Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live toimintaan maaliskuussa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Nyt olen päässyt siihen tilanteeseen että Live on pakko tilata, NYT. Yhtään Live-peliä minulta ei löydy, paitsi lainassa oleva Mechassault, mutta voinhan ensiksi tilata paketin kotiin, ja asentaa sen kun olen saanut pari Live-peliä hankituksi.
Paketin mukanahan tulee kolmen pelin tynkäversiot. Muutaman radan Moto GP:ssäkin riittää pelattavaa todella paljon. Ei siis tarvitse pitää Liveä tyhjänpanttina. :)
 
kun meillä on semmosia lisä laitteita jotka pistetään puhelin johtoon ja sitten puhelin johto siihen. niin se on se on semmonen ja siinä lukee ADSL ja siinä päällä on semmonen kolo mikä on myös xboxin takana. niin jos pistän boxon netin siihen kiinni niin toimiiko se.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Paketin mukanahan tulee kolmen pelin tynkäversiot. Muutaman radan Moto GP:ssäkin riittää pelattavaa todella paljon. Ei siis tarvitse pitää Liveä tyhjänpanttina. :)

Ai niin! Kiitos että muistutit, ei ole sitten pakko ihan heti mitään peliä ostaa. Mitkä ne kolme peliä siinä oli?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mestari
kun meillä on semmosia lisä laitteita jotka pistetään puhelin johtoon ja sitten puhelin johto siihen. niin se on se on semmonen ja siinä lukee ADSL ja siinä päällä on semmonen kolo mikä on myös xboxin takana. niin jos pistän boxon netin siihen kiinni niin toimiiko se.

Tarkoitat ilmeisesti suodattimia joiden avulla samaa linjaa voi käyttää ADSL-yhteyden lisäksi puhumiseen samaan aikaan?

Vastaus on yksinkertainen. Ei toimi. Xbox tulee liittää suoraan ADSL-modeemiisi.
 
niin?

niin kuinka on toimiiko visa electron? maksuvälineenä livessä?

"Tuon mukaan kaikki kortit, jossa Visa tai Mastercard logo, kelpaavat maksuvälineiksi, eli silloin Visa Electroninkin pitäisi toimia ok?"
 
Kukas teistä oli tilaillut niitä livejä newtechiltä ruotsista?

Tilasin itse omani yli pari viikkoa sitten ja mitään ei ole kuulunut (sain sentään tilausvahvistuksen).

firmakaan ei näytä reagoivan potkimiseen

-tahtoo liven! :(
 
Re: niin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurki-fin-
niin kuinka on toimiiko visa electron? maksuvälineenä livessä?

Ainakin Sammon Electron toimii. Kannattaa tarkistaa pankistasi salliiko se nettiostokset Electronilla.
 
huomasin että meidän ADSL boxissa on neljä LAN piuhaa tai jotain. yks on tiettarin käytössä niin voisiko xboxin piuhan tunkea semmoseen.
 
En pysty ostamaan liveä vielä koska mulla tai porukoilla ei ole luottokorttia. MS tosiaan vois keksiä viimeistään syksyksi toisen tavan maksaa euroopassa. Yks hyvä tapa ois että se velotettais puhelinlaskussa tai jotenki. Yks kaveri tilas ruotsista kaks viikkoa sitten eikä se oo vieläkään tullu. Eli toinen hyvä asia odottaa julkaisua suomessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
En pysty ostamaan liveä vielä koska mulla tai porukoilla ei ole luottokorttia. MS tosiaan vois keksiä viimeistään syksyksi toisen tavan maksaa euroopassa. Yks hyvä tapa ois että se velotettais puhelinlaskussa tai jotenki. Yks kaveri tilas ruotsista kaks viikkoa sitten eikä se oo vieläkään tullu. Eli toinen hyvä asia odottaa julkaisua suomessa.

Kuten Lyckyman totesikin, Sammon Visa Electron toimii ja se ei todellakaan ole luottokortti. Sellaisen saa alle täysi-ikäinenkin.
 
Sitten kun tänne laajakaista tulee, pitää ilmeisesti avata tili Sammolle ja kunnes kuukausimaksut tulevat, pitää huolehtia siitä, että tilillä on kans rahaa.
 
Kertokaapa ihmiset jotka olette ruotsista (tai muualta) tilanneet liven paljonko siitä joutui kaikkineen pulittamaan?

Itselleni nimittäin kolahti tänään paketti postiin 105 hintalapun kanssa. Tilaamani liven hinta oli ~62 joten postikuluja olisi kertynyt yli 40. Laskeskelin juuri että vastaavan paketin lähettäminen maksaisi suomesta ruotsiin 21, joten taitaa liike olla vailla hyvän miehen lisää tässä tilanteessa.
Taitaa paketti unohtua postiin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Erga
Kertokaapa ihmiset jotka olette ruotsista (tai muualta) tilanneet liven paljonko siitä joutui kaikkineen pulittamaan?

Itselleni nimittäin kolahti tänään paketti postiin 105 hintalapun kanssa. Tilaamani liven hinta oli ~62 joten postikuluja olisi kertynyt yli 40. Laskeskelin juuri että vastaavan paketin lähettäminen maksaisi suomesta ruotsiin 21, joten taitaa liike olla vailla hyvän miehen lisää tässä tilanteessa.
Taitaa paketti unohtua postiin..
mulla oli sama 105 euroo :( ... mut mä hain paketin ja maksoin ton kiskurihinnan.
 
kertokaas että mitä tohon Expiration date:en pitäis laittaa tossa kun liveä asennetaan...jäi vähän ton päivämäärän tarkotus auki eli onko se kuinka kauan live on toiminnassa vai?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan {LTK}Lynx
kertokaas että mitä tohon Expiration date:en pitäis laittaa tossa kun liveä asennetaan...jäi vähän ton päivämäärän tarkotus auki eli onko se kuinka kauan live on toiminnassa vai?!

Luottokortin voimassaoloaika.
 
Jos olet hankkinut Liven niin voit käydä täyttämässä kyselyn Xboxin Britti-sivuilla liittyen sen asentamiseen jne..

kysely

Tässä on myös linkki Microsoftin Live-sivustolle mistä selviää paljon tietämättömille..

www.ilovelive.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Erga
Kertokaapa ihmiset jotka olette ruotsista (tai muualta) tilanneet liven paljonko siitä joutui kaikkineen pulittamaan?

Itselleni nimittäin kolahti tänään paketti postiin 105 hintalapun kanssa. Tilaamani liven hinta oli ~62 joten postikuluja olisi kertynyt yli 40. Laskeskelin juuri että vastaavan paketin lähettäminen maksaisi suomesta ruotsiin 21, joten taitaa liike olla vailla hyvän miehen lisää tässä tilanteessa.
Taitaa paketti unohtua postiin..



Minulla oli ihan sama juttu.Miltei puolet postikuluja?????Itse maksoin tuon summan kuitenkin koska niin kauan(4 viikkoa)pakettia ruotsista odotin.Enää en kyllä tilaa mitään newtechistä.Jos tilaatte liven tilatkaa se play.comista
 
Ylös Bottom