Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox peli Ampedin omistajille kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jou

New Member
Aika mittava otsikko, eikös? Ajattelin ostaa Ampedin, mutta onko se hyvä? Kuulin, että musiikkia on pelissä paljon! Onko kappaleissa musiikin lisäksi myös laulua? Tykkään nimittäin yleensä pelimusiikista... Ja onko pelillä paljon ikää vai onko se päivässä läpi? Jos joku voisi vielä kertoa jotain extratietoa...

Kiitos etukäteen...

Tässä on ainakin yhden omistajan mielipiteet... En sitten tiedä miten tarkasti Hakkiz tosta musiikista kertoi... mutta eiköhän toi nyt alkuun riitä.

Musiikkeja riittää. Ei kai niissä missään sanoja ollut. (mitä väliä?)

Kysymys Ampedin pelaamisesta päivässä läpi onnistui hymyilyttämään. :D Peli on sen verran laaja ja vaikea, että pelattavaa riittää, kunhan pinna ei pala vaikeuteen ennen sitä. Jos realistinen ote maistuu, on Amped tämän hetken ykkössnoukkapeli.

Aika vaikea. Amped ei ole mikään Tony Hawk snoukkalaudalla. Kannattaa ostaa sen verran hyvä peli tämä on. Mielummin tämä kuin TWS.

Täältä löytyy minun mietteitäni pelistä. En jaksa kirjoittaa niitä tähän uudestaan:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?threadid=8678

Kiitos kaikille vastanneille :) Ostin Ampedin ja kyllä siinä on paljon kappaleita joissa on laulua. Yksi kappale kuulostaa tutulta...

"We can be friends, but not lovers. We can be one, but the other..."

Hyvää musiikkia on ja peli tosiaan on pitkä! Suunnilleen ensimmäistä Sponsor challengea kokeilin noin 100 kertaa! Tai enemmänkin! En laskenut, mutta kyllä oli kivaa, kun viimein Gift Shop Guy oli sitä mieltä, että AMPED!

No ei se halpa ollut... Maksoi 39 euroa KÄYTETTYNÄ. En minä sitä ulkomailta kuitenkaan olisi tilannut. Sain sen synttärilahjaksi. Täytin 9.2.2003 16-vuotta! Onnea minulle!

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Jouni. Paljon onnea vaan!

Muutes, jos joltain vielä puuttuu mestariteos nimeltä Morrowind, niin sitä myydään Ata's Pceen sivuilla 44 eurolla, uutena. Se on siis tarjous.

kannattava ostos. toi oli mun eka peli boksille ja sitä pelaan edelleen pari kertaa viikossa, vaikka oikeastaan mitään saavutettavaa ei enää olekaan. jos ei voi pelata niin tulee oireita ja suuri halu pelata. laajat kentät ja hyvä pelattavuus ovat jees juttu.

jotku asiat kyllä pistää hermot sykkimään, kuten se etteivät ne cpu laskijat ikinä väistä vaan paahtavat täysiä päälle omia raiteitaan aiheuttaen kaatumisen kriittisellä hetkellä. ja monet reilit on sijoitettu niin tyhmästi, että laskeutuminen on lähes mahdotonta. aina tormää edessä olevaan toiseen reiliin tai jotain.

oi. ja miksi ne porrasreilit on pitänyt laittaa niin lähekkäin? eihän ekaa ehdi laskea kun toinen on jo edessä. ratkaisuna onkin hypätä ekan yli suoraan toiseen. mutta kuitenkin.

onnittelut ostoksestasi.

Ylös Bottom