Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Minkälaisia kuulokkeita suosittelisitte xonelle jossa olisi 5.1/7.1 äänet? hintaluokka saisi olla alle 200.
Nyt uusimman päivityksen myötä tuli Windows Sonic - tuki. Meinaa siis sitä, että Windows 10 ja Xbox One osaavat virtualisoida 7.1 äänen mihin tahansa kuulokkeisiin. Itselläni ollut käytössä pari viikkoa HyperX Cloud II -kuulokkeiden kanssa ja toimineet mukavasti Overwatchin ja Battlefield 1:n kanssa. Etenkin bäfässä auttaneet kuulemaan vihollisen tulosuunnan kun makoilen lipulla :D

Suosittelen testaamaan jos jotkut stereokuulokkeet jo kotona on!
0d01d031f7e847507afabd8acdfea3a9.jpg
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

ok kiitti vinkistä. kokeilin joitain paskoja stereo kuulokkeita noilla asetuksilla ja jotenkin huonolta niillä kuullosti.
mutta pistin nuo HyperX Cloud II tilaukseen. katsotaan miltä sitten kuullostaa kun saapuvat kotiin.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

ok kiitti vinkistä. kokeilin joitain paskoja stereo kuulokkeita noilla asetuksilla ja jotenkin huonolta niillä kuullosti.
mutta pistin nuo HyperX Cloud II tilaukseen. katsotaan miltä sitten kuullostaa kun saapuvat kotiin.
Itse tykkään kyllä :) Itse odotan tulevia LucidSound LS35X kuulokkeita. Kiinnittyy suoraan ilman mitään telakoita langattomasti Windows 10 PC:hen, Xbox One- ja tulevaan Scorpio-konsoliin.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Itse tykkään kyllä :) Itse odotan tulevia LucidSound LS35X kuulokkeita. Kiinnittyy suoraan ilman mitään telakoita langattomasti Windows 10 PC:hen, Xbox One- ja tulevaan Scorpio-konsoliin.

Onks noiden hinnasta ollut mitään spekulaatiota?
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Nyt uusimman päivityksen myötä tuli Windows Sonic - tuki. Meinaa siis sitä, että Windows 10 ja Xbox One osaavat virtualisoida 7.1 äänen mihin tahansa kuulokkeisiin. Itselläni ollut käytössä pari viikkoa HyperX Cloud II -kuulokkeiden kanssa ja toimineet mukavasti Overwatchin ja Battlefield 1:n kanssa. Etenkin bäfässä auttaneet kuulemaan vihollisen tulosuunnan kun makoilen lipulla :D

Suosittelen testaamaan jos jotkut stereokuulokkeet jo kotona on!

Katos vaan olipa hyvä että katsastin ketjua mennyt ihan ohi, täytyykin ottaa testiin. Mites kun siellä on näköjään myös "Dolby Atmos for Headphones" onko se sama asia eri metodilla, onko kokemuksia siitä?
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Katos vaan olipa hyvä että katsastin ketjua mennyt ihan ohi, täytyykin ottaa testiin. Mites kun siellä on näköjään myös "Dolby Atmos for Headphones" onko se sama asia eri metodilla, onko kokemuksia siitä?

Windows Sonic kokeiltu Phantom Dustissa ja ihan hyvin olin matseissa tilanteen tasalla äänien puolesta, aivan kuten 5.1 kajareilla. Täytyy testailla vielä lisää muilla tutuilla peleillä.

Mitä tulee siihen Atmokseen näköjään se on maksullinen juttu.

[video=youtube;-eBNOuyvK3o]https://www.youtube.com/watch?v=-eBNOuyvK3o[/video]
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Nähtävästi näissä täysin langattomissa kuulokkeissa Turtle Beach ehtii markkinoille aikaisemmin. Nyt ennakkotilattavissa uudet TB Stealth 600 ja 700 mallit. Itse ajattelin ainakin nämä testailla, TB kuulokkeet jotenkin aina sopinut minulle ja vaikka Astrot kotona löytyy niin ne TBn vaan istuu mun päähän paremmin.

http://www.turtlebeach.com/en-us/stealth600-700
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Xbox-pelejä pääsee pelaamaan myös alkuperäisen Duke-ohjaimen tyylisellä lihastreenilaitteella:

The Duke isn’t an exact clone of the 2001 Xbox’s controller, however. While it does have those tiny black and white buttons above the Y, X, B, and A, the static Xbox logo in the middle of the original will be replaced with an actual LCD screen on The Duke showing an animated logo.
http://gizmodo.com/gamers-love-nostalgia-so-someone-is-bringing-back-the-1796000163
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tekisi mieli päivitellä kuulokkeet, joten löytyykö jotain suosituksia? Onko kukaan päässyt vielä testaamaan Turtle Beachin stealth 700 -mallia? Taisi tulla myyntiin vähän aikaan sitten ja noi houkuttelis jonkun verran. Budjetti olisi n. 200€.
 
