Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

Näitä huhuja kuulunut useista lähteistä parin päivän ajan. Maanantaina nähdään pitävätkö paikkansa.

Tulevan konsolin rauta on hyvin tiedossa, nyt olisi pelien vuoro.
Phil spencer puhui siinä unlocked että niitä pelejä esitellään pitkin loppu vuotta.
 
Näitä huhuja kuulunut useista lähteistä parin päivän ajan. Maanantaina nähdään pitävätkö paikkansa.

Ilmeisesti tuossa IGN:n podcastissa(?) maanantaina käsitellään tarkemmin yhtä franchisea. Odotukset kannattaa asettaa enemmän DLC:n suuntaan (Gears 5 / Outer Worlds) kuin mihinkään megatoneihin. Voitaisiin sitä irrotella Halo Infinitelläkin toki.

 
Multiplättärit pois ja omia pelejä vaan. Niitähän me odotamme!
Itse en pistäisi pahaksi jos vähän multiplattareitakin vilahtaisi. Elder Ringin kanssa taisi MS:llä olla diili, joten olisi kiva nähdä esimerkiksi siitä jotain. Vai onko jossain erikseen jo sanottu, että nyt näytetään pelkkiä Microsoftin omia tuotoksia?
 
Itse en pistäisi pahaksi jos vähän multiplattareitakin vilahtaisi. Elder Ringin kanssa taisi MS:llä olla diili, joten olisi kiva nähdä esimerkiksi siitä jotain. Vai onko jossain erikseen jo sanottu, että nyt näytetään pelkkiä Microsoftin omia tuotoksia?
Olin katsovinani että esim. Ubisoft oli kommentoinut tuota julkaisua. Ehkä AC: Valhallaa näytetään? Joka tapauksessa excluja tai multiplattareita niin next gen pelikuva kiinnostelisi.
 
Nyt kun on päässyt kivasti Yakuza pelisarjaan sisään niin innolla kyllä odotan next gen painosta, välissä toivottavasti vielä kiwami 2 X:llä.
 
Ihan kivoja trailereita vaikka sitä oikeaa gameplaytä odotinkin. Ei mikään pettymys kuitenkaan!
 
Ylös Bottom