Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Muistaako kukaan vielä noin vuoden takaista cdonin mokaa, kun alennuskoodilla sai "hieman" liikaa alennusta...

Foorumilta taisi muutama kaveri ennakkotilata Boksin kyseisellä koodilla, minä myös. Itsellä on vielä tilaus avoimena, Day one (kinect) versio. 350,27€

Mites muut?

Postissa tuo odottelee. Ilman tuota hintaa olis jäänytkin ostamatta tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Jos joku tilasi CDON:ilta sen destiny + CoD Ghosts bundlen niin ootteko saanut niitä Destinyn latauskoodeja? En itse löydä mistään cdonin sivuilta sitä vaikka sanotaan että pitöisi olla ''omat sivut -> redownloads'' mutta ei ole.. laitoin sähköpostiakin aspaan niin katotaa mitä sieltä vastataan.. koodin piti tulla siis julkaisupäivänä..
 
Oman pelilaatikkoni sain viime perjantaina, vaan vasta maanantaina ehätin myyntipakkauksen avaamaan ja konsolin paikoilleen asentamaan. Forza ei tällä hetkellä niin kamalasti kiinnostanut, joten ei minulla sille ole juuri nyt kauheasti pelattavaa. Onneksi sain kaahailut vaihdettua räiskintään, kun ei kuitenkaan tule Destinyssä PS4:llä ammuttua tarpeeksi. Loppukuusta tulee kuiteknin se FIFA, jota varmasti pitää tyyppailla. Koko laitteen hankinnan motivoi tietenkin vain se yksi syksyllä julkaistava kokoelmapakkaus, joten ehkä laite on siihen asti vielä vähän hiljaisemmassa käytössä... Ihan kivalta vehkeeltä tuo kuitenkin vaikuttaa, mitä nyt vähän on valikkojen kanssa arpomista.

Oman laitteeni tilasin siis Discshopista, enkä ainakaan vielä mitään häröilyjä havainnut vehkeen toimivuuden suhteen.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Joblo liittyi juuri joukkoon ostamalla oman Fifa&Forza -bundlen Prisman verkkokaupasta 429 eurolla sekä tilaamalla base.com:sta Battlefield 4:n. Näin sitä pitkästä aikaa nyt sitten siirrytään taas uuteen konsolisukupolveen!
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Joblo liittyi juuri joukkoon ostamalla oman Fifa&Forza -bundlen Prisman verkkokaupasta 429 eurolla sekä tilaamalla base.com:sta Battlefield 4:n. Näin sitä pitkästä aikaa nyt sitten siirrytään taas uuteen konsolisukupolveen!

Onnea! Mullehan Prisma soitti ja perui kaupat, kun muka tavaraa ei ole saatavilla tarpeeksi kaikille tilanneille. Tilasin n. 2 viikkoa ennen julkaisua.
Nyt taas näyttäisi boxia olevan. Ilmeisesti ostohyvitys sai heidät heräämään.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Expertin messuilta viikonloppuna
One+forza+fifa latauskoodit 349 ja one kinectillä samainen 349e.

Ostettavissa myös netistä ja kumpaakin 150kpl erä.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Onko kukaan Netanttilasta tilannut saanut sitä pakettia missä tulee kinect ja useampi ohjain. Soittanut nyt pari kertaa Netanttilan asiakas palveluun ja yrittänyt tiedustella saapumis päivämäärää. Asiakaspalvelun töykeyttä kuvaa se että kukaan ei osaa sanoa että tuleeko boxit milloin, riippuu henkilöstä löytyykö edes koko tilausta kun on kuulemma ne yli vuosi sitten tilatut tilaukset siirretty johonkin toiseen järjestelmään? Edelleen ihmetyttää että Anttilasta ei mitään yhdeyden ottoa ole ollut kyseiseen asiaan vaan kaikki kyselyt ja viipymis informaatiot on joutunut itse kyselemään...
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Onko kukaan Netanttilasta tilannut saanut sitä pakettia missä tulee kinect ja useampi ohjain.

Ja saivatko konsolinsa NetAnttilasta (tai VPD:stä) jo saaneet tosiaan sen ennakkotilaajille luvatun ylimääräisen ohjaimen? Tässä on ilmeisesti ollut epäselvyyttä.

Lisäohjain lienee Microsoftin joillekin jälleenmyyjille lupaama ylimääräinen etu, joka ei välttämättä olekaan materialisoitunut ainakaan asiakkaalle asti.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Ja saivatko konsolinsa NetAnttilasta (tai VPD:stä) jo saaneet tosiaan sen ennakkotilaajille luvatun ylimääräisen ohjaimen? Tässä on ilmeisesti ollut epäselvyyttä.