Vastaus: Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tänään kesken pelin päätti ratti seota kunnolla ja nyt ei enään kalibroi eikä tee mitään muutakaan järkevää. Pitää ääntä ja jää paikoilleen junnaamaan.. Tosta on jo takuu loppunut niin mihinkähän tommosen vois viedä/lähettää huollettavaksi? Kyseessä Thrustmaster tx racing wheel. Ei olis varaa uutta ostaa ja veikkaan, että ton kyllä kuntoon saa kun tietäis kuka noita huoltaa.
 
Gigantissa on nyt Singles’ Day -viikonlopun ajan varsin hyvä tarjous 8 teratavun ulkoisesta kiintolevystä hintaan 179 €:
https://www.gigantti.fi/product/tie...gate-backup-plus-hub-8-tb-ulkoinen-kiintolevy

Seagate Backup Plus Hub 8 TB sisältää myös 2-porttisen USB-hubin, minkä vuoksi PS4 ei valitettavasti osaa laitetta hyödyntää. Tällä saa kuitenkIn ihan mukavasti tallennustilaa esim. X1X-mallin tarkemmille tekstuureille.
 
Kellään kokemuksia noista Turtle Beach Stealth 600X tai 700X kuulokkeista? Näyttäs olevan 700X noin 70e kalliimmat, mutta onko noissa suurta eroa? Erillinen äänenvoimakkuuden säädin on niissä kyllä plussaa.
 
Mulla olisi kysymyksiä Turtle Beach Elite 800X kuulokkeista. Eli näissähän on sisäänrakennettu mikrofoni niin saako sen mutetettua? Ja sitten kun näissäkään ei nyt mitenkään huikean suuri akun kesto ole niin pystyykö näitä lataamaan samaan aikaan kun niitä käyttää? Noita 700X:ä ei ilmeisemmin voi ladata piuhalla samaan aikaan kun ovat käytössä se on huono homma jos pelaa pitempiä pelisessioita niin kuin itse teen.
 
Mulla olisi kysymyksiä Turtle Beach Elite 800X kuulokkeista. Eli näissähän on sisäänrakennettu mikrofoni niin saako sen mutetettua? Ja sitten kun näissäkään ei nyt mitenkään huikean suuri akun kesto ole niin pystyykö näitä lataamaan samaan aikaan kun niitä käyttää? Noita 700X:ä ei ilmeisemmin voi ladata piuhalla samaan aikaan kun ovat käytössä se on huono homma jos pelaa pitempiä pelisessioita niin kuin itse teen.

Boksilla on siellä guidessa kuulokemikrofoni päällä/pois asetus, niin se mutettaa mikin ja taisi löytyä "ääni" asetuksen alta.
 
Mulla olisi kysymyksiä Turtle Beach Elite 800X kuulokkeista. Eli näissähän on sisäänrakennettu mikrofoni niin saako sen mutetettua? Ja sitten kun näissäkään ei nyt mitenkään huikean suuri akun kesto ole niin pystyykö näitä lataamaan samaan aikaan kun niitä käyttää? Noita 700X:ä ei ilmeisemmin voi ladata piuhalla samaan aikaan kun ovat käytössä se on huono homma jos pelaa pitempiä pelisessioita niin kuin itse teen.

Nyt sain vastauksia kysymyksiini, eli mikin saa mutetettua headsetistä ja pystyy pelaamaan ja lataamaan piuhalla samaan aikaan.
 
Eikö boksin headsetin leveleitä pysty tosiaan säätämään?

Itsellä taso on kohdallaan ja mikki aktivoituu vaan puheesta, mutta nyt pari iltaa pelannut kaverin kanssa ja mikki aktivoituu nappien painamisesta ja pelin äänistä. Valikost löytyy accessories alta joku volume säätö, mutta sitä ei pysty valitsemaan/säätämään... Googletus ei tuottanut tulosta.
 
Tuli hommattua seagaten ulkoinen kovalevy Xboxiin..Miten tuon saa käyttöön..?Boxi löytää kovalevyn, mutta mitään valikkoa ei löydy, millä sen saisi toimintaan..
 
Eikö boksin headsetin leveleitä pysty tosiaan säätämään?

Itsellä taso on kohdallaan ja mikki aktivoituu vaan puheesta, mutta nyt pari iltaa pelannut kaverin kanssa ja mikki aktivoituu nappien painamisesta ja pelin äänistä. Valikost löytyy accessories alta joku volume säätö, mutta sitä ei pysty valitsemaan/säätämään... Googletus ei tuottanut tulosta.


Boxilla mikin herkkyyttä saa säädettyä vanhan liiton tyyliin AKA siirtämällä fyysisesti kauemmas suusta :D
 
Ylös Bottom