Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peli eroaa kyllä selvästi The Mediumista, mutta innoittajaksi mainitaan sama puolalainen taiteilija Zdzisław Beksiński, joka on myös The Mediumin innoittajana. Minulle ero pelien välillä on sitä luokkaa, että The Medium on odotuslistan kärkipäässä, tämä Scorn taas siellä pohjimmaisessa lokerossa. Varmaan tulee kuitenkin testattua, kun ilmainen on, mutta en ole ollenkaan tuollaisen kikkailuällöilyn ystävä. Näyttää siis minusta siltä, että tuo on ihan perus puzzle-räiskintä-hybridi, mutta kaikki on muutettu jännästi oudoksi ja kuvottavaksi. Meno on hidasta ja tahmaista kuin äärimmäisessä krapulassa. Agony tuli vähän mieleen, eli siitä voi jo päätellä jotain.
Aaah, minusta näytti selvästi paremmalta kuin Agony. No graafisesti nyt tietenkin, mutta myös muuten. Tuli sellaiset Alien ja eritoten Prometheus fibat edelleen niinkuin ne tuli ensimmäisestäkin trailerista.

Sinänsä hyvä että on aseita (kun niitä ei Mediumissa vissiin ole) ja pulmanratkonta myös ok. Voihan tämä olla täysi pannukakku, mutta se selviää melkein vasta kun pääsee kokeilemaan, mikä onneksi on Game Passin kautta äärimmäisen helppoa ja edullista heti pelin julkaisupäivänä. :)

Edit. Niin se piti vielä sanomani, että kyllä minuakin Medium enemmän kiinnostaa kuin tämä.
 
Scorn jäisi pelaamatta ellei sitä tulisi Game Passiin eli tässä jälleen kerran nähdään Game Passin arvo. Graafinen ilme oli hyvä, mutta itse gameplay ei oikein vakuuttanut. Vaikuttaa siis perus indie-peliltä, joka ei vastaa AAA-pelien laatua, mutta tuo jotain erilaista. Sieltä voi tulla joko pannukakku tai yllättäjä - toivon jälkimmäistä.
 
Second Extinctionista 17 minuuttia pelikuvaa ja näyttää ihan ok räiskinnältä, mutta vähän on semmoinen fiilis, että voi käydä tylsäksi nopeasti.

 
Nuo Second Extinctionin dinot tuntuvat kyllä aika tyhmiltä ja osa on myös hitaita. Tuskin T-Rex keskittyisi seisomaan paikallaan, kun sitä ammuttaisiin. Sitten nuo hyökkäykset, dino ottaa vauhtia ja hyppää kohti. Mikään eläin ei taida käyttäytyä noin hölmösti.
 
oStiko MicrOSot segan vai ei.? Oliko PR-sega vaan vauhdis.? Kusetustako? Yhes, kuvas oli Sonic joka joi vihreää juomaa? Xbox limppariako? Mm. Selkeä vihje jostain.? Sonic Boxille yksärinä vai koko Sega Microshotille?
 
Devil may cry 5 special edition tukee säteenseurantaa boksin puolella vain Series X:llä:

ElS8zalX0AAWML-.jpeg

Xbox Series S jää ilman tukea.
 
Microsoft yrittää tosissaan pyrkiä mukaan japanilaisten pelimarkkinoille. :D



Tässähän taas kaikki pelaajat voittaa, kun Microsoft ostaa kilpailun pois. Kaikille Gamepassia up the ass ja pelaamisen Netflix on saavutettu. Harmillisesti uudet laitteet vaikuttavat muuten jossain määrin houkuttelevilta vanhempien pelien sujuvoittamisen ansiosta.
 
Tässähän taas kaikki pelaajat voittaa, kun Microsoft ostaa kilpailun pois. Kaikille Gamepassia up the ass ja pelaamisen Netflix on saavutettu. Harmillisesti uudet laitteet vaikuttavat muuten jossain määrin houkuttelevilta vanhempien pelien sujuvoittamisen ansiosta.
Kyllä se taitaa olla niin että ostamalla jonkun Japanilaisen pelistudion Microsoft vasta yrittää kilpailla sikäläisillä markkinoilla. Ovat nimittäin niin paljon kilpailijoitaan perässä juurikin sielläpäin maapalloa.
 
