Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Älkää, sitten ihmetelkö jos teitä ei hyväksytä, kun eivät vältämättä ota porukkaa enään mukaan tuohon previewiin.
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Moro, jos joltain liikenisi kutsu niin olisin hyvin kiitollinen! :)

P.S. jos ei pääse enää ohjelmaan niin eihän sille sit mitään voi... :D
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Tännekkin voi laittaa kustun tulemaan jos jollain vielä on. -KIIITOS etukäteen-
 
Vastaus: Xbox One

Jos jollain on vielä preview kutsuja, en laita pahaksi jos sellainen minulle lähetetään :)
Gamertag: DaCool81
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Heippaheei, täällä oltais myös kutsua vailla jos mukaan vielä mahtuu ! :) kiitokset,

Gt: Jessww
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Ottaisin myös mielelläni kutsun vastaan, josko vielä ehtisi ohjelmaan mukaan. Kiitokset jo etukäteen :)
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Tuleeko se microsoftin kutsu viesti konsolin viesteihin jos ne sen hyväksyy?
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Tuleeko se microsoftin kutsu viesti konsolin viesteihin jos ne sen hyväksyy?

Jep. Sieltä tulee viestiä jos hyväksytään ja sen jälkeen voi mennä pari päivää, että päivitys tulee konsolille :)

Tossa hyväksymisessä voi tosiaan kestää jopa kuukausi, mutta yleensä on noin viikossa tullut viestiä..
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Terve
Ajattelin, jos joku voisi laittaa kutsua tulemaan olisin kiitollinen. :)
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Moi. Olen uusi käyttäjä palstalla. Voisiko joku laittaa kutsua tulemaan preview ohjelmaan? Olisin kiitollinen. Gt: petrixbone
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Terve!
Saisinko minäkin vielä preview-kutsun? Kiitos etukäteen! :)
GT: Peter22FIN

Edit: Minut voi kutsua heti vain kun on mahdollista. Toivottavasti täällä keskustelussa käy vielä kutsun antavia ihmisiä. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Tännekkin kelpaisi kutsu preview ohjelmaan, jos vielä jollakin olisi ylimääräisenä :)
Gamertag: raccoondogi
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Lienen jo armotta myöhässä, mutta mutta yrittänyttä ei (yleensä) laiteta. Olisikohan joku vielä niin myötämielinen, että lähettäisi kutsun Gt: Rosvo Rudolf
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

---
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Oonkohan mä sössiny jotenkin tuon oman Preview hommelin siinä vaiheessa kun piti ilmoittautua ton uuden dashboardin previkkaan? Kun nyt mulla näyttää tältä eikä mitään päivityksia ole tullut tuon uuden "dässin" julkaisun jälkeen?

IMG_20151214_175452.jpg
 
Vastaus: Xbox One Preview Update -kutsumonkumiset

Oonkohan mä sössiny jotenkin tuon oman Preview hommelin siinä vaiheessa kun piti ilmoittautua ton uuden dashboardin previkkaan? Kun nyt mulla näyttää tältä eikä mitään päivityksia ole tullut tuon uuden "dässin" julkaisun jälkeen?

IMG_20151214_175452.jpg

Hyvät ja huonot uutiset :)

Tuolta pitääkin näyttää ja sitten huonot uutiset, eli on tullut 2 bugikorjauksia sisältävää päivitystä uuden dashboardin jälkeen.

Uusimman päivityksen versionumero on tämä: 10.0.10586.1024 (th2.xbox_rel_1510.151203-1909) ja jos oikein muistan, niin tuli jakoon 4 joulukuuta.
 
Ylös Bottom