Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

Blood Omenin kanssa tuskin tuolla on mitään tekemistä kumminkaan, vaikka osa niinki luulee, koska Soul Reaveriä väsäillään huhujen mukaan PS5:lle ja Kain on aika olennainen henkilö Soul Reaverissä Razielin kanssa, huhujen mukaan seuraava Bluepoints Gamesin peli PS5:lle on siis uusi Soul Reaver
Jep, tuskin on mitään tekemistä tuon kanssa, kun kyseessä on uusi IP.

Saas nähdä, että saako Arkane oman pelinsä ulos ennen, kuin Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 julkaistaan, jonka suhteen olen jo menettänyt toivon :D
 
Huhuja, että Arkane olisi tekemässä "Omen" nimisen Vampyyripelin.


Aina kun mukana on Arkane, olen erittäin kiinnostunut. Mikäli Omen liittyy Blood Omeniin niin toivoisin sen olevan Soul Reaveriä eikä varsinaista Blood Omenia - siis pelimekaniikaltaan/idealtaan. Voin jo kuvitella Arkanen Dishonored/Prey-tyylisen Soul Reaverin maailmanvaihtoineen. Voi hitto että olisi kova!

Samoin Outer Wildsin mainitseminen Starfieldin kohdalla nostaa omia odotuksia kyseistä peliä kohtaan. Vaikea tosin kuvitella että Outer Wildsia voisi tehdä uusiksi, varsinkaan isomman pelin mittakaavassa. Pelin idea kun kuitenkin oli se että sen pääsee hyvin nopeasti läpi kun asiat ymmärtää ja se aika on pelissä myös erittäin tärkeässä roolissa. En näe tuollaista tulevan Starfieldiin, joten jää tutkiminen.

Outer Wildissa tutkiminen oli erilaista kuin peleissä yleensä: siinä pelaajan piti oikeasti oppia pelimaailmasta että sen lopulta pystyi läpäisemään määrätyssä ajassa. Yleensä peleissä tutkiminen taas on sitä että tutkittuaan saa valmiiksi pureksittua infoa valikoihin sisälle ja nuolen taas seuraavaan paikkaan. Tätä varmasti Starfieldkin tekee.
 
Jonkinlainen "tankkipeli" tekee tuloaan Xbox -konsoleille 19. toukokuuta:


Nähtävästi pelissä voi kunnostaa toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia, yhdysvaltalaisia ja neuvostoliittolaisia tankkeja. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta simulaattorilta, pistän tarkkailuun!
 
Jonkinlainen "tankkipeli" tekee tuloaan Xbox -konsoleille 19. toukokuuta:


Nähtävästi pelissä voi kunnostaa toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia, yhdysvaltalaisia ja neuvostoliittolaisia tankkeja. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta simulaattorilta, pistän tarkkailuun!

Pelasin PCllä tätä, ihan perus mekaaniikko simulaattori mitä PCllä riittää läjäpäin, jos on pelannut auto mekaaniiko simulaattoria on tämä samanlainen mutta tankeilla. Tekeminen on saman toistoa ja täytyy olla aika kova into kunnostella tankkeja jotta sitä ihan hirveästi jaksaa tehdä, pienissä erissä ihan rentoa puuhaa.
 

Onnittelut Xboxille jos tästä saa yksinoikeuden hommasin tänään pelin pclle ja meni heittämällä semmoisen 6-8 tuntia putkeen. jos olet joskus miettinyt minkälainen peli olisi Breath of the Wild RPGnä + Housing/building game + Stardew valley niin tässä siihen on about täydellinen vastaus peli on käsittämättömän laaja jo tuossa Early access vaiheessakin ja tekemistä riittää pirusti. olen pahasti koukussa :D

 
Viimeksi muokattu:
Jeff Grubbin mukaan Everwildia ja Hellbladen jatko-osaa ei kannata odottaa näytettävän E3. Everwildin loistaminen poissaolollaan ei yllätä, mutta Hellbladen poissaolo ihmetyttää, kun siitä on kumminkin pian jo kaksi vuotta kun pelistä ensimmäisen kerran kuulimme. Odotin ainakin itse, että tänä vuonna olisi peliä esitelty isosti ja samalla ilmoitettu 2022 julkaisupäivä pelille.

 
Jeff Grubbin mukaan Everwildia ja Hellbladen jatko-osaa ei kannata odottaa näytettävän E3. Everwildin loistaminen poissaolollaan ei yllätä, mutta Hellbladen poissaolo ihmetyttää, kun siitä on kumminkin pian jo kaksi vuotta kun pelistä ensimmäisen kerran kuulimme. Odotin ainakin itse, että tänä vuonna olisi peliä esitelty isosti ja samalla ilmoitettu 2022 julkaisupäivä pelille.


Mielenkiintoista. Itsekin tiedostan, että Everwildin kehitys on vasta alussa, mutta luulin Hellblade 2:n kehityksen olevan jo pitkällä. :D Ehkä Xbox järjestää tänä vuonna XO21 -tapahtuman, jossa sitten näytetään materiaalia niistä peleistä joita ei esitelty E3:lla.
 
Jeff Grubbin mukaan Everwildia ja Hellbladen jatko-osaa ei kannata odottaa näytettävän E3. Everwildin loistaminen poissaolollaan ei yllätä, mutta Hellbladen poissaolo ihmetyttää, kun siitä on kumminkin pian jo kaksi vuotta kun pelistä ensimmäisen kerran kuulimme. Odotin ainakin itse, että tänä vuonna olisi peliä esitelty isosti ja samalla ilmoitettu 2022 julkaisupäivä pelille.


