Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Miten lobby chatin saa toimimaan änärissä logitech artemis spectrum g933 kuulokkeilla, kun siihen ei tule ollenkaan mikin kuvaa? Olen tyhmä ja en osaa puhua boxilla ollenkaan ps3 oli helpompi.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Miten lobby chatin saa toimimaan änärissä logitech artemis spectrum g933 kuulokkeilla, kun siihen ei tule ollenkaan mikin kuvaa? Olen tyhmä ja en osaa puhua boxilla ollenkaan ps3 oli helpompi.
Pistin Googleen ton sun kuulokkeen mallin ja heti löyty infoa:

fab4d285ec0e5b16afdb582d097cb42a.jpg


Onko sulla siis johto kuulokkeista ohjaimeen?
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Joo, on 3,5mm johto pelkästään.
Onko käytössä kuulokeadapteria? Anyways, jos on tai ei ole niin kannattaa tsekata päivitykset ohjaimelle samalla kun kuulokkeet ovat siinä kiinni.

Kuulokkeiden asetuksia pystyy muokkaamaan kun kuulokkeet ovat ohjaimessa kiinni ja tuplanapauttamalla Xbox-nappia ohjaimesta. Pitäisi tulla esiin valikko mikä näyttää tältä:
51e62d5335b5958ed08853273c2186d0.jpg


Tsekkaa, että headset mic on päällä.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/controllers/blue-wireless-controller

Milloin tämä saadaan tänne eurooppaan vai jääkö jenkkien yksinoikeudeksi? Itse ostan heti jos ja kun tuota täältä saa.

Tulikin sitten ostettua Copper Shadow värityksen omaava ohjain. Jos on kiinnostusta jollain ostaa tuo koko sininen ohjain niin verkkokauppa.com:lla on niitä myynnissä tälläkin hetkellä. Olin jo siinä luulossa, että Mikkisofta olisi parantanut laatua ohjaimissaan Bonen myötä, mutta väärässä luulossa olin näköjään. Sama tyyppi vika iski sitten Bonen ohjaimeen kuin mitä moneen 360:n ohjaimeenkin eli pelihahmo rupeaa liikkumaan itsekseen pelissä eteenpäin vaikka et koskisi ohjaimeen. Tuon takia piti ostaa useita ohjaimia 360:lle ja nyt joutui ostamaan saman vian takia ensimmäisen uuden ohjaimen Bonelle. No parisen vuotta taisi kestää Bonen ohjain ennen kuin kyseinen vika ilmeni.

Edit: No pentele vieköön menin sitten kattelemaan lisää kuvia tuosta koko sinisestä ohjaimesta ja pakkohan se oli laittaa tilaukseen sitten, kävi kiusaus liian kovaksi. No onpahan varalla sitten toinen ohjain jo valmiiksi :cool:
[h=1][/h]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tulikin sitten ostettua Copper Shadow värityksen omaava ohjain. Jos on kiinnostusta jollain ostaa tuo koko sininen ohjain niin verkkokauppa.com:lla on niitä myynnissä tälläkin hetkellä. Olin jo siinä luulossa, että Mikkisofta olisi parantanut laatua ohjaimissaan Bonen myötä, mutta väärässä luulossa olin näköjään. Sama tyyppi vika iski sitten Bonen ohjaimeen kuin mitä moneen 360:n ohjaimeenkin eli pelihahmo rupeaa liikkumaan itsekseen pelissä eteenpäin vaikka et koskisi ohjaimeen. Tuon takia piti ostaa useita ohjaimia 360:lle ja nyt joutui ostamaan saman vian takia ensimmäisen uuden ohjaimen Bonelle. No parisen vuotta taisi kestää Bonen ohjain ennen kuin kyseinen vika ilmeni.

Edit: No pentele vieköön menin sitten kattelemaan lisää kuvia tuosta koko sinisestä ohjaimesta ja pakkohan se oli laittaa tilaukseen sitten, kävi kiusaus liian kovaksi. No onpahan varalla sitten toinen ohjain jo valmiiksi :cool:
[h=1][/h]
Olen kuullut muutamilta kavereilta samasta viasta, mutta minulla ei ole ikinä ollut kyseistä ongelmaa. Minulla vieläkin tallessa yli 10v vanha ensimmäisen Xbox 360 konsolin oston yhteydessä tullut ohjain ja toimii samalla tavoin kuin silloinkin. Pelitunteja kuitenkin ohjaimella satoja ellei jopa yli tuhat.

