Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S -ongelmat, murheet ja muut harmistukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CBRohmu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole nyt aikoihin kokeillutkaan, mutta ei sieltä kotiruudusta viimeksi ainakaan saanut mitään mainoksia poistettua. Olen itse käyttänyt "pin" toimintoa (kiinnitä?) ja tehnyt niille oman välilehden, mitä käytän enemmänkin kotiruutuna. Toki se ei mene siihen ensimmäisenä kun avaa boxin, mutta paikan sai valita että on seuraavana kun painaa alaspäin. Siitä löytyy sitten kaikki usein pelatut pelit ja käynnistetyt sovellukset.
 
Xbox series x konsoli kävi huollossa nytte hiljeni ääni varmaankin sanoi laitettu lämpö tahnat miten sattuu kun tämä viimeksi kävi huollossa 2023 mitä tarkottaa kiristys jäänyt tekemättä jotain tuollaista kertoi.
 
mitä tarkottaa kiristys jäänyt tekemättä jotain tuollaista kertoi.
Veikkaan, että tarkoittivat, että oheisessa kuvassa punaisella nuolella merkitty X:ltä näyttävä osa on jäänyt kiristämättä kunnolla. Tuon osan tarkoitus on puristaa jäähdytinsiili tiukasti suoritinpiiriä vasten, jotta jäähdytys toimisi mahdollisimman hyvin.Screenshot 2024-08-15 at 9.58.12.png
 
Xbox series x konsoli kävi huollossa nytte hiljeni ääni varmaankin sanoi laitettu lämpö tahnat miten sattuu kun tämä viimeksi kävi huollossa 2023 mitä tarkottaa kiristys jäänyt tekemättä jotain tuollaista kertoi.
En ole varma muistanko oikein tai olenko saanut väärän kuvan mutta kannattaisikohan sinun vähän tarkemmin miettiä missä huollat laitteesi jos niihin jää tuollaisia virheitä. Muistelen että aiemmin ollut jotain samaa tai jotain muuta erikoista "huoltoa".

Mikäli taas on itsellä tai vaikka tutulla jäänyt tuo kiristys tekemättä niin jatkossa sitten tarkkuutta.
 
En ole varma muistanko oikein tai olenko saanut väärän kuvan mutta kannattaisikohan sinun vähän tarkemmin miettiä missä huollat laitteesi jos niihin jää tuollaisia virheitä. Muistelen että aiemmin ollut jotain samaa tai jotain muuta erikoista "huoltoa".

Mikäli taas on itsellä tai vaikka tutulla jäänyt tuo kiristys tekemättä niin jatkossa sitten tarkkuutta.
Täysin samaa mieltä näitä tuntuu olevan ketkä ei osaa tehdä oikein en lähetä tahallaan vääriin paikkoihin millon väärin koottu milloin jotain muuta yllätystä.
 
Mulla Xbox Series X hiljenee huomattavasti, kun muistan avata tv-tason ovet, jonka sisällä laite on. Eli heti, kun se saa puskettua vapaasti lämpöisen ilman ulos, hiljenee laite ihan muutamassa minuutissa ovien avaamisen jälkeen.
 
Mulla Xbox Series X hiljenee huomattavasti, kun muistan avata tv-tason ovet, jonka sisällä laite on. Eli heti, kun se saa puskettua vapaasti lämpöisen ilman ulos, hiljenee laite ihan muutamassa minuutissa ovien avaamisen jälkeen.
Täällä Series X on ollut julkaisusta asti TV-tason päällä avoimessa tilassa ja tässä neljän vuoden aikana olen lähinnä vähän näytellyt imuria sinnepäin ja laite on edelleen ihan hiljainen. Pitää mennä ihan viereen kuulostelemaan jos sieltä jotain hyrinää kuuluisi. Peilaten tuohon sinun kuvaukseen ja omaan kokemukseen, niin on kieltämättä äärimmäisen tärkeää, että laite saa tarpeeksi ilmaa, mutta että pääsee myös puhaltamaan lämpimän ilman kunnolla pois. Silloin pysyy hiljaisena ja voisi kuvitella että kestäisi muutenkin ehjänä pidempään.
 
Täällä Series X on ollut julkaisusta asti TV-tason päällä avoimessa tilassa ja tässä neljän vuoden aikana olen lähinnä vähän näytellyt imuria sinnepäin ja laite on edelleen ihan hiljainen. Pitää mennä ihan viereen kuulostelemaan jos sieltä jotain hyrinää kuuluisi. Peilaten tuohon sinun kuvaukseen ja omaan kokemukseen, niin on kieltämättä äärimmäisen tärkeää, että laite saa tarpeeksi ilmaa, mutta että pääsee myös puhaltamaan lämpimän ilman kunnolla pois. Silloin pysyy hiljaisena ja voisi kuvitella että kestäisi muutenkin ehjänä pidempään.
Ja lämmintä ilmaahan sieltä puskee, mulla on ollut välillä ruuvitag tuossa xsx:n ritilän päällä, 40C näyttää. Ihan hyvin lämmittää huonettakin.
 
Mulla Xbox Series X hiljenee huomattavasti, kun muistan avata tv-tason ovet, jonka sisällä laite on. Eli heti, kun se saa puskettua vapaasti lämpöisen ilman ulos, hiljenee laite ihan muutamassa minuutissa ovien avaamisen jälkeen.

Kyllä omat lämpömittaukset osoitti silloin heti 1. viikolla kun konsoli tuli, että ainoa oikea paikka Series X kuutiolle on TV-Tason päällä. Vaikka olisi kuinka väljästi tasossa, niin lämmöt nousee nopeasti kun se ampuu ylös lämmöt ja siinä on jotakin edessä. Oven aukominen toki auttaa, mutta siltikin kone paistuu enemmän siellä kuin täysin esteettömästi ollessaan "turvallisessa tilassa" Tällä voi olla kielteinen vaikutus laitteen elinkaarelle.
 
Ylös Bottom