Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox pirskeet HKI 13.3.

"Yllättävän hiljaa ovat useimmat xbox-miehet nyt pysyneet... "

hmm... itse ainakin olen ollut hiljaa kun olen ollut pelaamassa haloa ja rallysporttia =)) nyt kun koneesta ja padistä ja "peleistä" on kokemusta voin vain sanoa että yhtäkään euroa en maksanut liikaa =))

"Aluksi hirveätä mesoamista että "SE MYY MILJUUNIA VIIKOSSA" ja sitten kun todetaan ettei käy niin sitten aletaan itkemään että "Ei saa mollata kaikkialla!"

haha, anna yksikin osoite jossa ME olemme niin sanoneet? (siis tuota miljoona jutun)

ja lollaan kaikille ketkä mollaa, sillä Xbox rulettaa ja kovin =)
 
"uhkaavaa konetta" buhahaa.. ehkä pc:lle uhkaava n. pariksi kuukaudeksi (max).. ei xboxista ikinä ole eikä tule konsolia
 
Re: Xbox on ylivertainen, mutta huono!

Eipäs vielä juhlita. Kuten kaikki tietävät PS2 on erittäin vankalla pohjalla ja pleikkari on nykyään melkeimpä synonyymi sanalle konsoli. MS saa siis thedä ahkerasti töitä että saavat PS2:n valtaa edes hieaman horjutettua, mutta eipä sitä pleikkarinkaan imagoa päivässä rakennettu vai voiko joku väittää että PSX olisi myynyt ensimmäisestä päivästä asti loistavasti? No ei ainkaan valehtelematta. No en nyt sano että Xbox saisi ikinä PS2:n valtaa horjutettua kovinkaan pahasti, mutta antakaa edes hieman enemmän aikaa kuin 12 TUNTIA.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe

Kun Microsoft tekee muutenkin konsolien valmistuksessa tappiota niin mikseivät samalla laske myös sen hintaa roimasti (ehkä pelienkin)?
Niin että tekisivät sitten enemmän tappiota?
 
Re: Re: Xbox on ylivertainen, mutta huono!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Eipäs vielä juhlita. Kuten kaikki tietävät PS2 on erittäin vankalla pohjalla ja pleikkari on nykyään melkeimpä synonyymi sanalle konsoli. MS saa siis thedä ahkerasti töitä että saavat PS2:n valtaa edes hieaman horjutettua, mutta eipä sitä pleikkarinkaan imagoa päivässä rakennettu vai voiko joku väittää että PSX olisi myynyt ensimmäisestä päivästä asti loistavasti? No ei ainkaan valehtelematta. No en nyt sano että Xbox saisi ikinä PS2:n valtaa horjutettua kovinkaan pahasti, mutta antakaa edes hieman enemmän aikaa kuin 12 TUNTIA.

No nyt tuli tähänkin ketjuun asiaa. Katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Re: Xbox on ylivertainen, mutta huono!

Käsittääkseni firma on satsannut suhteellisen paljon myös koneen lanseeraukseen, mutta ilmeisesti Eurooppaan asti eivät massakampanjat ole edenneet.
Katson vähän televisiota ja siitä huolimatta olen törmännyt jo ainakin pari kertaa Xboxin tv-mainokseen. Se on ihan onnistunut. Ensin äiti synnyttää lapsen, tämä lentää vauhdilla ikkunasta ulos suoraan ensimajastaan, vanhenee matkalla karvoitukseen ja vanhukseksi tipahtaakseen lopulta suoraan hautausmaahan arkkuun.

Ideana ei ole kuvata Xboxin nopeaa nousua ja laskua (kuten aiheesta on jo vitsailtu), vaan sitä, että elämä ei mene silmien ohi, kun hankkii hyvää tekemistä. Lisäksi olen nähnyt Xboxin Flash- ja bannerimainoksia muutamilla webbisaiteilla sekä mainoksia joissain aikakauslehdissä.

Kokonaisuutena julkaisu on toki ollut vaisumpi kuin Microsoftin huikean Xboxin markkinointibudjetin perusteella odotettiin. Ehkä laitteelle e ei alkuvaiheessa odoteta kovin suurta kysyntää kovan hinnan vuoksi. Teknofriikit, joilla ei ole niin tarkkaa rahan päälle, kuulevat laitteesta joka tapauksessa kavereiltaan, netistä jne.

t. tero

edit: quottasin väärän lauseen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Herra on itse hyvä ja soittaa Hesan Stockmannille.

