Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live PSO ongelma -406 (Tietoa Microsoftilta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Voi voi voi... mähän sanoin jo sulle miten tää homma hoimii. Toi kommentti ei pidä paikkaansa!

Ensiksi hankitaan modattu xbox. Sen jälkeen katsotaan millaisista tiedostoista PSO koostuu. Etsitään sieltä se rakenne miten aseet tehdään ja saadaan mukaan peliin. Tehdään sitten oma ase tai vastaava tai käytetään esim. vanhoja DCn peli-koodeja ja poltetaan uus PSO kopio. Sitten hackataan oma save ja lisätään sinne tiedot tästä uudesta aseesta ja sillä selvä. Sitten vaan onlineen ja ase duuppaukseen.

Tämä voi olla mahdollista, mutta jos näin on niin todelliseen vähemmistöön kuuluvat tälläiset esineet. Kuitenkaan minä en aseita valmista ja minua ei haittaa vaikka ne olisivat itse tehtyjä.

Jos pelin tarkoitus on löytää kaikki aseet, niin miten voi väittää löytäneesi aseen, joka itseasiassa on duupattu tai hackattu?

Olenko jossain vaiheessa väittänyt tälläistä, missä saanen kysyä? Puhuin keräämisestä mikä on täysin ei asia kuin dupattujen aseiden väittäminen löydetyiksi.

Mä en yksinkertaisesti ymmärrä sitä ajattelumallia mikä liittyy siihen, että käyttää laittomia aseita, suojia, jne. Se helpottaa pelaamista kyllä, tottakai, mutta miksi sen pitäisi olla helppoa? Saat kaikki aseet, kyllä, mitä sitten, et sä kuitenkaan käytä niitä kaikkia - onko kyse lopulta siitä, että sä voit sanoa toiselle, että sulla on jo se ja se ase.

"Ihmiset pyrkivät valoon, eivät paremmin nähdäkseen vaan paremmin loistaakseen?"

Kyse ei ole siitä. Tuskin ihmiset edes ajattelisivat siitä hyvää jos joku tulee rehentelemään asevarastolla.
Pikemminkin kyse on kaikkien tavaroiden keräämisestä. Esimerkkinä Super Mario Sunshinen kaikkien kolikoiden keräys, minkä tosin pystyy hyvin tekemään ilman huijaamistakin.

Eikö se ole paljon palkitsevampaa, kun voi sanoa, että mentiin ultimatella Dark Falz omilla tavaroilla, kuin se, että käytettiin eri lähteistä saatuja laittomia kamoja.

Ajattelet itse varmaan, että kyllä(mikä on varmasti hyvä asia), mutta kuten olen sanonut minulla ei ole väliä mitä kautta aseet ovat hankittu.

Se että te käytätte näitä aseita, johtaa ensinnäkin siihen, että mä en ainakaan luota teihin ollenkaan - Raurukin sanoi, että ei lähde tolle linjalle. Valehtelit. Kiitos. :rolleyes:

Otetaanpa esille vanha topicci: 05-11-2003 23:10

Rauru: Juu, viimeistään kahden viikon päästä on Live ja PSO jälleen toiminnassa ja tällä kertaa legittinä.

Toivottavasti Xbox puolelta löytyy enemmän Suomalaisia joiden kanssa pelata.

Bushi: Eipä oikeestaan, kattotaan nyt sitten...

legit? ei tietoo...

**Aloitin pelin toki legittinä, mutta valitettavasti huomasin kuinka paljon tylsempää se on ja rupesin käyttämään dupattua kamaa. Varsinkin kun heti onlineen mentyäni tulivat kaksi vanhaa kaveria GC:ltä vastaan.

Kun törmäsin sinuun PSO:ta pelatessa niin en missää vaiheessa lupautunut käyttämään legit kamaa, joten älä tunge sanoja suuhuni, niin kuin en minäkään tee sinulle. Kiitos

Kun TFLO tulee ja tod.näk. sama porukka ostaa sen kuitenkin... niin älkää odottako, että mä vaan tosta noin rupean pelaamaan teidän kanssa taas... te olette valintanne tehneet. Se ei ehkä teitä haittaa, eikä muakaan, mutta olisiko parempi jos kaikki voisivat tulla toimeen keskenään? Näin se ei tule tapahtumaan.

