Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Löytyykö täältä ihmisiä, jotka ennakkotilasivat Xbox One -konsolin tarjoushintaan viime vuonna marraskuussa Digiexpojen vpd-ständiltä? Alkuperäinen tarjous oli siis seuraavanlainen: Xbox One -konsoli + Kinect + toinen ohjain + Titanfall + AAA-luokan peli + 12kk Pelaaja-lehteä kaupan päälle. Kaikki tämä 529€:lla.

Pitkin kevättä olen vastaanottanut sähköpostia vpd:ltä kahteen kertaan. Minulle lähetettiin joulukuussa ensimmäisen kerran viestiä, jossa minua pyydettin maksaaman 529€ heidän tililleen, mikäli halusin messutarjoukseen kuuluvat vuoden Pelaaja-lehdet (Onneksi en maksanut). Seuraavan kerran minuun otettin yhteyttä maaliskuussa. Maaliskuussa oli siis varmistunut, että Xbox One julkaistaan suomessa vasta syyskuussa. Minulle tarjottin mahdollisuutta vaihtaa ennakkotilaukseni import-konsolin väliltä, mutta silloin olisin joutunut luopumaan toisesta ohjaimesta ja Titanfallista. Hinta oli myös paljon korkeampi, kuin itse messutarjous. Tästä luonnollisesti kieltäydyin. Toukokuussa Microsoft julkisti, että Xbox Onesta julkaistaan Kinectitön-versio. Tällä kertaa lähetin itse sähköpostia vpd:lle, jossa tiedustelin, että pystyykö Xbox One + Kinect comboa vaihtaaman pelkän Xbox Onen väliltä. vpd vastasi, että vaihtaminen onnistuu, mutta he odottavat vielä tarkempia tietoja konsolin hinnasta suomessa.

Nyt kun Xbox One -konsolin julkaisu on enää alle kuukauden päässä, olen alkanut ihmetellä miksi vpd ei ole lähettänyt minkäänlaista sähköpostia, koskien konsolin julkaisua. Heinäkuussa Microsoft tiedotti, että ne jotka ennakkotilasivat Xbox One -konsolin viime vuonna, saavat ilmaiseksi Forza 5, FIFA 15 ja Dance Central: Spotlight -pelit. Eli tämä siis käytännössä kuulu mukaan messutarjoukseen? Olen yrittänyt pariin kertaan lähettä sähköpostia asiasta, mutta vastausta ei ole kuulunut. Jos täältä löytyy siis minunkaltaisiani ihmisiä, pyydän teitä ottamaan yhteyttä vpd:lle.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Löytyykö täältä ihmisiä, jotka ennakkotilasivat Xbox One -konsolin tarjoushintaan viime vuonna marraskuussa Digiexpojen vpd-ständiltä? Alkuperäinen tarjous oli siis seuraavanlainen: Xbox One -konsoli + Kinect + toinen ohjain + Titanfall + AAA-luokan peli + 12kk Pelaaja-lehteä kaupan päälle. Kaikki tämä 529€:lla.

Pitkin kevättä olen vastaanottanut sähköpostia vpd:ltä kahteen kertaan. Minulle lähetettiin joulukuussa ensimmäisen kerran viestiä, jossa minua pyydettin maksaaman 529€ heidän tililleen, mikäli halusin messutarjoukseen kuuluvat vuoden Pelaaja-lehdet (Onneksi en maksanut). Seuraavan kerran minuun otettin yhteyttä maaliskuussa. Maaliskuussa oli siis varmistunut, että Xbox One julkaistaan suomessa vasta syyskuussa. Minulle tarjottin mahdollisuutta vaihtaa ennakkotilaukseni import-konsolin väliltä, mutta silloin olisin joutunut luopumaan toisesta ohjaimesta ja Titanfallista. Hinta oli myös paljon korkeampi, kuin itse messutarjous. Tästä luonnollisesti kieltäydyin. Toukokuussa Microsoft julkisti, että Xbox Onesta julkaistaan Kinectitön-versio. Tällä kertaa lähetin itse sähköpostia vpd:lle, jossa tiedustelin, että pystyykö Xbox One + Kinect comboa vaihtaaman pelkän Xbox Onen väliltä. vpd vastasi, että vaihtaminen onnistuu, mutta he odottavat vielä tarkempia tietoja konsolin hinnasta suomessa.

