Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ohjain PC:n USB liitäntään

Flamingo

New Member
Enpä löytänyt tästä mitään haulla, joten laitetaan kyssäriä.

Eli onko kukaan kokeillut tällaisen toimivuutta PC:llä: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-6m-70-252-4-5-77--15-x_joy.html

Itse tilasin tuollaisen, tuli perjantaina kun edellisenä viikonloppuna tilasin! Hintaa postikuluineen huimat 11 dollarin kurssista johtuen!

Eli tuollahan saa rakkaan Xbox ohjaimen liitettyä PC:n USB liittimeen ja voipi sitten pelata PC pelejä tutulla ohjaimella. Ajurituki on vain hieman epävirallista ja sekavaa. Sain ajurit asennettua OK:sti (kai?), mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan peleissä, NFS Porshe menee nurin välittömästi, toivottavasti se ei liity tuohon ajuriasennukseen.

Onko siis kellään kokemuksia miten Xbox ohjain pelaa PC:ssä, voiko ohjainta kalibroida yms. jollain ohjelmalla vai pitäisikö tuon toimia peleissä suoraan vain ajurit asentamalla, vähän epäilyttää.
 
Juu, NFSU:ssa oli koko ajan kaasu pohjassa (mahdoton tehdä hyvä lähtö dragissa, mahdoton käyttää käpäriä), joten se siitä.

Itse palautin 14 päivän kuluessa. En tiedä johtuiko niistä paskoista ajureista vai vanhasta isosta ohjaimesta, mutta ei kuitenkaan toiminut.
 
Vastaus: Xbox ohjain PC:n USB liitäntään

No, puolisen vuotta vierähtänyt, olisiko kellään asiaan lisättävää. Eli toimiiko kellään Xbox ohjain PC:ssä?
 
Vastaus: Xbox ohjain PC:n USB liitäntään

Flamingo sanoi:
No, puolisen vuotta vierähtänyt, olisiko kellään asiaan lisättävää. Eli toimiiko kellään Xbox ohjain PC:ssä?
No juu, minä kyhäsin itse ohjaimeen usb-liittimen näiden loistavien ohjeiden mukaan, joten nyt ohjain toimii xboxissa ja peeceessä. Ohjain toimii muuten kuten xboxissakin, mutta ainakin useimmiten liipaisimet eivät ole analogiset, joka johtuu siitä että harva pc-peli tukee "analogisia liipaisimia". Eli tatit ovat analogiset ja tärinä-tuki löytyy ainakin seuraavista peleistä:

-Thief 3
-GTA: Vice City
-Microsoft Flight Simulator 2004
-Microsoft Combat Flight Simulator 3
-TrackMania
-Mafia

Tuossa oli kaikki pelit, joita olen edes kokeillut ohjaimella, eli jokainen tähän mennessä. Itse olen hommassa käyttänyt näitä ajureita, niin kuin linkin takana suositellaan.

Kolvaaminen oli kyllä saatu näyttämään linkin takana helpolta, että jos et rautainen ammattilainen ole, varaa yhdet ekstra kädet hommaan mukaan, sillä kaksi ei riitä..
 
Vastaus: Xbox ohjain PC:n USB liitäntään

Ok, hyvä. Wanhalla PC:llä en saanut toimimaan, mutta pitääpä konffata uuteen kokoonpanoon tuo homma kasaan, sen verran hyvä ohjain tuo xboxin ohjain.
 
Vastaus: Xbox ohjain PC:n USB liitäntään

Joo... mä ainakin modasin sen väli-kaapelin vaihtamalla sen toisen pään USB-liitännäiseksi.
Kokeilin toimivuutta Tony Hawks Pro Skater 2:sella eikä reagoinut yhtään. Voi olla että sitä peliä ei varmaan pysty pelaamaan Xbox-padilla.

Mutta olisiko olemassa jotain luetteloa Xbox-padilla pelattavista peleistä?:D
 
Ylös Bottom