Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox myy hyvin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tartte postata uudelleen noita uutisia, mitkä on jo xboxfinin etusivulla.... Pääsinpäs kostamaan :D (itsellenikin kuitattiin vastaavasta)

Mielestäni olisi parempi, jos XBOXFiN:in porukan tekisivät itse näistä aiheet tänne foorumille samalla, kun laittavat uutiset etusivulle. On mielenkiintoista nähdä miten porukka suhtautuu uutisiin. Eikös esim. Esa Mäkijärvi ja muut CUBEFiN:in tyypit "harrasta" juuri tätä?

Mutta itse uutiseen... ihan hyvä juttu. Eipä tuohon juuri mitään muutakaan voi sanoa. :)

<edit> kijrojtusvihrejtä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Mielestäni olisi parempi, jos XBOXFiN:in porukan tekisivät itse näistä aiheet tänne foorumille samalla, kun laittavat uutiset etusivulle. On mielenkiintoista nähdä miten porukka suhtautuu uutisiin. Eikös esim. Esa Mäkijärvi ja muut CUBEFiN:in tyypit "harrasta" juuri tätä?

Mutta itse uutiseen... ihan hyvä juttu. Eipä tuohon juuri mitään muutakaan voi sanoa. :)

Ei muuten mikään huono idea... Pistetään harkintaan.

jooh, katsotaan mitä saadaan tehtyä asianhyväksi... pieniä ideoita on jo syntynyt, niistä lisää sitten kun on jotain kerrottavaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Joo, ihan pätevä juttu. Mutta ei sitten mennä ihan liiallisuuksin tämän kanssa, okei?

Esim. juuri tuolla CubeFinin puolella (sori kaverit) tuntuu olevan vähän semmonen mentaliitti, että kaikki pienimmätkin uutisjutut pitää foorumille kirjoittaa (vaikka se on ihan selvää, että jutussa ei ole mitään kommentoimissarvoa), tyyliin 'Shigeru Miyamoto söi palan GameCube-muotoista kakkua 100-vuotis synttäreillään!!!1'.

Ylös Bottom