Nyt kun Xbox One -konsolin julkaisu on enää alle kuukauden päässä, olen alkanut ihmetellä miksi vpd ei ole lähettänyt minkäänlaista sähköpostia, koskien konsolin julkaisua. Heinäkuussa Microsoft tiedotti, että ne jotka ennakkotilasivat Xbox One -konsolin viime vuonna, saavat ilmaiseksi Forza 5, FIFA 15 ja Dance Central: Spotlight -pelit. Eli tämä siis käytännössä kuulu mukaan messutarjoukseen? Olen yrittänyt pariin kertaan lähettä sähköpostia asiasta, mutta vastausta ei ole kuulunut. Jos täältä löytyy siis minunkaltaisiani ihmisiä, pyydän teitä ottamaan yhteyttä vpd:lle.

Mulla on sama tarjous edelleen sisällä, enkä ole toistaiseksi perunut. Pelaajalehdet jäi itseltäni saamatta, koska en suostunut maksamaan konsolia ennen joulua. Tuo pyyntö mielestäni oli hieman outo, koska ei siellä messuilla ollut puhetta, että paketti pitää maksaa lähes heti, jotta on oikeutettu vuoden ilmaiseen tilaukseen. Olen muutamalla viestillä lähestynyt Vpd:tä ja sain itse vastaukseksi, että pakettiin kuuluu Titanfall, lisäohjain, Forza 5 ja Fifa 15. Dance Central: Spotlightista ei kyllä ollut mitään puhetta.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Vielä ehtii harkita vanhoja (muualta kuin Expertiltä tehtyjä) ennakkotilauksia uudestaan, kun Discshopista saa perjantain ja lauantain ajan konsolin ja kahden pelin paketin hintaan 373,05 € (sis. postikulut). Tämän 10 % alennuksen saa alennuskoodilla GCTTGqGL.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Vielä ehtii harkita vanhoja (muualta kuin Expertiltä tehtyjä) ennakkotilauksia uudestaan, kun Discshopista saa perjantain ja lauantain ajan konsolin ja kahden pelin paketin hintaan 373,05 € (sis. postikulut). Tämän 10 % alennuksen saa alennuskoodilla GCTTGqGL.


Loistava löytö, kiitokset tästä! Meni tilaukseen/vaihtoon verkkokaupasta varatun (429€) konsolin tilalle!
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Kiitosta täältäkin. Meni tilaus kanssa vaihtoon.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Juuri eilen kyllästyin odottelemaan mahdollisia parempia tarjouksia ja pistin konsolin netnattilasta tilaukseen 390 eurolla. Ei mennytkään pitkään, kun jo parempi tarjous löytyi :)
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Jep, kiitos kun ilmoitit tuosta alennuskoodista. Suosittelen, että porukka lisää myös Play & Charge kitin samaan pakettiin, itse en ole pelannut paristoilla vuoden 2009 jälkeen. Ei sisälly Xbox One paketteihin, joutuu käyttämään paristoja muuten!
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

cdonissa olisi Xbox One + Destiny & Call of Duty Ghosts 429.95€

http://cdon.fi/pelit/xbox_one/

Ihan mukava tarjous, kun pelit maksavat huikeat 0€ jos ostaa konsolin :)
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Joo, tuo on kyllä ihan hyvä. Mutta pidän mieluummin siltikin pakettini konsoli + Metro Redux + Fifa 15 + Forza 5 + Play & charge kit hintaan n. 436€ sen alennuskoodin avulla.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Discshopista tilattuna 370e ja risat, vähä harmitti, kun ei kukaan mainostanut että kuuluu ostohyvityksiin discshoppi, olisi 5% saanut uusi asiakas takaisin rahaa vielä..

No on tuo silti edullinen, ja jos toista ohjainta haluaa halvalla citymarketin verkkokaupassa kun ostaa 100€ llä, sai alennuskoodilla 20e alennusta
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Muistaako kukaan vielä noin vuoden takaista cdonin mokaa, kun alennuskoodilla sai "hieman" liikaa alennusta...

Foorumilta taisi muutama kaveri ennakkotilata Boksin kyseisellä koodilla, minä myös. Itsellä on vielä tilaus avoimena, Day one (kinect) versio. 350,27€

Mites muut?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Oman tilaukseni CDOn karusti perui. (Silloinen megatarjoushan alkaa olla jo aika hyvin linjassa nykyisten tarjousten kanssa, ainakin ellei Kinectistä perusta.)
 
Kyllä nyt menee tilanne entistä mielenkiintoisemmaksi. Discshop tiedotti juuri seuraavaa:

"Microsoft on juuri ilmoittanut, että valitettavasti Xbox One +Kinect konsolipaketit tulevat myöhästymään Xbox One lanseerauksesta tehtaalla sattuneen viivästyksen vuoksi.
Microsoft tarjoaa hyvityksenä kyseisen konsolipaketin tilaajille Kinect Sports Rivals -pelin latauskoodin maksutta.