Toimeentulemistahan tässä on yritetty, mutta se ei todellakaan ole minun vikani jos te olette PSO:ssa niin päällekäyviä. Ystävällisiähän tässä on yrittetty olla.
Jos te käytätte legit kamoja, niin miksi muidenkin täytyisi tehdä niin?
^
|

Mielestäni olisi järkevintä vain hyväksyä molempien pelityylit ja antaa asioiden olla niin kuin ne ovat.
Korostan vielä, että mukavaa peliseuraa olen vain PSO:ssa etsinyt ja minä en ole se henkilö joka tässä töykeä on ollut.
Mitään haittaa teille ei kuitenkaan siitä ole, että käytän dupattuja esineitä. Joten mikä nyt on hätänä?

Asiasta toiseen... miten pystyy liittymään kaverin peliin jos ei tiedä minne se on sen pelin tehnyt ja en ole huomannnut mitään frendi valikoita?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
Asiasta toiseen... miten pystyy liittymään kaverin peliin jos ei tiedä minne se on sen pelin tehnyt ja en ole huomannnut mitään frendi valikoita?

Vaatii ko. pelaajan Guild Cardin

Avaat Chat -valikon, sitten Guild Card. Sieltä sitten avaat Card Listin ja valitset tietyn pelaajan, jonka Guild Card sulla on sitten Search *jotainjotain* ja sitten jostain valikosta vähän taaksepäin, avaat Search Result -valikon. Se kertoo millä aluksella, millä blockilla ja millä lobbyllä haettu pelaaja on. En tiedä kertooko se minkä nimisessä pelissä se on, mutta sitä varten on Simple Mail :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru Tämä voi olla mahdollista, mutta jos näin on niin todelliseen vähemmistöön kuuluvat tälläiset esineet. Kuitenkaan minä en aseita valmista ja minua ei haittaa vaikka ne olisivat itse tehtyjä.

Joo, tässä ollaan samaa mieltä - en koskaan uskonutkaan, että niitä itse pystyisit tekemään. :rolleyes: Muuten olisit tiennyt mistä puhun. Ja jos ne aseet on itse tehtyjä ja niitä käyttää, niin siitä saa mun mielestä antaa suoraan bannia. Duupattu tilanne ei ole niin paha. Niistä on yksinkertaisesti vaikea tietää onko ne duupattu vai ei. Ehkä jopa mahdotonta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Mielestäni olisi järkevintä vain hyväksyä molempien pelityylit ja antaa asioiden olla niin kuin ne ovat.

Niin... kuten jo aiemmin sanoin, se ei mua haittaa niin kauan kun ette ala mulle sitä tuputtaa. Bloodhunteri sen on jo tehnyt. Jos se ase ei ole laillinen, eikä sitä itse löytänyt, niin miksi siitä pitää sitten valehdella.

Ja sen käsityksen minä sillä ekalla pelikerralla sain, että olisit legit - muistaakseni sanoin: "mä annan sulle nyt näitä kamoja, joten älä sitten rupee cheatteriksi..." - "vastauksena tuli joo joo..." Tosta voi tehdä omat johtopäätöksensä.

Korostan vielä, että mukavaa peliseuraa olen vain PSO:ssa etsinyt ja minä en ole se henkilö joka tässä töykeä on ollut. Mitään haittaa teille ei kuitenkaan siitä ole, että käytän dupattuja esineitä.

Tässä ei periaatteessa kukaan ole ollut työkeä - se on vain se, että *oikean* legit pelajaan on vaikea ymmärtää miksi cheatata.
Ja te taas, ette pysty ymmärtämään miksi me ei haluta tehdä sitä.

Toimeentulemistahan tässä on yritetty, mutta se ei todellakaan ole minun vikani jos te olette PSO:ssa niin päällekäyviä. Ystävällisiähän tässä on yrittetty olla.
Jos te käytätte legit kamoja, niin miksi muidenkin täytyisi tehdä niin?

Me ei olla yhtään sen päällekäyvempiä kuin kukaan muukaan, keskustelua käydään tästä aiheesta aina näin. :D Ja kuten, aiemmin sanoin useaan kertaan - sillä ei ole mitään merkitystä, jos tee niitä käytätte, saatte ihan vapaasti, kyse on enemmänkin siitä miksi niin tehdään. Ja se, että pelaaminen olisi hauskempaa siten, on aivan täyttä puppua. Jos teille PSOn sisältö ja idea on vain ja ainostaan se, että kerätään kassikaupalla tavaraa, silloin se on täysin ymmärrettävää. Mulle taas aseet ei periaatteessa merkitse mitään.

