Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One - Kuulokkeet, ratit ja muut tarvikkeet

Tännekkin olisi tarkoitus ostaa uudet kuulokkeet jotka toimii langattomana Series X:llä, mutta tuntuu saatavuus olevan monilla kuulokkeilla heikko.

Astro A20 Gen 2 pitäisi vissiin toimia PS5 sekä XSX langattomana molemmissa mutta tarvitsee kait jonkun lisäpalikan?
Käsittääkseni nuo voi ostaa haluamalleen konsolille ja sille tulee USB-vastaanotinpalikka mukana. Toiselle konsolille joutuu sitten ostamaan sen palikan erikseen. Ampukaa jos olen väärässä.
 
En nyt pallia pantiksi laita, mutta tämä varmaankin toimii sekä Xbox One & PS4. Oletettavasti tulevillakin toimii. Tietty sitten pitää renkata tuota vastaanotinta koneesta toiseen.

Tännekkin olisi tarkoitus ostaa uudet kuulokkeet jotka toimii langattomana Series X:llä, mutta tuntuu saatavuus olevan monilla kuulokkeilla heikko.

Uutta paranneltua Turtle 600 V2 tuli tänään Poweriin hyllyyn, mitä arvosteluja tsekkaillut pitäisi olla varsin asialliset ja hämmentävän edulliset on langattomiksi. Ja vielä se homma, että nämä yhdistyy boksiin suoraan ilman mitään lisäpalikoita. Samaan tapaan kuin ohjain. Omat on vielä Postin hallussa, ensi viikolla ehkä pari sanaa kun on ekat Pupkit koettu Turtlet päässä!



 
En nyt pallia pantiksi laita, mutta tämä varmaankin toimii sekä Xbox One & PS4. Oletettavasti tulevillakin toimii. Tietty sitten pitää renkata tuota vastaanotinta koneesta toiseen.



Uutta paranneltua Turtle 600 V2 tuli tänään Poweriin hyllyyn, mitä arvosteluja tsekkaillut pitäisi olla varsin asialliset ja hämmentävän edulliset on langattomiksi. Ja vielä se homma, että nämä yhdistyy boksiin suoraan ilman mitään lisäpalikoita. Samaan tapaan kuin ohjain. Omat on vielä Postin hallussa, ensi viikolla ehkä pari sanaa kun on ekat Pupkit koettu Turtlet päässä!




Itsellä noista turtleista tuo 700x v2 versio ja se ainakin on hinta/laatusuhteeltaan omaan käyttööni aika lyömätön.
 
Onkos kellään jäänyt muuten ylimääräisiä One X:n ohjaimen LB-RB painikkeita? Omasta LB rikki ja sais sen fiksattua kakkos/varaohjaimeks. Ei jaksais tilata Kiinasta 2kk odotuksella :D
 
Testasin muutaman tunnin noita boxin kylkiäisenä saamiani Steel Series Arctis 9 luureja. Tyynyt ainakin samettisen pehmeet ja totaalinen langattomuus aika jees. Äänten paikallistaminen meni kyllä itsellä ihan reisille, syynä varmaan se että nämä ovat closed back, kun itse tottunut käyttämään open back lättyjä. Windows sonickaan ei oikein tuonut tähän helpotusta. Mutta äänenlaadullisesti en huomannut oikeastaan mitään eroa 7v vanhoihin luureihin, joten tietää nyt sitten senkin ettei tarvitse päivitellä kuulokkeita ennen kuin lahoavat.
 
Onko kuitenkin niin, että tuo 9x ei toimi ainakaan kokonaan langattomana, jos ollenkaan PS5:llä?!?
Käsittääkseni tuo on pelkkä boksille oleva malli ja steelseries arctis 9 (ilman x:ää) on sitten pleikkarille.
Näin ymmärsin nopean googlettelun perusteella.


9X ei tosiaan tue Sonyn bluetooth protokollaa. Itse en ole onnistunut niitä saamaan edes pc:llä toimimaan langattomasti ja langalla en ole koittanut.
 
