 0800 1 19424 (maanantai - perjantai soittoajat klo 10.0018.00)

Kerro tilanne, anna ostetun pistelapun koodi ja pyydä/vaadi toimiva pistekoodi tilalle. Homman pitäisi hoitua kivuttomasti.

En tiedä onko merkitystä mut kokeile mennä jonnekkin account managementtiin vai mikä ikinä onkaan ja siellä tulee alareunaan et X napilla laita niitä pisteitä.

En tiedä onko merkitystä mut kokeile mennä jonnekkin account managementtiin vai mikä ikinä onkaan ja siellä tulee alareunaan et X napilla laita niitä pisteitä.

Menin äsken kokeilemaan sitten suoraan sinne minkä halusin ostaa ja sieltä Add MS points. Redeem Code sieltä sitten ja kokeilin, mutta eipä auttanut.

Mutta kiitos avusta kuitenkin. :)

Mulla meni pari kertaa kanssa vaarin, mutta siina oli sellanen kammi et olin sekottanu U:n V:hen.

Varmista et oot ite oikein tunkenu. ; )

Mulla meni pari kertaa kanssa vaarin, mutta siina oli sellanen kammi et olin sekottanu U:n V:hen.

Varmista et oot ite oikein tunkenu. ; )

Hehe, olisi hienoa jos se olisi joku tuollainen yksinkertainen juttu (olisi aika mahdollista kun kämmäilen juuri tuollaisten asoiden kanssa :o). Ajattelin itse että se on varmaan joku nolla jonka sekoitin oohon, mutta eipä tässä ole U:ta eikä V:tä tai 0:aa tai O:ta...

Soitin kuitenkin tuonne Microsoftille, piti skannata toi kortti ja lähettää emaililla sinnepäin. Toivotaan että selvittävät ongelman ja saan ne pojot tuonne tilille. :)

Ylös Bottom