Harmi jos paikkansa pitää, mutta toisaalta juuri tänä vuonna näistä ei voi olla erityisen yllättynyt. Tässä on kuitenkin jo yli vuosi menty koronan armoilla ja se väistämättä näkyy studioiden tekemisissä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Jospa vaikka loppuvuodesta saataisiin lisämatskua Hellbladestakin.
 
Jeff Grubbin mukaan Everwildia ja Hellbladen jatko-osaa ei kannata odottaa näytettävän E3. Everwildin loistaminen poissaolollaan ei yllätä, mutta Hellbladen poissaolo ihmetyttää, kun siitä on kumminkin pian jo kaksi vuotta kun pelistä ensimmäisen kerran kuulimme. Odotin ainakin itse, että tänä vuonna olisi peliä esitelty isosti ja samalla ilmoitettu 2022 julkaisupäivä pelille.
Alla mahdollista first-party tarjontaa. Nyt kun Xboxilla riittää studioita, toivoisin, että näytettäisiin lähinnä pelejä, jotka julkaistaan kyseisenä tai seuraavana vuonna ja siltä tämäkin Klobrillen ennustus näyttää:


Ja tässä vielä tekstimuodossa:
  1. Halo Infinite - meaty media presence of the game starts at E3, campaign-focus, multiplayer tease, more coming in the weeks/months ahead; gameplay.
  2. Psychonauts 2 - launch date trailer; gameplay.
  3. Forza Horizon 5 - likely the most beautiful game at the show that people will remember; gameplay.
  4. As Dusk Falls - new trailer, this is an original interactive drama, so it'll basically be "gameplay".
  5. MS Flight Sim - launch date trailer + a new world update; gameplay.
  6. Grounded - launch date trailer or new update; gameplay trailer.
  7. Project Typhoon - I think this one will be announced, cinematic/CGI trailer.
  8. Avowed or Everwild wildcard - I think/hope one of these two will be there; gameplay trailer.
  9. "Spin-off of an Xbox IP" Jez referred to - I can't really predict this one because I think I know the answer. Interesting, a bit more niche.
  10. Sea of Thieves - regularly gets a new content/Season trailer, makes too much sense; gameplay trailer.
  11. Starfield - I'm confident it'll have some kind of presence this year; maybe not a complete 20+ minutes demonstration, but a gameplay/cinematic trailer.
  12. Project Omen - new game by Arkane Studios Austin; if Deathloop is any indication, likely some gameplay/cinematic trailer mix.
  13. Wolfenstein III - if this is still in the cards, now is the time to announce this one; gameplay/cinematic trailer mix.
  14. One wildcard I don't have on my mind; maybe Kojima, the new Double Fine IP, the rumoured LucasFilm thing or something.
 


Ei taida olla ihan tämän ketjun kamaa tämä peli sillä peli on multiplatform.

Alla mahdollista first-party tarjontaa. Nyt kun Xboxilla riittää studioita, toivoisin, että näytettäisiin lähinnä pelejä, jotka julkaistaan kyseisenä tai seuraavana vuonna ja siltä tämäkin Klobrillen ennustus näyttää:


Ja tässä vielä tekstimuodossa:

Varmasti on iso show Xboxilla edessä nimekkäiden pelien suhteen. Toivon vain itse, että nyt ei olisi niin paljoa CGI:tä edellisvuoteen verrattuna vaan suurimmasta osasta mitä näytetään, pystyttäisiin näyttämään nyt myös gameplayta. :)
 
Varmasti on iso show Xboxilla edessä nimekkäiden pelien suhteen. Toivon vain itse, että nyt ei olisi niin paljoa CGI:tä edellisvuoteen verrattuna vaan suurimmasta osasta mitä näytetään, pystyttäisiin näyttämään nyt myös gameplayta. :)

Tätä samaa toivon minäkin. CGI-trailerit ovat hienoja, mutta eivät kerro juuri koskaan pelistä mitään. Toivon, että Microsoft ottaa viimein mallia Sonysta, että julkaisevat enemmän gameplay-trailereita, kuin hienoja CGI-trailereita.
 
Huomasin jälkeenpäin enkä osaa siirtää viestiä. Rupee peli sinuakin kiinnostamaan kun on multiplatform peli :D
Ei peli minua kiinnosta ainakaan tuon trailerin perusteella. Mistä näin päättelit?

Ihan periaatteen vuoksi korjasin sinua, koska olin tietoinen pelin multiplatform-taustasta ja näihin ketjuihinhan yleensä laitetaan ainoastaan ne yksinoikeuspelit mitä tämä ei ole. Simple as that. :)
 
27.5. saadaan jotain tietoa Forza Motorsport rebootista ja Forza Horizon 5:sta?


Oi, oi! :D Taitaa torstai olla aika kiireellinen päivä, sillä Sega ja Sony järjestää oman tilaisuutensa myös. Veikkaan, että torstaina kerrotaan, että Forza Motorsportin rebootin beta alkaa jossain vaiheessa, mutta julkaisu on vasta ensi vuonna ja Forza Horizon 5:sta esiteltäisiin kunnolla gameplayn voimin. Forza -tilaisuus vähän auttaisi minun E3-nälkääni...

Voi olla myös, että tilaisuudessa kerrotaan vain, että Forza Horizon 4 ja Forza Motorsport 7 saa uusia autoja. Tämä on varmaan realistisinta odottaa, että ei tule pettymyksiä!
 
Ylös Bottom