Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos Gimble, sain päivitettyä tikulta ja kaikki vaikuttaisi toimivan hienosti.Kuulostaa siltä että offline päivitys voisi olla hyvä idea. https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/system-updates-solution
Hurraa. Ohjain pelaa. Ongelmien syynä oli joku unisiepparin näköinen vänkyrä, joka oli vääntynyt 2mm.
Mahtavaa! Taas Afrikka pelastuu kun ei tarvitse vaihtaa ohjainta ennenaikaisesti. Ja hyvä kun vika selvisi näinkin nopeasti![]()
Kyllä kaikki tarkistin ja on ok. Koitin tolla mun puolikuntosella elitellä niin sillä näemmä tatit herkemmät kuin tolla uudella valkoisella perusohjaimella mikä on uus!? Piru ku ei viitti uutta elitee ostaa ennen kuin tulee se elite2 ohjain myyntiin. Toi valkonen ohjain tuli x:n mukana minkä ostin tos alkuvuodesta nii saiskohan ton ohjaimen jotenki vielä vaihdettua uuteen, onko kokemuksia? Huomasin skatessakin ettei oo nii tarkka ku elite.
Millainen operaatio tämä oli? Miten huolto toimii takuun mentyä umpeen?Piti lähettää Xbox One X huoltoon, kun se alkoi sammuilemaan ja valitti ylikuumentumisesta.Noh, nyt otettiin fattis Xbox One takaisin käyttöön siihen saakka, kun saan huollosta äXän takaisin.
Kannattaa ens alkuun vähän putsailla itse. Mulla joskus ollu sama ongelma ja putsaus auttoi.Millainen operaatio tämä oli? Miten huolto toimii takuun mentyä umpeen?
Äsken teki Xbox One X saman homman täällä. Kesken pelin sammui ja uudelleen käynnistäessä tuli viesti että ylikuumenemisen varalta sammui itsekseen.
En nyt tämän yhden kerran takia vielä huoltoon laita, mutta täytyy seurailla että alkaako reilut 2v käytössä ollut sotaratsu väsymään.
Usein tulee putsattua, itseasiassa viimeksi eilen. Silti rupesi kiukuttelemaan.Kannattaa ens alkuun vähän putsailla itse. Mulla joskus ollu sama ongelma ja putsaus auttoi.
Xboxeissa on 2 vuoden takuu.Hei!!
Tänään ilmeni reilu vuoden vanhaan Xbox oneen sellainen vika, että kun olin pelaamassa peliä (PUBG) ei peli ladannut karttojen grafiikoita oikein,tämä ilmeni silleen että peli oli käynnissä mutta maasto ja talot yms. eivät piirry valmiiksi asti. Muutenkin pelin latausajat oli pitkiä. Käynnistin siis konsolin uudestaan koska luulin kyseessä olevan joku vika nettiyhteydessä tms. Uudelleenkäynnistys ei auttanut asiaan, peli takkusi yhä. Tein resetoinnin ja sitten piiiiitkän käynnistymisen jälkeen tuli mustalla pohjalla "jokin meni pieleen" valikko ja siellä valittavana uudelleenkäynnistys (ei auttanut asiaan) sekä Vianmääritys. Vianmäärityksen kautta tehty täydellinen tehdasasetusten palautus, kone jäi sitä tekemään ennenku tuli kiirus ja piti lähteä töihin. Suomen ehdin valita kieleksi yms. mutta itse asennus jäi vielä kesken ja saa nähdä mikä tulos illalla on kotona kun iltavuorosta kotiudun.
Onko kellekään muulle sattunut vastaavaa? Mistähän voisi johtua? Kone tosiaan 13kk vanha (juuri sopivasti takuu umpeutunut) ja ollut suht normaalissa pelikäytössä ,toivottavasti ei olisi mennyt rikki mtn.
Xboxeissa on 2 vuoden takuu.
Takuun tilan näkee, kun kirjaudut tänne boksin sähköpostilla ja sieltä "Hallitse laitteita" tai joku semmoinen.
Microsoft account | Kirjaudu sisään tai luo tilisi jo tänään – Microsoft
Kirjaudu sisään Microsoft-tili. Yksi tili. Yksi paikka, jossa kaikkea voi hallita. Tervetuloa tilisi koontinäyttöön.account.microsoft.com