Näillä näkymin Xbox One +Kinect konsolipaketit toimitetaan asiakkaille viikoilla 38-39."

Aikataulu pitenee ja potti jatkaa kasvamistaan. Kuinkahan laajasti nämä ongelmat vaikuttavat?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Melkein ehti säikyttää tuo viesti, tosin kyse on vain Kinectillisestä mallista. En minä ainakaan kestä enää enempää kuin 5.9. asti. Tuo julkaisupäivä kiinnostaa siksi, koska Suomen lokalisoinnin pitäisi olla valmis myös silloin ja ne "+2 peliä" pelipaketit eivät ole saatavilla ennen tuota. Sellaista palautetta tullut, että melkoinen roskapeli tuo Kinect Sports Rivals loppupeleissä on. Eli jos se tulee koodilappuna niin kannattanee harkita sen myymistä.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Muiden pisneksien ohella tein pienimuotoista kartoitusta missä mennään Xbox Onen julkaisun kanssa.

Kampin Konsollinet ei järjestä yömyyntiä, kuten ei myöskään samaisen liikekeskuksen GameStop. Syynä vähäinen ennakkotilausten määrä. Kovin ostopaine päässyt jo purkautumaan harmaatuodun version kautta.

Tuossa ylempänä Gameskeeper jo kertookin sen minkä kuulin myyjän suusta tänään, Kinect-versio myöhästyy eikä ehdi julkaisuun.

Hiukan yllättäen Verkkokauppa.comin myyjä ei tiennyt mahdollisesta yömyynnistä saatika Kinect-versioiden kohtalosta yhtään mitään.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

2013 puolella kun varasin ton xbox onen niin luvatiin lisäksi 2 peliä niin onko ne nyt unohdettu vai tuleeko tohon konsoolin mukana tulevien lisäksi?


Killin Twitter-tiedotusta aiheesta 20. elokuuta 2013: #XBOX-TIEDOTUS: Jokainen joka on ennakkotilannut / tilaa #XboxOne:n SUOMESTA viimeistään tänään, saa hän kaksi (2) AAA-peliä kaupan päälle.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

2013 puolella kun varasin ton xbox onen niin luvatiin lisäksi 2 peliä niin onko ne nyt unohdettu vai tuleeko tohon konsoolin mukana tulevien lisäksi?
Ainut, joka tietää tuosta asiasta sen enempää, on firma josta varasit konsolin. Xboxin virallinen kanta on kai nuo kahden pelin paketit, joita on tarjolla Cdonissa useampikin.

Tämä kun on hintaketju, niin spämmätään muutama harkinnan arvoinen peliversio.

Dead Rising 3: Apocalypse Edition

http://www.discshop.fi/pelit/xbox_one/dead_rising_3_apocalypse_edition/P96140

Ryse: Son of Rome: Legendary Edition

http://www.discshop.fi/pelit/xbox_one/ryse_son_of_rome_legendary_edition/P96143

Molemmat sisältävät pelien lisäsisältöpaketteja, jotka maksavat yhteensä monta kymppiä livessä, jos ne haluaa erikseen ostaa.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Uskomatonta! Gigantti antaa vielä kaupan päälle NHL 15 -pelin FIFA 15 ja Forza 5 -pelien lisäksi, eikä mitään ennakkotilausta edes tarvita.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Uskomatonta! Gigantti antaa vielä kaupan päälle NHL 15 -pelin FIFA 15 ja Forza 5 -pelien lisäksi, eikä mitään ennakkotilausta edes tarvita.

Täytyy kuitenkin muistaa Forzan ja Fifan olevan latauskoodeja ja vain NHL15 varsinainen pelilevy. Tästä huolimatta upea paketti aloitukseen. Kyseessä ilmeisesti rajoitettu erä ja ilman ennakkovarausta, eli tahtoisi sanoa jonottelua perjantaina myymälän edessä? Tuleeko kameraa mukana?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Ainut, joka tietää tuosta asiasta sen enempää, on firma josta varasit konsolin. Xboxin virallinen kanta on kai nuo kahden pelin paketit, joita on tarjolla Cdonissa useampikin.

Pelit siis luvattiin microsoftin puolelta että saisi 2 peliä ei mikään liike joten tuntuu vähän että nyt yritetään kusettaa kun noista peleistä ei ole enää kuulunut mitään
 
Ylös Bottom