Tekstistä on vaikea lukea toisen äänen painoa, joten korostan, en missään suhteessa ole vihainen kellekään, vain ihmeissäni. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Vaatii ko. pelaajan Guild Cardin

Avaat Chat -valikon, sitten Guild Card. Sieltä sitten avaat Card Listin ja valitset tietyn pelaajan, jonka Guild Card sulla on sitten Search *jotainjotain* ja sitten jostain valikosta vähän taaksepäin, avaat Search Result -valikon. Se kertoo millä aluksella, millä blockilla ja millä lobbyllä haettu pelaaja on. En tiedä kertooko se minkä nimisessä pelissä se on, mutta sitä varten on Simple Mail :p

Onkohan tässä kyse tilanteesta, että tiedät että joku pelaa psota, mutta ei ole Guild cardia? Ilman sitä toista ei voi etsiä... ensin täytyy ottaa invite, sen jälkeen voi vasta etsiä.

Tekstistä on vaikea lukea toisen äänen painoa, joten korostan, en missään suhteessa ole vihainen kellekään, vain ihmeissäni. :)

Hyvä näin.

Eiköhän asiaa ole nyt tarpeeksi puitu ja jokaiselta löytyy ne omat mielipiteensä. :)

Hyvä näin.

Eiköhän asiaa ole nyt tarpeeksi puitu ja jokaiselta löytyy ne omat mielipiteensä. :)

Okei - nyt kiinnostaa nähdä miten käy TFLOn kanssa... :rolleyes:

Okei - nyt kiinnostaa nähdä miten käy TFLOn kanssa... :rolleyes:

Totta, tuskinpa TFLO kanssa samanlaista tapahtuu, jos se on edes mahdollista.
Kuitenkaan missään muussa pelissä en ole ikinä huijannut kuin PSO:ssa.

PSO

"MS asiakaspalvelu: Sorry, there is nothing I can do about it right now"

"SEGA: Phantasy Star Online was never officially released in Finland. Sega is not responsible for getting the Hunter's Licence to work in Finland." [/B][/QUOTE]

Pahoittelemme SEGA:n asiakaspalvelun vääriä tietoja PSO:n edustusasian suhteen.
Yhtiömme PAN Vision Oy edustaa SEGA:n pelejä (ei kuitenkaan NGC tai GBA) Suomessa, ja julkaisimme täällä yhteistyössä heidän kanssaan PSO:n viime toukokuussa.
Mitä tälläkin foorumilla käsiteltyyn Hunter´s License -ongelmaan tulee, olemme tulleet siitä tietoisiksi vasta hiljattain. Tavoitteenamme on saada tilanne korjattua mahdollisimman pian.

Mikähän mahtaa olla tilanne tämän ongelman kanssa? Tuhannet pelitunnit Dreamcastilla ja Gamecubella eivät riitä, vaan kiinnostaisi hommata tämä peli myös Xboxille. Ei vain huvittaisi maksaa 60 euroa pelistä joka se ei sitten välttämättä toimikaan.

Viitsisikö joku vastata kysymykseeni kun ei oikeen huvittaisi turhaan maksaa tuosta PSO:a ku ei nyt ole hirveänä tullut pelailtua:eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
Viitsisikö joku vastata kysymykseeni kun ei oikeen huvittaisi turhaan maksaa tuosta PSO:a ku ei nyt ole hirveänä tullut pelailtua:eek:

MS:n tukeen soittaminen auttaa - vaatii englanninkielen taitoa: 0800 119424

The Chaos Cell: TFLO

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Mikähän mahtaa olla tilanne tämän ongelman kanssa? Tuhannet pelitunnit Dreamcastilla ja Gamecubella eivät riitä, vaan kiinnostaisi hommata tämä peli myös Xboxille. Ei vain huvittaisi maksaa 60 euroa pelistä joka se ei sitten välttämättä toimikaan.

Eipä ole tietoa asiasta kun tuli boxi myytyä konepäivityksen vuoksi pari päivää sitten ja ketju jäi ennemmin huomioimatta.

EDIT: Väärä lainaus

Kysyisin pari kysymystä tuosta PSO:sta

1. Kun ostan Liven rekisteröinkö itseni Ruotsalaiseksi PSOn takia?

2. Paljonko Hunter's Licence maksaa?

3. Kannaattaako ostaa PSO vai odottaa TFSO ilmestymistä? :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karfield

1. Kun ostan Liven rekisteröinkö itseni Ruotsalaiseksi PSOn takia?

2. Paljonko Hunter's Licence maksaa?

3. Kannaattaako ostaa PSO vai odottaa TFSO ilmestymistä? :rolleyes:

1. Kyllä. Suomalaisena pelin pelaaminen ei onnistu.

2. 8,95/kk. Ensimmäiset kaksi ovat ilmaisia.

3. Kannattaa ostaa PSO, ja odottaa TFLO:n ilmestymistä. TFLO kuitenkin ilmestyy vasta joskus vuoden lopulla.

Ylös Bottom