Lisäohjain lienee Microsoftin joillekin jälleenmyyjille lupaama ylimääräinen etu, joka ei välttämättä olekaan materialisoitunut ainakaan asiakkaalle asti.

Mulla oli tilattuna se VPD:n 2013 Digiexpossa ollut tarjouspaketti ja ohjain tuli paketin mukana heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Ja saivatko konsolinsa NetAnttilasta (tai VPD:stä) jo saaneet tosiaan sen ennakkotilaajille luvatun ylimääräisen ohjaimen? Tässä on ilmeisesti ollut epäselvyyttä.

Lisäohjain lienee Microsoftin joillekin jälleenmyyjille lupaama ylimääräinen etu, joka ei välttämättä olekaan materialisoitunut ainakaan asiakkaalle asti.

Tänään kiikutti Matkahuolto ylimääräisen ohjaimen kotiovelle saakka. NetAnttilasta oman boxini tilasin.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Itehän peruin sen netanttilan tilauksen jo aikoja sitten, kun olin niin pettynyt tuohon Microsoftin toimintaan. Ja tadaa, tänään toi matkahuollon täti mulle Xbox One-ohjaimen! Siis ei oo todellista :D Taidan pitää turpani kiinni ja pistää ohjaimen paketissaan hyllyyn kun vituttaa tää toiminta niin rankasti.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Itehän peruin sen netanttilan tilauksen jo aikoja sitten, kun olin niin pettynyt tuohon Microsoftin toimintaan. Ja tadaa, tänään toi matkahuollon täti mulle Xbox One-ohjaimen! Siis ei oo todellista :D Taidan pitää turpani kiinni ja pistää ohjaimen paketissaan hyllyyn kun vituttaa tää toiminta niin rankasti.

No katso nyt ettei ole laskutettu kortilta tms. laskua mukana. Eli kannattaa joko varata tarvittava määrä rahaa tallessa, tai jättää paketti avaamatta palauttamista varten.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

No katso nyt ettei ole laskutettu kortilta tms. laskua mukana. Eli kannattaa joko varata tarvittava määrä rahaa tallessa, tai jättää paketti avaamatta palauttamista varten.

Miten ne vois mitään laskuttaa kun en ole tilannut ohjainta, olen tilannut Xbox onen (jonka olen perunut kuukausia sitten). Ja ohjaimen lähettäjä ei ollut edes nettianttila vaan joku aivan ihme firma. En ala ohjainpakettia availemaan mutta en myöskään ajatellut kyllä laittaa tikkua ristiin palautuksen kanssa.

EDIT: perkele omatunto alkoi soimata sen verran että laitan nyt mailia tuonne...
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Gigantti Megastore Raisiossa löytyy hyllystä ainakin yksi kappale Xbox One Day One Editionia. Mukana Kinect ja kolme peliä: Forza Motorsport 5, FIFA 15 ja Dance Central Spotlight. Hinta 479€.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

wuhuu! Tänään sain viestin että ohjain on matkahuollossa.:eek:
Vieläku konsolin sais tämän vuoden puolella?
Tätä surullisen kuuluisaa netanttilan tarjousta odotellessa. Taitaa vaan koko pulju keretä mennä konkurssiin ennenkuin xbone saapuu.:D
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Miten ne vois mitään laskuttaa kun en ole tilannut ohjainta, olen tilannut Xbox onen (jonka olen perunut kuukausia sitten). Ja ohjaimen lähettäjä ei ollut edes nettianttila vaan joku aivan ihme firma. En ala ohjainpakettia availemaan mutta en myöskään ajatellut kyllä laittaa tikkua ristiin palautuksen kanssa.

EDIT: perkele omatunto alkoi soimata sen verran että laitan nyt mailia tuonne...
Niin joo, luin huonosti. Saitkin pelkän ohjaimen. Luin että tuli ihan konsolin kera.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Pääkaupunkiseudulla lähiaikoina suljettavat Espoonlahden ja Myyrmannin Anttilat myyvät Kinectitöntä Xbox Onea hintaan 299 €. Kampanja on voimassa 15. 10. asti.
 
Vastaus: Xbox One -hankintaketju (hintatiedot yms.)

Pääkaupunkiseudulla lähiaikoina suljettavat Espoonlahden ja Myyrmannin Anttilat myyvät Kinectitöntä Xbox Onea hintaan 299 €. Kampanja on voimassa 15. 10. asti.

Siis onko tuo tarjous vain ja ainoastaan espoonlahden ja myyrmannissa? Just eilen tilasin netanttilasta kinectless boxin ja nhl15 plussatarjouksessa 399,- :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom