Siirrän tuolta Xbox One ketjusta tähän....
Tämä on Gigantilta naurettavaa pelleilyä. Meinasin jopa varoittaa tästä mahdollisuudesta, koska puolisolle kävi sillä tavalla samaisessa puljussa että joutui jankkaamaan läppäristä siellä tiskillä kun palautti, siinä oli näppäimistö vähän outo. Eli että muka palautus ei muka käy jos laite on rikki, no yllättäen siinä lennossa mielipide muuttui että hei itseasiassa olikin vain PASKA_ei rikki. Siinä sentään ei ollut aivan pakasta vedetystä kyse, mutta kyllä tässä sinun tapauksessa olisi pitänyt antaa uusi hyllystä tilalle_tietenkin. Noh, hyvä kun äänestit tässä tilanteessa lompakolla. Toivottavasti joskus oppivat että ei tuollainen ole mistään kotoisin, tuon kohtelun jälkeen asiakas ostaa mielummin jakossa kaiken kilpailijalta ja kalliimmalla mielummin kuin palaa Giganttiin ja ottaa riskin että joutuu taaskin pompoteltavaksi...