Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Onko tuo pulju luotettava? Ja toimiko koodi normaalisti Euro-alueen konsolissa?

Mulla ainakin tuli koodi, eli ainakin itselleni oli luotettava. Käsitin että noissa prepaid gold korteissa ei olisi enään maarajoituksia olemassa. Ainakin itse sain lisättyä ongelmitta tuon koodin ja kuitti tuli ja päättymispäivä häämöttää vuonna 2016.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Tuolla olis noita M$ pointsejakin näköjään. Vieläkö ne toimii? Siis niin että ne muuttuu rahaksi. Ja mikä se kurssi oli? Tulisko noi edes halvemmaksi?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Mulla ainakin tuli koodi, eli ainakin itselleni oli luotettava. Käsitin että noissa prepaid gold korteissa ei olisi enään maarajoituksia olemassa. Ainakin itse sain lisättyä ongelmitta tuon koodin ja kuitti tuli ja päättymispäivä häämöttää vuonna 2016.

Jep, hyvin toimi homma mullakin. Tosin en muistanut, että olin joskus tarttunut tällaisiin vastaaviin tarjouksiin aikaisemminkin ja mulla oli jo Live Goldia melkein vuoden 2017 loppuun saakka. Tästä johtuen konsoli ei suostunut ottamaan tätä uutta koodia vastaan vaan totesi, että yritä uudelleen parin kuukauden päästä, jotta 36 kuukauden etukäteen maksettu aika ei ylity... :p
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Osaako kukaan sanoa että saako mistään noita valkoisia Xbox One - konsoleita? Useimmista paikoista tuo Sunset Overdrive bundlekin on jo loppunut.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Kokeilin toimii [emoji106] . Hinnaksi tuli 27,05€, maksoin paypalin kautta. Koodi tuli noin puolessa tunnissa.

Hieman kyllä epäilyttävä sivusto, mutta google kertoi että tuomittaa tuotteet.
Jäin vain ihmetyttämään pitääkö se toimitusosoite oikeasti laittaa vasta siinä maksun yhteydessä?
Tunnuksia tehdessä se halusi osoite tiedot, joka nosti vielä enempi epäilyksiä. Jätin homman sitten kesken.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Hieman kyllä epäilyttävä sivusto, mutta google kertoi että tuomittaa tuotteet.
Jäin vain ihmetyttämään pitääkö se toimitusosoite oikeasti laittaa vasta siinä maksun yhteydessä?
Tunnuksia tehdessä se halusi osoite tiedot, joka nosti vielä enempi epäilyksiä. Jätin homman sitten kesken.
Mä ostin tuolta ja maksoin PayPalilla. Mitään tunnuksia ei tarvinnut tehdä, enkä kyllä olisi tehnytkään. Koodi tuli vuorokauden sisällä PayPal tiliin liitettyyn sähköpostiin.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Tietääkös kukaan saako tätä Forza Limited edition konsolia tilattua ennakkoon vielä mistään?
Ajattelin nyt siirtyä 360 kerhosta Oneen, ihan vain Forza kutosen ansiosta, ja tämä bundle olisi itselleni juuri sopiva kun saa pelinkin mukana. Usan microsoft storesta pystyvät jo ennakkotilaamaan tuota konsolia, mutta suomen microsoft storessa näkyy vasta arvioitu ovh. 479,99e. Tuleekos tämä ennen tuota ensikuun julkaisupäivää esim. verkkokauppa.comiin myyntiin ennakkotilaustuotteena vai napsahtaako vasta julkaisupäivänä ilmoille?

http://www.xbox.com/fi-FI/xbox-one/consoles/1tb-forza-6 Kyse siis tästä konsolibundlesta.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Tietääkös kukaan saako tätä Forza Limited edition konsolia tilattua ennakkoon vielä mistään?
Ajattelin nyt siirtyä 360 kerhosta Oneen, ihan vain Forza kutosen ansiosta, ja tämä bundle olisi itselleni juuri sopiva kun saa pelinkin mukana. Usan microsoft storesta pystyvät jo ennakkotilaamaan tuota konsolia, mutta suomen microsoft storessa näkyy vasta arvioitu ovh. 479,99e. Tuleekos tämä ennen tuota ensikuun julkaisupäivää esim. verkkokauppa.comiin myyntiin ennakkotilaustuotteena vai napsahtaako vasta julkaisupäivänä ilmoille?

http://www.xbox.com/fi-FI/xbox-one/consoles/1tb-forza-6 Kyse siis tästä konsolibundlesta.

Gamestopista pystyi ainakin kesäkuussa varaamaan, niin kannattaa sieltä kysyä ainakin. Cdonista voi myös varata, ainakin tällä hetkellä. http://cdon.fi/pelit/xbox_one_1tb_forza_6_limited_edition-34026096
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Laitoin gamestopille kysymystä asiasta eikä ainakaan tällähetkellä ole kuin fifa 16 bundle ennakkovarattavissa. Pitäisiköhän vielä odotella hetki jos verkkokauppa.comistakin vastaisivat tai putkahtaisi muutenvaan tilattavaksi jonnekkin muualle? Vai tarttuisiko suoraan tohon cdonin 500e tilaukseen..
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Eikö tuota tosiaan ole muualta ennakkotilattavissa kuin cdonista?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Olen erinäisistä syistä pysytellyt vielä erossa "uudesta" sukupolvesta, mutta tänä syksynä aikeissa siirtyä tuosta 360:sta Oneen. Olenko sokea, vai eikö noita 1TB Fifa-bundleja ole vielä Suomessa tarjolla ennakkovarauksina? Mielestäni tuo 399 EUR olisi ihan houkutteleva paketti, mutta en ole vielä saanut silmiini mistään. Siis edes tuota 1TB-pakettia, hinnasta puhumattakaan.

Viittaan siis mm. GameSpotin artikkeliin tuon paketin julkaisusta.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Olen erinäisistä syistä pysytellyt vielä erossa "uudesta" sukupolvesta, mutta tänä syksynä aikeissa siirtyä tuosta 360:sta Oneen. Olenko sokea, vai eikö noita 1TB Fifa-bundleja ole vielä Suomessa tarjolla ennakkovarauksina? Mielestäni tuo 399 EUR olisi ihan houkutteleva paketti, mutta en ole vielä saanut silmiini mistään. Siis edes tuota 1TB-pakettia, hinnasta puhumattakaan.

Viittaan siis mm. GameSpotin artikkeliin tuon paketin julkaisusta.

Eikös Gamestop ainakii myy 1TB Fifa-bundlee?
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Eikös Gamestop ainakii myy 1TB Fifa-bundlee?
Joo, nyt näyttää ilmestyneen myös suomisivuille mainos. Aiemmin oli vain muiden maiden sivuilla varattavissa. Nyt oli tuohonkin laitettu 399,95 € hinnaksi. Vielä ei näköjään pääse lisäämään ostoskoriin / varaamaan muuten, mutta eiköhän se tuonne lähiaikoina tule.
 
Ylös Bottom