Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse diggasin tästä setistä huomattavasti enemmän kuin edellisestä (joka oli mielestäni melkoisen paska). Tämä oli jotenkin paremmin tehty ja peleistä jäi enemmän next gen -fiilis. Toki gameplaytä ei saatu Halo: Infiniteä lukuunottamatta, joten se oli pettymys.

Itselleni Halo oli se ensimmäinen peli, jonka livautin aikoinaan orggis-boxiin sisään, joten odotukset ovat korkealla, mutta hieman on myös puutumista havaittavissa koko sarjaan. Mutta silti on todettava hemmatta, että näytti hienolta tämä uusin.

Eihän tässä ole julkaisuunkaan kuin muutama hassu kuukausi. Kyllä sitä gameplayta tulee kun on tullakseen. Halo näytti hyvältä, vaikka mun kone ei pyöritä kunnolla noita youtube-pätkiä. Forza siis 4k/60, varmasti maistuu meikäläiselle. Siihen päälle Lentosimulaattori, niin sillä pärjää jo pitkälle.

Eihän tässä ole julkaisuunkaan kuin muutama hassu kuukausi. Kyllä sitä gameplayta tulee kun on tullakseen. Halo näytti hyvältä, vaikka mun kone ei pyöritä kunnolla noita youtube-pätkiä. Forza siis 4k/60, varmasti maistuu meikäläiselle. Siihen päälle Lentosimulaattori, niin sillä pärjää jo pitkälle.

Nyt kun sanoit niin ihme, että Flight Simulatorin julkaisusta Xboxille ei kerrottu mitään.

Nyt kun sanoit niin ihme, että Flight Simulatorin julkaisusta Xboxille ei kerrottu mitään.
Jäihän siellä aika monen studion pelit esittelemättä. Eiköhän Flight Simulatorin aika vielä koita. Ehkä ajattelivat, että Halo ja Forza+ monet muut kantaa pitkälle näin aluksi. Vaikkei Forzasta kunnon pelikuvaa nähtykään.

Vaikka edellisellä sivulla mainitsinkin olevani hieman pettynyt, niin siitä täytyy antaa Microsoftille pisteet, että kaikki esitellyt pelit taisivat olla tulossa Game Passiin (jos en ole väärässä)

Toi on kuitenkin perkuleen iso plussa, kun on ollut puhetta next-gen pelien hintojen noususta, niin tossa säästää paljon rahaa.

Kyllä Series X, kuitenkin pysyy ostoslistan kärjessä vielä :)

Playstation 5 eventissä esiteltiin "paljon" pelejä myös Series X:lle, mutta tässä Xboxin tapahtumassa suurin osa tulee olemaan Xboxin yksinoikeuksia - ainakin aluksi. En todellakaan ole pettynyt ja mitä enemmän tuota pelilistaa tarkistaa niin sitä tyytyväisempi olen - täytyyhän paukkuja jättää elokuullekin, kun Sonya vastaan aletaan taistelemaan. Suurin osa ellei kaikki esitellyt pelit, tulevat myös Game Passiin ja se tulee olemaan suuri myyntivaltti kun konsolit tulevat markkinoille, kun saa yli 100 peliä HETI ladattavaksi kiinteällä kuukausimaksulla.

Playstation 5 eventissä esiteltiin "paljon" pelejä myös Series X:lle, mutta tässä Xboxin tapahtumassa suurin osa tulee olemaan Xboxin yksinoikeuksia - ainakin aluksi. En todellakaan ole pettynyt ja mitä enemmän tuota pelilistaa tarkistaa niin sitä tyytyväisempi olen - täytyyhän paukkuja jättää elokuullekin, kun Sonya vastaan aletaan taistelemaan. Suurin osa ellei kaikki esitellyt pelit, tulevat myös Game Passiin ja se tulee olemaan suuri myyntivaltti kun konsolit tulevat markkinoille, kun saa yli 100 peliä HETI ladattavaksi kiinteällä kuukausimaksulla.

Warhammer on ainakin timed exclusive: https://www.psu.com/news/is-warhammer-40000-darktide-coming-to-ps5-and-ps4/

Olen tyytyväinen pelien määrään ja suurimpaan osaan peleistäkin, mutta kyllä olisi kaivattu enemmän oikeaa pelikuvaa.

Eniten tässä mietityttää se, että millon näitä pelejä sitten oikeasti nähdään kaupoissa? Vuoden päästä? Kahden vuoden päästä? Series X:n julkaisuun en usko että tästä kattauksesta Halon lisäksi kovin monta saadaan.

Parasta oli se, kun pelejä ilmestyy paljon Game Passin. Ja Xboxin asiakkaille tulee monenlaisia pelejä, mutta toisaalta aika vähän niistä vielä tietää tämän shown perusteella.

Flight Simulatorin puuttuminen oli iso pettymys varsinkin, kun itse pelikin olisi tässä saanut ison näyteikkunan.

Forza kiinnostaa, mutta täysi kysymysmerkki toistaiseksi. Halo vain ok. Fable lyhyt teaseri hypeä, mutta eipä siitä muuta saa irti. Oli myös mielenkiintoisia pikkupelejä, jotka toimii toki myös Onella varmaan hyvin.

"Ihan kiva" show ja varsinkin Xboxin asiakaskunnalle, mutta omiin odotuksiin ei vastattu. Pelien suhteen Microsoft ei tarjonnut porkkanaa, itse laite ja palvelut toki huipputasolla.

Jospa pelien suhteenkin oma tilanne muuttuu paremmaksi, kun ne oikeasti esittelee niitä pelejä tarkemmin. Harmi, että Microsoft ei onnistunut luomaan huikea hypehetkeä tästä showsta, kun koko peliala seurasi tapahtumaa vesikielellä.

Game Passin omaaville tässä lähetyksessä oli paljon hyvää, vaikka pelit itsessään jätti vähän kylmäksi omaan makuun nähden. Psychonauts 2 ei tainnut vieläkään saada julkaisupäivää? Lieköhän lykätty edelleen ensi vuodelle.

Matt booty sanoi lopuksi että paljon jäi esittelemättä seuraavaa kertaa varten tai jotain sinnepäin. Fablen trailerille repesin totaalisesti :D

Kyllähän Fable ja Obsidianin uusi RPG on minulle jotain sellaista millä yksi konsoli myydään heittämällä milloin vain. Sääli, ettei niistä käytännössä kerrottu mitään.

Isoin asia Showssa taisi olla, että kaikki Game Pass tavaraa ja vähintään ajastettua yksinoikeutta.

Laiha lohtu Hellbladea odottaville mutta vähän pelin maisemia:

Mikäs se Destiny 2 juttu oli?

Kävin juuri sen aikana jääkaapilla, niin jotain siinä taisi olla game passista mainintaa, mutta eikös tuo ole jo ilmaispeli kaikilla alustoilla?

Mikäs se Destiny 2 juttu oli?

Kävin juuri sen aikana jääkaapilla, niin jotain siinä taisi olla game passista mainintaa, mutta eikös tuo ole jo ilmaispeli kaikilla alustoilla?

Viritetty versio tulossa kaikilla lisureilla Series X:lle, mikä sinänsä ei voisi vähempää kiinnostaa (ainakaan meikäläistä).

Enemmän mielenkiintoa heräsi rivien välistä vihjailu, että Bungie olisi lähentämässä suhdettaan Xboxiin.

Ylös Bottom