Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Itsellä ei ole mitään kokemusta tai kosketusta vr:n kanssa ainakaan toistaiseksi vaikka tekisi mieli tuo psvr ostaa. mutta kuten sanoit niin kannattaisi Microsoftin lähtä mukaan tohon kelkkaa jollain tavalla. Jos se ottaisi kunnolla tuulta alleen niin monikin ip voisin kivat spin offit saada.
Ihan totta. Itsellä on PSVR ja muutama aika mahtava pelikokemus sieltä. Silti ainakaan omassa pelaamisessa VR ei ole mitenkään syrjäyttänyt peruspelaamista, enkä usko että tulee syrjäyttämään vielä pitkään aikaan - jos koskaan. Näen sen kuitenkin hyvänä lisänä.

Ongelma VR:n kanssa on kaikkien ylimääräisten laitteiden lisäksi pahoinvointi, jota itselle tulee jos hahmo liikkuu pelimaailmassa, vaikka itse seisoo paikallaan. Tämä rajoittaa aika paljon pelejä joita pystyy pelaamaan vähänkin pidempään kerrallaan.
 
No tuo tuli vähän puskista. Moni ihmetellyt, että mihin tuon pömpelin oikein majoittaa, samaa mietin itsekin. TV-tasoon ei ainakaan tule mahtumaan. :D
Pystyy pitämään myös vaakatasossa.

"We also designed Xbox Series X to support both vertical and horizontal orientation."

Lähde



 
Konsolin voi asettaa myös vaakatasoon Xboxin sivujen mukaan. En tiedä siltikään mihin tuo mahtuu. Nimi on aika onneton ja kuinkahan monta kertaa näkee nimen Xbox SeX esim. Olisivat jotain muuta nyt keksineet :D
 
Pystyy pitämään myös vaakatasossa.

"We also designed Xbox Series X to support both vertical and horizontal orientation."

Lähde

Mutta ei tuo silti mahdu omaan TV-tasoon. Tai ehkä juuri ja juuri survomalla.

Mutta, Xbox Onen julkistus aikoinaan toi sellaisen pettymyksen, että vaihdoin Sonyn leiriin. Nyt voin sanoa, että olen tästä uudesta Xboxista yhtä täpinöissäni kuin aikoinaan siitä ihan ensimmäisestä. Pakko hankkia julkaisussa.
 
Ohjaimesta löytyy viimein oma Share-näppäin. Muoto konsolissa on hyvä.
Share nappia olen kaipaillut Xboxin ohjaimeen, hyvä että se saadaan siihenkin.

Tykkään myös muotoilusta. Yksinkertaisen kaunis torni.
 
Viimeksi muokattu:
Share nappia olen kaipaillut Xboxin ohjaimeen, hyvä että se saadaa siihenkin.

Tykkään myös muotoilusta. Yksinkertisen kaunis torni.

Jep. Muotoilusta tuli ensimmäinen mieleen jäähdytys. Kuuma ilma nousee ylöspäin ja tuossa taitaa olla katto auki? Muodon pitää pelikonsolissa olla helposti tunnistettavissa ja tässä se sitä on.
 
Nimi tulee taatusti aiheuttamaan sekaannuksia. Pitääkö nyt väkisin lähteä kikkailemaan? Tosin nyt kun miettii, niin Xbox Kakkonen ei ehkä tullut kyseeseen... :p

Itse pidän muotoilusta. Musta monoliitti on omaan silmään tyylikäs. Vaikka täytyy myöntää, että tuo näyttää pieneltä PC-kotelolta. Kyljelleen tuo menee itsellänikin TV-tasossa.
 
Onneksi itsellä on irrotettavat hyllyt tv tasossa, niin yksi hylly pois ja hyvin mahtuu tuo sinne.. Tuo iso koko varmistaa sen ainakin, että konsoli on äänetön, sen mikkisofta osaa.. Oma Xbox One X on täysin äänetön ja arvostan sitä.. Toivottavasti Sonykin on availlut xbox Oneja ja ottanut oppia, miten tehdään äänetön/lähes äänetön konsoli. Ps4 lähes ainut miinus itselleni on tuo äänekkyys.. Kun en tykkää pelata kuulokkeet päässä..
 
Hyvältähän tuo näyttää, eikä tuohon tarvitse hankkia pystytukea erikseen. :) Itse arvostan myös Xbox X:n äänettömyyttä. Oma PS4 Pro huutaa niin, ettei välillä meinaa saada hahmojen puheesta selvää. Toivottavasti myös PS5 olisi tosiaan hiljaisempi kuin edeltäjänsä.
 
Tuota nimeä jäin miettimään. Series X. Kuuluuko tuohon sarjaan kenties se huhuttu toinenkin konsoli julkaisussa?
 
Hyvältä näyttää jäähdytyksen suhteen, mutta toisaalta tulee mieleen, että kilpailun kovetessa on lähdetty karsimaan kuluja hankkimalla markkinoiden halvin pc-minitornikotelo. Vaikeaa tuon päälle on mitään laittaa myöskään kun syvyys näyttäisi ohjainta referenssinä käyttäen olevan n. 15 cm luokkaa. Olisivat vain kasvattaneet X:n mittoja, niin olisi saatu jäähdytyksen ja käytännöllisyyden kannalta se optimaalisin vaihtoehto?
 
Ei kannata kyllä kennenkään ihmetellä miksi konsoli on kasvanut kokoa kun miettii millainen rauta sisällä tulee olemaan. PS5 ei varmana tosta kauheena pienene myöskään. Tämä Series homma on myös todella hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pidän kyllä uuden Xboksin ulkonäöstä. Minulle ei tule olemaan vaikeuksia löytää uudelle Xboksille paikkaa, sillä tälläkin hetkellä Xbox One X sijaitsee TV-tason vierellä olevalla Ikean pöydällä. Tulikohan Phil Spencerille pelko, että joku murtautuu hänen kotiinsa ja tämän takia halusivat paljastaa jo nyt uuden Xboksin designin? :D Hyvä, että uutta Xboksia alettiin markkinoimaan jo nyt, sillä muistaakseni Xbox One julkistettiin monta kuukautta Playstation 4 -julkistuksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Pidän kyllä uuden Xboksin ulkonäöstä. Minulle ei tule olemaan vaikeuksia löytää uudelle Xboksille paikkaa, sillä tälläkin hetkellä Xbox One X sijaitsee TV-tason vierellä olevalla Ikean pöydällä. Tulikohan Phil Spencerille pelko, että joku murtautuu hänen kotiinsa ja tämän takia halusivat paljastaa jo nyt uuden Xboksin designin? :D Hyvä, että uutta Xboksia alettiin markkinoimaan jo nyt, sillä muistaakseni Xbox One julkaistiin monta kuukautta Playstation 4 -julkaisun jälkeen.

Joo hä? Miten niin julkaistiin? :D vai meinaatko että julkistettiin?
 
Ylös Bottom