9X ei tosiaan tue Sonyn bluetooth protokollaa. Itse en ole onnistunut niitä saamaan edes pc:llä toimimaan langattomasti ja langalla en ole koittanut.
Telkkariin pystyy yhdistämään myös bluetoothilla sillä tavalla voi käyttää myös muilla laitteilla
 
9X ei tosiaan tue Sonyn bluetooth protokollaa. Itse en ole onnistunut niitä saamaan edes pc:llä toimimaan langattomasti ja langalla en ole koittanut.
Telkkariin pystyy yhdistämään myös bluetoothilla sillä tavalla voi käyttää myös muilla laitteilla
Steelseries Arctis 9X -kuulokkeet vaatii PC:llä langattomasti toimiakseen muistaakseni sen Xbox-adapterin, jolla Xbox-ohjaimetkin toimii PC:llä. Xbox-ohjaimet pelittää suht hyvin bluetoothin kauttakin, mutta kuulokkeiden pelikäyttöön en bluetooth-yhteyttä suosittele. Bluetoothin kautta tulee nimittäin huomattava viive äänentoistoon.

Tässä samassa viestissä uskaltanen myös vahvistaa yhden illan testailujen perusteella, että HyperX CloudX Flight -kuulokkeet toimivat moitteetta myös Xbox Series X -konsolilla. Niistä kun oli tässäkin ketjussa aiemmin jo puhetta.
 
Tein tossa aamusella vähän enemmän testejä Atmosin ja DTS:Xn välillä. Yakuza 7 lisäksi, Horizon 4 ja Gears 5 sekä elokuvan Mad Max: Fury Road chapter 3. Lopputulos on se että ihan sama mitä sinne syöttää niin DTS:Xn kyky erotella eri äänet toisistaan paremmin ja paljon ilmavampi äänimaailma teki omaan korvaan suuremman vaikutuksen, myöskin bassot kuulosti luonnollisemmalta. Joten se lähti ostoon ja nyt voi nauttia todella upeasta äänimaailmasta upean kuvan lisäksi. Eihän se tietenkään korvaa kunnon kotiteatteri järjestelmää mutta sellaisilla voluumeilla kun itse tykkään kuunella niin kuulokkeet on turvallisempi vaihtoehto. Kuulokkeina toimi Sennheiserin RS 175.
Nyt vasta tajusin, että tuolla DTS:X sovelluksessa pystyy hakemaan valmiita ääniprofiileja joillekkin kuulokkeille.

HyperX Cloud Alphaan ei löytynyt, mutta Sonyn nappikuulokkeisiin löytyi ja äänenlaatu parani ihan kivasti :)
 
Nyt vasta tajusin, että tuolla DTS:X sovelluksessa pystyy hakemaan valmiita ääniprofiileja joillekkin kuulokkeille.

HyperX Cloud Alphaan ei löytynyt, mutta Sonyn nappikuulokkeisiin löytyi ja äänenlaatu parani ihan kivasti :)

Joo varmasti saisi vielä paremman jos löytyy profiili kuulokkeille, toivottavasti lisäilevät lisää niitä sinne paljon.
 
Nyt vasta tajusin, että tuolla DTS:X sovelluksessa pystyy hakemaan valmiita ääniprofiileja joillekkin kuulokkeille.

HyperX Cloud Alphaan ei löytynyt, mutta Sonyn nappikuulokkeisiin löytyi ja äänenlaatu parani ihan kivasti :)
Tarvii kurkata löytyykö omat steelseries arctis x9 jotenkin tykännyt enemmän atmoksesta mutta onneks on valinnanvaraa ja olen ostanut molemmat lisenssit kun ei ne kalliita ole ja toimii sit pc ja boxilla samat lisenssit :)
 
Tarvii kurkata löytyykö omat steelseries arctis x9 jotenkin tykännyt enemmän atmoksesta mutta onneks on valinnanvaraa ja olen ostanut molemmat lisenssit kun ei ne kalliita ole ja toimii sit pc ja boxilla samat lisenssit :)
Nämä Steelseriesit löytyy ja ei valitettavasti ole Arctis x9.

nimetön.png
 
Ylös Bottom