En kuitenkaan jaksaisi keksiä tuollaisia paskapuheita...

[edit] Ja se on kyllä sääli jos ei saa kertoa koneen heikosta avauksesta. Hitto kun äkspoksmiehet on nyt karvat pystyssä...
Aluksi hirveätä mesoamista että "SE MYY MILJUUNIA VIIKOSSA" ja sitten kun todetaan ettei käy niin sitten aletaan itkemään että "Ei saa mollata kaikkialla!"

:D

Kukaan ei käsittääkseni ole mitenkään eikä missään hehkuttanut Xboxin Suomen myyntiä(?). Korkeintaan Dreamcastin floppaamisesta masentunut mielesi saa vähän balsamia haavoilleen tuosta riekkumisestasi. Kasva vähän niin ei tarvi ihan joka threadissa määkiä inside-Stokka tiedoillasi, jookos?
Mun karvat ei nouse pystyyn Xboxin Suomen launch-yön huonoista luvuista, ne nousee pystyyn kun joutuu lukemaan kus...vesipäisiä tekstejä.

Ja sitten vähän iloisempiin Xbox-uutisiin, Lontoon-jengi näytti olevan enemmän innoissaan Xboxista kuin Helsingin-juntit. ;)

Fans rush to buy Xbox

No party like an Xbox party
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Ja sitten vähän iloisempiin Xbox-uutisiin, Lontoon-jengi näytti olevan enemmän innoissaan Xboxista kuin Helsingin-juntit. ;)
Hyvä uutinen tuo innokkuus Englannissa. Olihan jo aika selvää, että Amerikan menestyksellä koneen tulevaisuus on taattu, mutta riittävä menestys vanhalla mantereellakin luultavasti näkyy suurempana panostuksena PAL-käännöksiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
mutta riittävä menestys vanhalla mantereellakin luultavasti näkyy suurempana panostuksena PAL-käännöksiin.

Parempi olis, jos pelejä ei tarvis kääntää. Harmi, ettei edes MS itse harrasta aluekoodittomia pelejä.
 
Kyllä Xbox ihan lämpimän vastaanoton jenkeissä sai siellä Times Squarella. PS2:sta hypetettiin mullistavaksi grafiikoiden ja pelien osalta julkaisun yhteydessä ja kaikkea että se muutta pelimaailman etc. Mutta mutta, mites kävikään? Oliko ne PS2:den julkasupelit niin mullistavia? Tota mun mielestä Orphen: The Scion of Sorcery on kyllä maailman hiieeenoin ja monipuolisin peli ja samaten Fantavision...MAHTAVAAA!!! Itelläni on PS2. En ole siis Xbox:ilainen ja ostaisin sen koneen heti kun/jos olisi rahaa. Niin, ja kun laumat ryssivät ostamaan pleikkaa stokkalta, yli puolet jäi ilman Sonyn vähän hätäiltyä. Eli mehän saimme suomeen vain muutaman kapisen konsolin (siis siinä joulun tienoilla).

Xbox toisaalta, teki saman minkä PS2, ainakin jenkeissä. Se veti Times Squaren täpötäyteen ihmisiä. Konsoleita riitti ja julkasupeleistä on ihan turha alkaa edes puhumaan. Halo, DOA3, Rallisport, PGR kaikki puhuvat omasta puolestaan. Kuhan ihmiset tottuvat sen hintaan tai ts. sen hinnan hieman laskettua, voin melkein olla varma että jokainen, joka ei JO omista konsolia hankkii sellaisen, ja se konsoli on Xbox...

Mutta vain minun mielipiteitä. Ei saa lyödä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe


Parempi olis, jos pelejä ei tarvis kääntää. Harmi, ettei edes MS itse harrasta aluekoodittomia pelejä.
Eikö PAL-käännös olisi kuitenkin pakko tehdä, kun USA-versioiden pyörittämiseen tarvitaan 60 Hz:n tilaan pystyvä TV? (jota läheskään kaikilla ei ole)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Eikö PAL-käännös olisi kuitenkin pakko tehdä, kun USA-versioiden pyörittämiseen tarvitaan 60 Hz:n tilaan pystyvä TV? (jota läheskään kaikilla ei ole)

En tiedä, kun tunne tekniikkaa. Aluekoodittomuutta on vain mainostettu aina silloin tällöin. Pitääkö muuten telkkarin tukea juuri tuota 60hz vai riittäkö että menee yli?
 
Ylös Bottom