Nämä uudet ohjaimet siitä kivoja, että on pieni tekstuuri kämmenosissa, tatteja paranneltu (eivät kulu niin nopeasti) ja löytyy Bluetooth-tuki joten voi käyttää W10 laitteilla suoraan.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Mikähän näihin logitechin kuulokkeisiin nyt tuli kun ohjaimessa tulee tärinä niin kuuluu surina ja ohjain menee pois päältä mutta jää valopäälle ja pitää ottaa patteri irti että tokenee. Ilman kuuloketta toimii ohjain niinku pitääkin.?

Edit: korjaantu itekseen, tais olla pattereissa joku vika kun korkea äänipiikki sammutti ohjaimen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Mitähän nämä kuulokemikrofonin keskustelu mikseri ja mikrofonin valvonta kannattais laittaa balanssiin?
Ei hajuakaan muuta ku et se kuulokemikrofonin äänenvoimakkuus on oltava täysillä.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tarvitsisi hankkia uusi headset Xbox Onelle.

Onko kellään kokemusta noista HyperX:n kuulokkeista, tarkemmin vielä boxille lisensoidusta CloudX mallista? Näistä siis.

Muitakin kuulokkeita saa suositella.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tarvitsisi hankkia uusi headset Xbox Onelle.

Onko kellään kokemusta noista HyperX:n kuulokkeista, tarkemmin vielä boxille lisensoidusta CloudX mallista? Näistä siis.

Muitakin kuulokkeita saa suositella.

Kaverilla on tällaset ja kehu kyllä todella paljon miten istuvat päähän ja äänenlaatu on loistava...plussana vielä että käy sekä XBoneen että PS4:seen
http://hintaseuranta.fi/tuote/kuulo...sound-ls30-bluetooth-kuulokemikrofoni/4372135
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tarvitsisi hankkia uusi headset Xbox Onelle.

Onko kellään kokemusta noista HyperX:n kuulokkeista, tarkemmin vielä boxille lisensoidusta CloudX mallista? Näistä siis.

Muitakin kuulokkeita saa suositella.

Hyvät kokemukset on itselläni ainakin CloudX:n kuulokkeista. Mukavat päässä ja hyvä äänenlaatu. Mikrofoninkin pitäisi olla ihan pätevä. Ei ainakaan mitään valittamista omakohtaisten kokemusten perusteella.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

PS4:ssä ei tule piuhoja ohjaimen ja kuulottimien väliin, mutta XBonessa tulee

Okei, kerkesinkin selvittää että mukana tuleva usb palikka lähettää äänen konsolista. Kiinnostava vaihtoehto nuokin luurit.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

onko tähän mitään rockcandyn tapaisia ohjaimia jossa on juuri tommonen karkkimainen teema?.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Eiks noi oo just tärinäpainot?

Tärinä moottorithan ne siinä tosiaan on poistettuna. Toki sinne jäi ne liipaisimissa olleet pienet moottorit, mutta niistä katkaistaan vaan johdot muuten pitää purkaa ohjainta enemmän ja silloin ei riitä enään T8 Torx avain. Aluksi ajattelin, että en rupea availemaan Bonen ohjaimia, mutta sitten tuli vastaan peli nimeltä Ryse Son of Rome josta ei saanut asetuksista mitenkään pois tärinöitä joten avaus puuhiin oli sitten ryhdyttävä.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Huomasin että Xbox360 ohjaimessa alkaa johto olemaan huonossa kunnossa, menossa poikki ohjaimen ja sen muovipallukan välistä ja pätkii yhteys kun johtoa vääntelee, niin pitäisi varmaan jotain hankkia kohta tilalle. PC:lle siis tulisi niin olisiko järkevämpää hankkia XBone ohjain? Voiko Xbone ohjainta käyttää myös johdon kanssa vai vaatiiko lähettimen koneeseen? Niin ja mihin hintaan tuota ohjainta saa halvimmillaan alennuksista, 70 euroa kuitenkin aika kova hinta ohjaimesta ja adapterista.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

olisiko järkevämpää hankkia XBone ohjain?

Se kummasta ite tykkää enemmän.

Voiko Xbone ohjainta käyttää myös johdon kanssa vai vaatiiko lähettimen koneeseen?

Voi käyttää. Lisäksi uudemmat S-mallin ohjaimet toimivat bluetoothilla Win10 koneissa.

Niin ja mihin hintaan tuota ohjainta saa halvimmillaan alennuksista, 70 euroa kuitenkin aika kova hinta ohjaimesta ja adapterista.

Tähän en osaa vastata :p
 
Ylös Bottom