Mikäänhän ei estäisi Microsoftia kehittämästä peliä joka japanilaisillekin maistuisi vähän niin kuin Sucker Punch ei-japanilaisena pelistudiona Ghost of Tsushiman kanssa. Ei tuohon studioita tarvitse ostella, mutta tunnetusti rahalla saa ja hevosella pääsee tässäkin asiassa. Helpompaa Microsoftille vain ostaa valmis paketti kuin itse kasata se.
 
Mikäänhän ei estäisi Microsoftia kehittämästä peliä joka japanilaisillekin maistuisi vähän niin kuin Sucker Punch ei-japanilaisena pelistudiona Ghost of Tsushiman kanssa. Ei tuohon studioita tarvitse ostella, mutta tunnetusti rahalla saa ja hevosella pääsee tässäkin asiassa. Helpompaa Microsoftille vain ostaa valmis paketti kuin itse kasata se.
Helpompaa, mutta ennenkaikkea nopeampaa.
 
Mikäänhän ei estäisi Microsoftia kehittämästä peliä joka japanilaisillekin maistuisi vähän niin kuin Sucker Punch ei-japanilaisena pelistudiona Ghost of Tsushiman kanssa. Ei tuohon studioita tarvitse ostella, mutta tunnetusti rahalla saa ja hevosella pääsee tässäkin asiassa. Helpompaa Microsoftille vain ostaa valmis paketti kuin itse kasata se.

Erona myös se että Microsoft saisi studiota ostaessaan myös semmoisen IP:n joka on jo olemassa ja puree Japanilaisiin.
 
Erona myös se että Microsoft saisi studiota ostaessaan myös semmoisen IP:n joka on jo olemassa ja puree Japanilaisiin.
Totta tämäkin. Eikös siitä joskus ollut juttua kuinka paljon enemmän riskejä on uuden IP:n kehittämisessä kuin jatko-osan tekemisessä tai vanhan IP:n käyttämisessä.

Asiasta seuraavaan.

Tulevien pelien asennuksista ja niiden vaatiman tilan eroista Series X:n ja Series S:n välillä. Series S:n pieni levytila saa vähän vetoapua pienemmistä pelien asennuksista. Siltikin se on kyllä liian pieni.



Sitten taas tilasyöppö Call of Duty taitaa viedä saman tilan molemmilla laitteilla.
 
Viimeksi muokattu:
Mikäänhän ei estäisi Microsoftia kehittämästä peliä joka japanilaisillekin maistuisi vähän niin kuin Sucker Punch ei-japanilaisena pelistudiona Ghost of Tsushiman kanssa. Ei tuohon studioita tarvitse ostella, mutta tunnetusti rahalla saa ja hevosella pääsee tässäkin asiassa. Helpompaa Microsoftille vain ostaa valmis paketti kuin itse kasata se.
Ehkä se vaan on paikallaan hyväksyä se tosiseikka, että näin sitä bisnestä tupataan tekemään. Voihan sitä toki idealistisenkin tien yrittää väkisin valita, mutta jos massia on kuten Microsoftilla, niin olisi se suoraan sanoen aika hölmöä olla ainakin yrittämättä tuota nopeammin toimivaa keinoa. Näin se bisnes todellakin vain toimii.
Totta tämäkin. Eikös siitä joskus ollut juttua kuinka paljon enemmän riskejä on uuden IP:n kehittämisessä kuin jatko-osan tekemisessä tai vanhan IP:n käyttämisessä.

Asiasta seuraavaan.

Tulevien pelien asennuksista ja niiden vaatiman tilan eroista Series X:n ja Series S:n välillä. Series S:n pieni levytila saa vähän vetoapua pienemmistä pelien asennuksista. Siltikin se on kyllä liian pieni.



Sitten taas tilasyöppö Call of Duty taitaa viedä saman tilan molemmilla laitteilla.

Hurjaa on kyllä, jos Dirt 5:n kaltainen autopeli (siis kuulemani mukaan varsin sisältököyhä autopeli) aivan konsolisukupolven alussa vie yli 70 gigaa kovotilaa! No huhhuh! Kyllä tulee olemaan vielä aivan käsittämättömän kokoisia pelejä ne suurimmat pelit, mitä pidemmälle tämä uusi sukupolvi etenee. Vähän huonolle tolalle menee valitettavasti homma kyllä, kun tätä rataa etenee. :(
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom