Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox:n alkup. ohjain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

myky

New Member
Onko kenelläkään ollut konsolin mukana tulevan ohjaimen kanssa ongelmia? Esim. pitänyt ihmeellistä ääntä, kun padin pitäisi väristä? Pelasin eilen HALO:ta ja kun ohjaimen piti täristä, niin siitä vain kuului ihmeellinen sirisevä ääni +tärinä. Erittäin häiritsevältä se kuulostaa silloin, kun ohjaimen ei ole tarkoituskaan täristä kovaa. Silloin ohjain vain särisee ilkeän kuuloisesti. Onko siis kukaan huomannut moista, vain onko ohjaimeni rikki?

Ei ole ohjaimes rikki ja se on ihan normaalia. Oon kuullut muidenkin valittavan asiasta. Se S-malli (siis se pieni ohjain) ei vissiin moista ääntä kuulemma pidä.

Jo tuo on se sama ääni mikä munkin ohjaimesta kuuluu, se on vain sitä että nappi/napit ovat löysät. Minulla ääni loppuu, kun laittaa peukalon A,B,X ja Y nappien keskelle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rocky_Balboa
Jo tuo on se sama ääni mikä munkin ohjaimesta kuuluu, se on vain sitä että nappi/napit ovat löysät. Minulla ääni loppuu, kun laittaa peukalon A,B,X ja Y nappien keskelle.

Jeps! Itselläni on kaksi ohjainta ja toinen niistä sirisee ja ongelma on juuri Rockyn kertomat löysät nappulat. Voihan padin purkaa ja laittaa jotain "eristettä" namiskoihin, jotteivat sirise niin pahasti...

Ylös Bottom